• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑΠΟΣΤΟΛΗ JEREZ: ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ Η ΚΑΜΕΡΑ ΣΤΗΝ JEREZ
Πίσω από την απόδοση του καθένα υπάρχουν πάντα οι εξηγήσεις.
Νέα 04/05/2009 - 13:44
Η κάμερα τις περισσότερες φορές επικεντρώνεται στις μάχες για τις πρώτες θέσεις, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τους υπόλοιπους οδηγούς. Όμως πίσω από την απόδοση του καθένα υπάρχουν πάντα οι εξηγήσεις. Πέρα από αυτά που μπορείτε να διαβάσετε στη στήλη με τις Απόψεις στην εξήγηση της πτώσης του Lorenzo και της απόδοσης των Rossi, Edwards, Stoner, εδώ θα ασχοληθούμε και με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς.

1. Pedrosa 2ος: Μέχρι τον 13ο από τους 27 γύρους κρατούσε καλά μπροστά, μετά έχασε σταδιακά χρόνο και όταν στον 18ο ο Rossi πέρασε μπροστά δεν κατάφερε να ακολουθήσει. Όμως η 2η θέση είναι πιο ψηλά από τις προσδοκίες του, αν σκεφτούμε ότι ουσιαστικά έχασε τις χειμερινές δοκιμές και ότι ακόμη δεν είναι στο 100% της φυσικής του κατάστασης.

2. De Puniet 4ος: «Ήταν μια τέλεια εβδομάδα για μένα και την Ομάδα. Όταν μ΄αρέσει η μοτοσυκλέτα μπορώ να πάω πραγματικά γρήγορα και όλοι μπορούσαν να το δουν αυτό σήμερα. Ήταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα που είχα από τότε που τρέχω με την ομάδα του Lucio. Ήταν πολύ εύκολη στην οδήγηση και το ευχαριστήθηκα», είπε ο Γάλλος και μεις μιλώντας με τους ανθρώπους της ομάδας είδαμε την ευχαρίστηση στα πρόσωπά τους, ειδικά και για το γεγονός ότι φέτος δεν έχουν καμία πτώση προς το παρών, γεγονός που δείχνει ότι μπορεί να έχουν μια καλή χρονιά και ίσως να είναι οι πρώτοι από τις δορυφορικές ομάδες που θα πάρουν πράγματα για αναβάθμιση της μοτοσυκλέτας από το HRC. Το γεγονός ότι ο επόμενος αγώνας είναι στην πατρίδα του οδηγού, στην Γαλλία και ότι το Le Man, όπως η Jerez δεν ευνοεί πολύ περισσότερο τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες, μπορεί να βοηθήσει κι άλλο στην ανύψωση του ηθικού του De Puniet.

3. Melandri 5ος: Τα λόγια του Team Manager Andrea Dosoli σε προσωπική συνομιλία με τον υπογράφοντα είναι χαρακτηριστικά: «Σήμερα ο Marco οδήγησε. Είναι μια προσωπική του επιτυχία! Εμείς απλά του δώσαμε τη μοτοσυκλέτα χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Αυτός έκανε τη διαφορά, οδήγησε με πείσμα και πήρε το αποτέλεσμα. Του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια». Να συμπληρώσουμε ότι όλο το τριήμερο ο Ιταλός οδηγούσε μανιασμένα και φαινόταν καθαρά ότι προσπαθούσε περισσότερο από κάθε άλλο οδηγό. Φέτος είναι αποφασισμένος να αποδείξει σε όλους ότι αξίζει να βρίσκεται στο ΜotoGP. Άξια γιορτή για τις 100 συμμετοχές του στη μεγάλη κατηγορία.

4. Capirossi 6ος: Ο αειθαλής Ιταλός αντιμετώπισε πρόβλημα με το πίσω ελαστικό του στο γύρο παρατήρησης, στο γύρο δηλαδή που βγαίνουν από τα πιτς για να πάρουν τις θέσεις τους στη σχάρα εκκίνησης. Χρειάστηκε εκεί να του αλλάξουν αυτό το ελαστικό και το νέο δεν κατάφερε να δουλέψει όπως έπρεπε μόνο με τη λειτουργία του στο γύρο προθέρμανσης. Έτσι ο Capirossi έχασε δύο γύρους μέχρι να αποκτήσει εμπιστοσύνη στο λάστιχο και μαζί κάποιες θέσεις. Από κει και πέρα το επίπεδο κρατήματος έπεσε σχετικά γρήγορα και έτσι χρειάστηκε να «παίξει» με τι ρυθμίσεις του traction control, μέχρι να βρει την καλύτερη λύση. «Χρειάστηκε να παλεύω πολύ με τη μοτοσυκλέτα, αλλά έδωσα τη μάχη μου. Όταν πέρασα τον Colin ο Marco είχε φύγει πολύ», είπε χαρακτηριστικά ο πάντα συμπαθής Loris.

5. Dovizioso 8ος: Έκανε το λάθος στον 8ο γύρο, έμεινε 16ος και μετά το πάλεψε δυνατά μέχρι την 8η θέση. Δεν είναι ακόμη 100% ευχαριστημένος από τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτα του.

6. Elias 9ος, De Angelis 14ος: Και οι δύο οδηγοί της ομάδας του Gresini αντιμετώπισαν πρόβλημα με σπινάρισμα του πίσω τροχού στις εξόδους.

7. Vermeulen 10ος: Μετά από την κακή του εκκίνηση το πρόβλημά του ήταν το κράτημα του μπροστινού ελαστικού, παρά το ότι η διαφορά της θερμοκρασίας ήταν μόλις μερικοί βαθμοί, όπως είπε.

8. Gibernau 11ος: Ευχαριστημένος ο οδηγός και από το αποτέλεσμα και από την πρόοδο στην ομάδα. Άλλωστε ήταν ο 2ος από τα 5 Ducati.

9. Takahashi 12ος: Καλή απόδοση από τον Ιάπωνα οδηγό και προβλήματα αρχικά με το μπροστινό και μετά με το πίσω λάστιχο, του στέρησαν ακόμη καλύτερη θέση.

10. Toseland 13ος: Άλλη μια απογοήτευση για τον Βρετανό οδηγό που δεν μπορεί να βρει τις σωστές ρυθμίσεις και να ακολουθήσει τουλάχιστον το ρυθμό του ομόσταυλου Ewdards.

11. Hayden 15ος: Δύσκολα τα πράγματα για τον Αμερικανό που δεν δείχνει να μπορεί να ακολουθήσει ούτε λίγο το ρυθμό του Αυστραλού ομόσταυλου. Δεν μπορούσε να ζεστάνει το πίσω λάστιχο με τη σκληρότερη γόμα, αλλά ούτε με τη μαλακότερη που επέλεξε για οτν αγώνα. Ένα πρόβλημα που είχε πέρυσι και ο Melandri και στις αρχές της χρονιάς ο Elias, με την Ιταλική μοτοσυκλέτα.

12. Canepa 16ος, Kallio Εγκατάλειψη: Ο νεαρός Ιταλός αντιμετώπισε πρόβλημα με το μπροστινό της Ducati, ενώ ο Φιλανδός εγκατέλειψε με πρόβλημα στο πίσω φρένο!

Αποστολή Jerez: Δημήτρης Διατσίδης

Επόμενο άρθρο »

Καρέ Καρέ η έξοδος του Jorge Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ JEREZ: ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Ο LORENZO; ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ