• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Οι οδηγοί κατά των pit stop!
"Τα πάντα είναι χειρότερα και πιο επικίνδυνα" - Lorenzo.
Νέα 21/10/2013 - 12:50

Ο πρώτος στεγνός αγώνας στην ιστορία του MotoGP, με τον κανονισμό "flag-to-flag" σε ισχύ, είχε τη δική του ομορφιά ωστόσο οι περισσότεροι οδηγοί και κυρίως αυτοί που βρέθηκαν στο βάθρο, τάχθηκαν κατά των pitstop. Η υποχρεωτική διαδικασία αλλαγής μοτοσυκλέτας, οφείλεται στο γεγονός ότι το ελαστικό της Bridgestone υπερθερμαινόταν στη νέα άσφαλτο της πίστας του Phillip Island.

 

Μετά το πρωινό ζέσταμα, ο τρόπος διεξαγωγής του αγώνα άλλαξε και πάλι με τους αναβάτες να ενημερώνονται ότι κανείς τους δεν θα πρέπει να κάνει πάνω από δέκα συνεχόμενους γύρους στον αγώνα, ο οποίος είχε μειωθεί εν τω μεταξύ στους 19 από τους αρχικά 27. "Για μένα τα pit stop δεν είναι καλή επιλογή, αυτό είναι σίγουρο", δήλωσε ο θριαμβευτής του Phillip Island, Jorge Lorenzo.

 

"Τα πάντα είναι χειρότερα και πιο επικίνδυνα απ' ότι σ' έναν κανονικό αγώνα. Όταν βγήκα από τα pits, το carbon μπροστινό φρένο ήταν κρύο, αλλά το πιο επικίνδυνο είναι στην pit lane, διότι όταν είσαι 4-5 δευτερόλεπτα μπροστά από άλλον αναβάτη, τον συναντάς βγαίνοντας από την pit lane κι αφού έχεις αλλάξει μοτοσυκλέτα", πρόσθεσε. Είναι πολύ επικίνδυνο. Μια σύγκρουση με 60 χλμ/ώρα μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά. Σε βρεγμένο αγώνα έτσι έχει ο κανονισμός, αλλά για το στεγνό δεν είναι και η καλύτερη επιλογή".

 

Με τον συμπατριώτη του, συμφώνησε και ο Dani Pedrosa. "Σήμερα έγινε, οκ, ήταν κάτι το έκτακτο, αλλά πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του πολλούς παράγοντες", τόνισε ο αναβάτης της Repsol Honda. "Η νέα άσφαλτος είχε πολύ πρόσφυση και πρέπει να αλλάξεις τα πάντα στο Πρωτάθλημα για να κάνεις έναν αγώνα έτσι". Πιο θετικός για τα pitstop σε κάθε αγώνα ο Valentino Rossi, αν και ο Ιταλός παραδέχτηκε ότι ο νορμάλ αγώνας είναι καλύτερος.

 

"Για μένα μπορεί να είναι επιλογή για το μέλλον. Πιο μεγάλος αγώνας με μια ή δυο στάσεις", σχολίασε ο Ιταλός. "Είναι διαφορετικό, πιο έντονο. Είσαι στο 100% από την αρχή μέχρι το τέλος. Στη στάση ηρεμείς για ένα δευτερόλεπτο και μετά είσαι και πάλι στο 100%! Ειλικρινά μ' αρέσει, αλλά είναι καλύτερα τα πράγματα στο νορμάλ αγώνα. Σήμερα ήταν εξαίρεση".

 

Για να αποφευχθούν τέτοιες καταστάσεις στο μέλλον, ο Rossi δηλώνει ότι πρέπει να γίνουν υποχρεωτικοί οι έλεγχοι και δοκιμές των ελαστικών σε πίστες με νέα άσφαλτο. "Προσωπικά πιστεύω ότι κάθε φορά που μια πίστα αλλάζει άσφαλτο, πρέπει υποχρεωτικά να γίνονται δοκιμές με γρήγορους αναβάτες εκεί. Παράλληλα, θεωρώ ότι η Bridgestone πρέπει να βελτιώσει το σκληρό πίσω, γιατί ποτέ δεν δουλεύει για κανέναν και όλοι επιλέγουμε την πιο μαλακή επιλογή. Ελπίζω να προσπαθήσει περισσότερο, ώστε να έχουμε οι αναβάτες δυο πραγματικές επιλογές για τους αγώνες".

 

Επόμενο άρθρο »

Hayden: Άλλοι παραπονιούνται...

« Προηγούμενο άρθρο

SBK Jerez: Αγώνας 2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ