• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: είμαι μακρύς και βαρύς
“Μειώνουμε τη δύναμη για να τερματίσω”
Νέα 17/09/2013 - 11:14

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

Φωτογραφίες: Άκης Τεμπερίδης

 

Ο Valentino Rossi για πρώτη φορά φέτος μίλησε ανοιχτά και σε τεχνικά θέματα και αποκάλυψε ένα στοιχείο που κανείς εκτός Yamaha δεν ήξερε μέχρι τώρα. Αρχικά να πούμε ότι παρατηρήσαμε στη διάρκεια των δοκιμών ότι σε κάποιες φάσεις η μοτοσυκλέτα του ακουγόταν διαφορετικά από αυτή του Lorenzo και ότι σε εκείνες τις φάσεις οι χρόνοι του ήταν ανεβασμένοι σε σχέση με τα προηγούμενα περάσματά του. Θεωρήσαμε ότι κάτι διαφορετικό δοκίμαζαν σε ρυθμίσεις που δεν έβγαινε.

Τελικά ο απογοητευμένος μετά τον Αγώνα του Misano οδηγός της Μ1, είπε:

“Είμαι μακρύς (long*) και βαρύς και έτσι σε κάποιες πίστες αναγκαζόμαστε να περιορίσουμε τη δύναμη στο τέλος του Αγώνα, για να τερματίσω!”

 

Αυτή λοιπόν είναι η εξήγηση για το ότι σε κάποιες πίστες που η κατανάλωση καυσίμου είναι μεγαλύτερη, δεν μπορεί να έχει την ίδια απόδοση και οι χρόνοι ανεβαίνουν πολύ στο τέλος. Το Misano είναι μια πίστα με πολύ κοντό γρανάζωμα στην τελική μετάδοση και σε συνδυασμό με το ότι έμεινε κάποια στιγμή πίσω από τους τρεις πρώτους, χωρίς να μπορεί να εκμεταλλευτεί την αεροδυναμική τους, τον ανάγκασε να χρησιμοποιήσει διαφορετικό mode στους τελευταίους γύρους, ώστε να έχει μικρότερη κατανάλωση και έτσι η διαφορά του να μεγαλώσει πολύ από την κορυφή, χωρίς αυτό να αντικατοπτρίζει την πραγματική του δυνατότητα.

Βέβαια δεν ήταν μόνο αυτό, ήταν και οι ρυθμίσεις που δεν ήταν αυτές που θα ήθελε, γεγονός που επιβεβαιώθηκε χθες στις δοκιμές, όταν κάποια στιγμή βγήκε ανακουφισμένος από την πίστα και είπε στην ομάδα: “Τώρα δουλεύει σωστά” και μάλιστα εκείνη τη στιγμή είχε κάνει το 2ο χρόνο, κατεβάζοντας πολύ σε σχέση με τους χρόνους του Αγώνα. Χαρακτηριστικά στο τέλος του τεστ είπε:

Graziano Rossi
Graziano Rossi

“Βελτίωσα τη μοτοσυκλέτα και το ηθικό μου”.

Όσο για τη νέα μοτοσυκλέτα του 2014, με την οποία κατέβασε ακόμη λίγο το χρόνο του, είπε ότι είναι ένα βήμα μπροστά, γεγονός που έδωσε μεγάλη χαρά στους ανθρώπους της Yamaha, οι οποίοι μέχρι τώρα άκουγαν και από τους δύο οδηγούς τους ότι η Μ1 είναι ένα βήμα πίσω από την Honda! Βέβαια με ένα λίτρο λιγότερο το 2014, το πρόβλημα του Rossi θα είναι ακόμη μεγαλύτερο...

 

*χρησιμοποίησε τη λέξη μακρύς, αντί του ψηλός, γιατί θεωρεί ότι δεν είναι ψηλόςσε σχέση με τους κανονικούς ανθρώπους, αλλά μόνο σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς! 

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Αξιόλογες βελτιώσεις

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Καταστροφικό Σ/Κ για την Ducati

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ