• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha MOTIV.e
Μικρό, υβριδικό αυτοκίνητο από την Yamaha!
Νέα 22/11/2013 - 17:59

Η Yamaha και η Gordon Murray Design (ο σχεδιαστικός οίκος με τη μεγάλη εμπειρία στη σχεδίαση πρωτότυπων της F1), ένωσαν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν το νέο Yamaha MOTIV.e, το πρώτο αυτοκίνητο της Yamaha! Το εν λόγω τετράτροχο παρουσιάστηκε στην Έκθεση του Τόκυο.

 

Η κατάληξη ".e" κάνει κατευθείαν το μυαλό να σκεφτεί την ηλεκτροκίνηση και πράγματι, το MOTIV.e - που μοιάζει με φουτουριστικό ForTwo - είναι ένα ελαφρύ ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο (ζυγίζει περί τα 730 κιλά) με πλαστικά μέρη και θέση μόνο για δυο επιβάτες.

 

Η μπαταρία του είναι 8.8 kWh - λιθίου ιόντων φυσικά - και δίνει ζωή στο αυτοκίνητο κινώντας το με τη δύναμη 34hp και μέγιστη ροπή 896 Nm. Αυτό επιτρέπει στο μικρό της Yamaha να κάνει τα 0-100 σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα, να φτάνει τελική στα 105 χλμ/ώρα και να διαθέτει αυτονομία στα 160 χλμ με μία μόνο φόρτιση! Ο ταχυφορτιστής που διατίθεται από την εταιρεία, είναι σε θέση να φορτίσει πλήρως την μπαταρία σε μια μόλις ώρα, ενώ αν το συνδέσουμε σε απλή οικιακή πρίζα, θα χρειαστεί να περιμένουμε τρεις ώρες για να έχουμε πλήρη φόρτιση.

 

Παράλληλα με τον ηλεκτροκινητήρα, το υβριδικό MOTIV.e διαθέτει και βενζινοκινητήρα για τον οποίο δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία, παρά μόνο ότι θα είναι στα 1000cc, τρικύλινδρος και θα αποδίδει περίπου 70-75 ίππους. Φυσικά θα ανήκει στην Yamaha, η οποία μετά τις μοτοσυκλέτες, τα σκούτερ και τα τρίκυκλα, στοχεύει και στην αγορά των μικρών αυτοκινήτων πόλης!

 

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην τεχνολογία iStream που έρχεται κατευθείαν από την F1 και η οποία "ευθύνεται" για το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου. Παράλληλα, η εν λόγω τεχνολογία βρίσκει πεδίο δράσης και στη μέθοδο παραγωγής, μιας και επιτρέπει στο εργοστάσιο παραγωγής να έχει μέγεθος μόλις στο 1/5 ενός συμβατικού εργοστασίου! Ως εκ τούτου, μειώνεται η επένδυση στη δημιουργία ενός τέτοιου εργοστασίου στο 80%!

 

Για την ώρα, το νέο MOTIV.e αποτελεί πρωτότυπο, το οποίο όμως δεν αποκλείεται να δούμε στην παραγωγή πολύ πιο γρήγορα απ' ότι θα περίμενε κανείς!

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Θέλω να κερδίσω για τον Sic

« Προηγούμενο άρθρο

Επέμβαση στην κλείδα για Miller

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα