• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Misano Test: 1ος με πτώση ο Marquez
Οι τελικοί χρόνοι της ημέρας
Νέα 16/09/2013 - 22:32

Ολοκληρώθηκε το τεστ στην πίστα του Misano, εκεί που πριν μερικές ώρες διεξήχθη ο 13ος αγώνας της χρονιάς με νικητή τον Jorge Lorenzo. Ο rookie Marc Marquez συνήλθε γρήγορα από μια μικρή πτώση και κατάφερε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με τον προτελευταίο του γύρο (70ο) στο 1:33.264, αρπάζοντας την πρώτη θέση από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2012, για 0.238δ! Ο 20χρονος Ισπανός πέτυχε την επίδοση αυτή με τη νέα μοτοσυκλέτα του 2014.

 

Η ομάδα της Repsol Honda είχε φέρει και τη μοτοσυκλέτα του 2014, μια πιο εξελιγμένη εκδοχή από αυτήν που είχε η ομάδα στο τεστ της Aragon. Πρόκειται για τη μοτοσυκλέτα που θα οδηγούσε και ο Casey Stoner, αν η βροχή δεν χάλαγε τα σχέδια της Honda στο Motegi. Παράλληλα με τη νέα μοτοσυκλέτα, οι Marquez και Pedrosa δούλεψαν και με την τωρινή μοτοσυκλέτα τους, εστιάζοντας κυρίως στην πίσω ανάρτηση.

 

Τη μοτοσυκλέτα του 2014 είχαν στη διάθεσή τους και οι εργοστασιακοί αναβάτες της Yamaha, με τον Jorge Lorenzo να πετυχαίνει το γρηγορότερό του γύρο με τη φετινή Μ1, τη στιγμή που με τη νέα πέτυχε παραπλήσιο χρόνο. Αντίστροφα τα πράγματα για τον Valentino Rossi, που αφού έμεινε ευχαριστημένος με τις ρυθμίσεις στη φετινή μοτοσυκλέτα, βελτίωσε σημαντικά το χθεσινό του χρόνο και μετά σημείωσε τον καλύτερο του χρόνο με τη νέα Μ1. Ο Cal Crutchlow- της Tech 3 - δούλεψε στον τομέα της πίσω ανάρτησης ώστε να βελτιώσει το φρενάρισμα, ενώ και ο Bradley Smith είχε νέα εξαρτήματα για την ανάρτηση.

 

Η Suzuki έμεινε πιστή στο πρόγραμμά της, με τον Randy de Puniet να είναι ο κύριος δοκιμαστής, δίπλα στον Nobuatsu Aoki. Με την επιστροφή της ομάδας να έχει προγραμματιστεί για το 2015, οι μηχανικοί της εταιρείας έβγαλαν χρήσιμα συμπεράσματα σήμερα για την εξέλιξη του πλαισίου, ενώ στα ηλεκτρονικά συνεχίζει να δουλεύει με αυτά της Mitsubishi, έχοντας δοκιμάσει και τα αντίστοιχα της Magneti Marelli στη βάση της. Ο De Puniet έκανε καλό χρόνο, 1:35.097 κι έμεινε στην 13η θέση, 1.8δ πίσω από την κορυφή.

 

Ο Yonny Hernandez είχε μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δοκιμάσει την Desmosedici, την οποία με το τέλος της ημέρας χαρακτήρισε ως την καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχει οδηγήσει ποτέ! Ο Andrea Iannone δοκίμασε δισκόφρενα της Brembo και πειραματίστηκε με νέες ρυθμίσεις για τους επερχόμενους αγώνες. Τα φρένα ήταν στο βασικό μενού και για τους Hayden και Dovizioso, δοκιμάζοντας μεγαλύτερους δίσκους εν όψη Motegi. Επίσης δοκίμασαν πράγματα στα ηλεκτρονικά και τον συμπλέκτη. Οι δύο δοκιμαστές Pirro καιBattaini, συνέχισαν την εξέλιξη του κινητήρα για το 2014 και οι πειραματικές τους Ducatiταν οι δυνατότερες στην πίστα.

 

Ο Bautista πλασαρίστηκε στην πρώτη πεντάδα, δίνοντας έμφαση στο μπροστινό πιρούνι της Showa και στα φρένα της Nissin, την ώρα που ο Bradl δούλεψε κυρίως με τη χαρτογράφηση και τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας του, κάνοντας και μερικές τροποποιήσεις στην ανάρτηση.

 

Δείτε αναλυτικά τους χρόνους και την κατάταξη στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

Γλυπτό για τον Simoncelli

« Προηγούμενο άρθρο

Έλαμψε ο Elias στα SBK!

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ