• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP 2014
Αρκετά ερωτηματικά εγείρονται
Νέα 21/11/2013 - 11:30

Η επίσημη - αν και προσωρινή - λίστα των αναβατών την επόμενη χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, βγήκε πριν μερικά 24ωρα (βλ. εδώ) με 11 εργοστασιακές συμμετοχές και 13 μοτοσυκλέτες υπό τη νέα κατηγορία "OPEN".

 

Οι πρώτοι θα έχουν 20 λίτρα καύσιμο τη νέα χρονιά, 5 κινητήρες ανά σεζόν και την ελευθερία να χρησιμοποιήσουν το δικό τους software στην - υποχρεωτική για όλους - ECU της Magneti Marelli. Οι οδηγοί που ανήκουν στην κατηγορία "OPEN" θα έχουν 24 λίτρα καύσιμο, 12 κινητήρες ανά σεζόν και την ECU της Magneti Marelli με το software της Dorna.

 

Ενδιαφέρον - αν και αυτό μπορεί να αλλάξει - έχει το γεγονός ότι ο Marquez έχει δηλωθεί με το "93" και όχι το "1" σε μια χρονιά (2014) που αναμένουμε εκ νέου κυριαρχία των τριών Ισπανών, οι οποίοι φέτος κέρδισαν στους 17 από τους 18 αγώνες του ημερολογίου.

 

Το αν και κατά πόσο ο Valentino Rossi θα είναι σε θέση να διεκδικεί βάθρα και νίκες τη νέα σεζόν, εξαρτάται εν πολλοίς από δυο παράγοντες. Πρώτον στο πως θα εξελιχθεί η σχέση του με τον νέο αρχιμηχανικό - Silvano Galbusera - και αν ο δεύτερος θα είναι σε θέση να του δώσει μερικά δέκατα παραπάνω με το στήσιμο της M1 και δεύτερον στο αν θα καταφέρουν οι μηχανικοί στην Yamaha να παρουσιάσουν στα τεστ του Φεβρουαρίου ένα ανταγωνιστικό σύνολο που θα μειώσει - ή ακόμα καλύτερα θα εξισορροπήσει - τη διαφορά με την κυρίαρχη Honda.

 

Πολλά βλέμματα θα είναι στραμμένα και στους δυο νεοφερμένους από την Moto2, τον Pol Espargaro και τον Scott Redding. Ο πρώτος έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο στις δοκιμές της Βαλένθια, ενώ ο Βρετανός δεν είχε την ευκαιρία να δείξει τις δυνατότητές του εξαιτίας του τραυματισμένου του καρπού. Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται και η μάχη ανάμεσα στις "πελατειακές" μοτοσυκλέτες των Honda και Yamaha, με τη δεύτερη να δείχνει καλύτερη στο πρώτο επίσημο τεστ της νέας σεζόν. Η Honda μάλιστα (RCV1000R) ήταν πάνω από 10 χλμ/ώρα πιο αργή από τις εργοστασιακές, ενώ η διαφορά στις Yamaha ήταν αμελητέα.

 

Στην προσωρινή λίστα των οδηγών του 2014 υπάρχει κανονικά το όνομα του Niccolo Canepa, ωστόσο το "αδελφό" site gpone.com έχει ήδη μεταφέρει δηλώσεις του Ιταλού, ο οποίος τονίζει ότι δεν θα είναι στο MotoGP του χρόνου. Παράλληλα, στη λίστα δεν ανακοινώνεται η μοτοσυκλέτα της Ioda, με τις επιλογές της ομάδας - μια από τις πιο αδύναμες οικονομικά του paddock - να περιορίζονται είτε στην Aprilia ART, είτε στην "OPEN" Ducati. Βέβαια αν το οικονομικό αποδειχθεί αξεπέραστο πρόβλημα, μπορεί πάντα να συνεχίσει και του χρόνου με την Suter BMW, μια μοτοσυκλέτα όμως που δεν εξελίχθηκε καθόλου φέτος.

 

Άλλο ερωτηματικό αποτελεί η PBM, με τον Paul Bird να μην έχει ανακοινώσει τι μοτοσυκλέτα θα έχει το 2014. Στον τελευταίο γύρο της σεζόν περιμέναμε μια δήλωση-φωτιά από τον Bird, κάτι που εν τέλει δεν ήρθε ποτέ. Τα νέα δεδομένα του 2014, με την Dorna να χρηματοδοτεί μόνο τις 22 από τις 24 ομάδες - δυσκολεύουν τα πράγματα τόσο για την PBM, όσο και για την προαναφερθείσα Ioda, που είναι και οι βασικοί υποψήφιοι (βάσει των φετινών αποτελεσμάτων) να μην λάβουν τη χρηματοδότηση.

 

Εξαιρετικό ενδιαφέρον θα έχει και το επόμενο καλοκαίρι, καθώς τα συμβόλαια 16 στο σύνολο αναβατών λήγουν, με πιο τρανταχτά των διδύμων της Honda και της Yamaha.

 

Επόμενο άρθρο »

SBK... όπως λέμε MotoGP!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Επιστρέφει η MV Agusta

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ