• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ένας βαθμός ποινής για τον Marquez
Αφαιρέθηκαν 25 βαθμοί από τη Honda στους κατασκευαστές
Νέα 10/10/2013 - 10:37

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος, Marc Marquez, πήρε ποινή ενός βαθμού (με το καινούργιο σύστημα ποινών) από την Επιτροπή Αγώνων για το συμβάν που έγινε στην πίστα της Aragon, πριν δυο εβδομάδες. Επιπρόσθετα, η Επιτροπή επέρριψε ευθύνες και στη Honda, αφαιρώντας τους βαθμούς που κέρδισε ο κατασκευαστής από τη νίκη του 20χρονου rookie στην Ισπανία.

 

Η συνεδρίαση της Επιτροπής ολοκληρώθηκε πριν από μερικά λεπτά και όπως έγινε γνωστό, ο Marquez δέχτηκε έναν βαθμό ποινής (όχι Πρωταθλήματος) φτάνοντας έτσι τους τρεις συνολικά. Ως εκ τούτου, πέρα από την τιμωρία που του επιβλήθηκε, επί της ουσίας δεν αλλάζει κάτι στο Πρωτάθλημα, μιας και με τέσσερεις βαθμούς ποινής ο Marquez θα αναγκαζόταν να ξεκινήσει από το τέλος του grid.

 

"Η απόφαση αυτή, σημαίνει ότι ο Marquez δεν θα έχει επιπτώσεις στον αγώνα της Μαλαισίας", τόνισε ο Livio Suppo. "Βασικά η συγκεκριμένη περίπτωση, όπως είπαν, ήταν εντάξει, δεν υπήρχε πρόβλημα, ωστόσο έλαβαν υπόψη τη συνολική φετινή χρονιά, κατά τη διάρκεια της οποίας ο Marc έφτασε κοντά στο να ακουμπήσει τον αναβάτη μπροστά του, περισσότερες από μια φορές. Το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο: Αυτή τη φορά ήταν οκ, αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι το κάνεις αρκετά συχνά".

 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην ποινή προς τον κατασκευαστή: "Δυστυχώς είναι αλήθεια ότι η πτώση έγινε εξαιτίας του κομμένου καλωδίου και επειδή άργησε να επέμβει το εφεδρικό σύστημα", πρόσθεσε. "Έτσι μας αφαιρέθηκαν 25 βαθμοί από το Πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Τώρα πρέπει να δούμε αν θα ασκήσουμε έφεση ή όχι. Νομίζω ότι ο Nakamoto καταλαβαίνει πως έχει η κατάσταση".

 

Διαφωτιστικός ήταν και ο Takeo Yokoyama, ο Τεχνικός Διευθυντής του HRC: "Το πρόβλημα ήταν τόσο με το software, όσο και με το hardware. Όσον αφορά στο τελευταίο, το καλώδιο ήταν εκτεθειμένο και ήταν πολύ εύκολο, με την παραμικρή επαφή, να σπάσει. Πλέον έχουμε προστατέψει το συγκεκριμένο καλώδιο. Στο software τώρα, φυσικά και έχουμε εφεδρικό σύστημα: αν γίνει το οτιδήποτε με το σήμα του αισθητήρα, η μοτοσυκλέτα υποτίθεται ότι μπαίνει σε safe mode αμέσως. Ωστόσο η στρατηγική δεν ήταν τέλεια κι έτσι από εδώ και στο εξής έχουμε λάβει τις κατάλληλες ενέργειες για να εντοπίζουμε τέτοιες βλάβες νωρίτερα".

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Η Sepang ταιριάζει στην Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

Redding: Στην άκρη το MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα