• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suppo: Ο Marc είναι όπως ο Valentino!
Αυτό είναι κάτι που δεν το μαθαίνει κανείς
Νέα 30/01/2014 - 11:13

Οι ημέρες ξεγνοιασιάς τελειώνουν για τους αναβάτες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, με τον όρο αυτό ωστόσο να έχει τελείως διαφορετική σημασία για τον καθένα! Marquez είχε πολλή δουλειά αυτό το διάστημα, οδηγώντας αυτοκίνητα σε αγώνες. Έτσι χαλαρώνεις όταν είσαι είκοσι χρονών", εξηγεί ο Livio Suppo, ο Διευθυντής της Αγωνιστικής ομάδας της Honda, που πέρυσι κατάφερε να πάρει τον Τίτλο στους αναβάτες, στις ομάδες και στους κατασκευαστές.

 

Την ερχόμενη Τρίτη τα πράγματα αρχίζουν και σοβαρεύουν. Τι περιμένετε;

 

Επιτέλους ξαναρχίζουμε, αλλά δεν πιστεύω ότι θα υπάρξουν θεαματικές αλλαγές. Η κατάσταση θα είναι όπως και πέρυσι, με τους Marc και Jorge να είναι πρώτοι. Η πιο σημαντική αλλαγή είναι αυτή στο καύσιμο (σ.σ. μείωση από 24 σε 20lt για τις εργοστασιακές συμμετοχές), αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα, για να δούμε αν κάτι άλλαξε.

 

Ο διαθέσιμος χρόνος προετοιμασίας δεν θα είναι αρκετός, μόλις εννέα ημέρες.

 

Θα είμαστε στην Μαλαισία δυο φορές τον Φεβρουάριο και μετά στο Phillip Island. Το τεστ στην Αυστραλία θα γίνει ύστερα από προτροπή της Bridgestone μετά από αυτά που έγιναν με τα ελαστικά εκεί πέρυσι. Εκεί θα εστιάσουμε κυρίως στα ελαστικά (όχι όμως και στο Κατάρ), όπως και οι άλλες ομάδες που θα είναι εκεί.

 

Οι OPEN είναι το καινούργιο φέτος. Οι σκέψεις σας;

 

Με την κατηγορία αυτή, θα έχουμε τη δυνατότητα να παρέχουμε στις ιδιωτικές ομάδες τα απαραίτητα μέσα ώστε να είναι ανταγωνιστικές, ωστόσο η διαφορά ανάμεσα στις εργοστασιακές και στις αντίστοιχες μοτοσυκλέτες των ιδιωτών, υπήρχε στο παρελθόν και θα εξακολουθεί να υπάρχει. Παράλληλα, σκοπός είναι να εξελιχθούν και οι νεαροί αναβάτες και αυτό θα γίνει με τα κατάλληλα μέσα.

 

Θα μπορούσατε να συγκρίνετε την RCV1000R του Hayden με τις εργοστασιακές;

 

Θα υπάρχουν κάποια πλεονεκτήματα στην OPEN Honda λόγω κανονισμών, αλλά είναι δύσκολο να κάνεις κάποια αξιολόγηση, διότι στο άθλημά μας παίζει μεγάλο ρόλο και ο αναβάτης, όχι μόνο η μοτοσυκλέτα.

 

Μου φαίνεται ότι αυτή η νέα κατηγορία σας αρέσει περισσότερο σε σχέση με την CRT.

 

Η CRT ήταν καλή ιδέα, αλλά δεν εφαρμόστηκε σωστά. Μόνον η Aprilia δούλεψε καλά, κάτι που αποδεικνύουν και οι εμφανίσεις του Aleix Espargaro πέρυσι. Από την άλλη, οι OPEN είναι ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες σε λογικές τιμές. Η δική μας RCV1000R πωλείται και δεν μισθώνεται, ωστόσο η επένδυση επεκτείνεται για περισσότερο από δυο ή τρία χρόνια.

 

Οι OPEN μπορεί να είναι το μέλλον του MotoGP. Ωστόσο ο Nakamoto δήλωσε ότι αν παγώσει η εξέλιξη στα ηλεκτρονικά η Honda θα έχανε το ενδιαφέρον της στο Πρωτάθλημα.

 

Είναι ξεκάθαρο ότι το ενδιαφέρον των εργοστασίων για τους αγώνες, συνδέεται άρρηκτα με το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης (R&D) του οποίου νευραλγικός παράγοντας είναι τα ηλεκτρονικά. Αυτός είναι ένας τομέας με επιπτώσεις και στην παραγωγή. Αν σταματήσει η εξέλιξη των ηλεκτρονικών, θα μειωθεί και το ενδιαφέρον των εργοστασίων. Από την άλλη, οι διοργανωτές θέλουν να διευκολύνουν την είσοδο νέων συμμετοχών, κάτι το οποίο είναι θεμιτό. Πιστεύω ότι πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή και σ' αυτήν την κατεύθυνση θα συζητήσουμε τους επόμενους μήνες.

 

Φέτος λήγουν τα συμβόλαια πρωτοκλασάτων ονομάτων του Πρωταθλήματος...

 

Πέρυσι όλα τα μεγάλα ονόματα είχαν συμβόλαιο κι έτσι καταλαβαίνω φέτος την επιθυμία αυτή του να μπει κανείς σε διαπραγματεύσεις. Ωστόσο ο οδηγοί μας είναι πολύ δυνατοί και μας βοήθησαν να κατακτήσουμε και τους τρεις Τίτλους πέρυσι, ενώ και οι δυο τους πάλεψαν για το στέμμα του Πρωταθλητή. Είναι ακόμα νωρίς να μπούμε σε συζητήσεις και διαπραγματεύσεις.

 

Οι προβλέψεις σας για τον φετινό Πρωταθλητή;

 

Δίνω από 33% σε Marquez, Pedrosa και Lorenzo, είναι όλοι τους ισάξιοι! Είναι και οι τρεις πολύ δυνατοί, έχουν τη δυνατότητα να βρίσκονται κάθε φορά στο βάθρο και να κερδίζουν αγώνες.

 

Τον Valentino τον βλέπετε ως αουτσάιντερ;

 

Είναι πάντα δύσκολο να μιλάς για τον Rossi, διότι εύκολα σε χαρακτηρίζουν αντι-Ροσσικό! Ωστόσο, όπως και ο ίδιος παραδέχεται, στόχος του είναι να γεφυρώσει τη διαφορά του από τους τρεις Ισπανούς μπροστά. Σέβομαι πολύ την κίνηση που έκανε και βρήκε το κουράγιο να αλλάξει τον αρχιμηχανικό του, μένει να δούμε όμως αν η απόφασή του ήταν σωστή. Παράλληλα, πρέπει να προσαρμοστεί στο νέο οδηγικό στυλ που εισήγαγαν οι Stoner και Pedrosa κι εξέλιξε ο Marquez. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, ότι η διαφορά ηλικίας με τον Marquez είναι αξιοσημείωτη.

 

Θα είναι ο μόνος που θα καταφέρει να μπει σφήνα στη μάχη των τριών.

 

Οι τρεις τους είναι από την ίδια χώρα και οπωσδήποτε θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν καταφέρει και παρεισφρήσει σ' αυτούς ο Rossi. Όλοι θέλουν να τον βλέπουν στο βάθρο και σίγουρα παραμένει ο καλύτερος πρεσβευτής του αθλήματος παγκοσμίως. Ωστόσο στο πρόσωπο του Marquez έχουμε έναν άλλον πιλότο που καταφέρνει να ενθουσιάζει τους οπαδούς της μοτοσυκλέτας, χάρη τόσο στο χαρακτήρα του όσο και στο στυλ του. Υπό αυτή την έννοια ο Marc είναι όπως ο Valentino και αυτό είναι κάτι έμφυτο που δεν μαθαίνει κανείς.

 

Αν μπορούσατε να δώσετε μια συμβουλή στον Marc, ποια θα ήταν;

 

Πέρυσι έκανε μια καταπληκτική σεζόν και ήταν τυχερός που δεν τραυματίστηκε. Θα του έλεγα να περιορίσει ακόμα περισσότερο το ρίσκο της πτώσης. Έτσι άλλωστε έχασαν τον Τίτλο οι Lorenzo και Pedrosa. Το Πρωτάθλημα είναι μεγάλο και το παραμικρό λάθος το πληρώνεις ακριβά. Προσωπικά θεωρώ ότι θα κερδίσει το Πρωτάθλημα αυτός που θα κάνει τα λιγότερα λάθη.

 

Μια συμβουλή και για τον Pedrosa;

 

Είναι δύσκολο να συμβουλεύσεις έναν αναβάτη με τόσο μεγάλη εμπειρία. Ακόμα και πέρυσι, αν αφήσουμε εκτός το δυσάρεστο περιστατικό στην Aragon, θα πάλευε για τον Τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Δεν έχει καταφέρει να πάρει ποτέ το Πρωτάθλημα, αλλά αυτή ίσως είναι η κατάλληλη ευκαιρία γι' αυτόν!

 

Η τελευταία ερώτηση αφορά στην Ducati. Πιστεύετε ότι θα καταφέρει να ανακάμψει με την προσθήκη του Dall'Igna;

 

Είναι αυτός με τις μεγαλύτερες ευθύνες στους ώμους του. Τα πήγε καλά στα SBK κι έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να τους φέρει και πάλι στην κορυφή. Ελπίζω να καταφέρει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να διαχειριστεί τους πόρους που θα έχει στη διάθεσή του. Οι Crutchlow και Dovizioso είναι καλοί οδηγοί. Εύχομαι η Ducati να παρουσιαστεί ανταγωνιστική, διότι αυτό θα είναι καλό για το Πρωτάθλημα.

 

Πηγή: gpone.com

 

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Ο Rossi θα λάμψει το 2014!

« Προηγούμενο άρθρο

O Hanika προπονείται στην Ισπανία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ