• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP, σεζόν 2013!
Όλα έτοιμα για την έναρξη του Πρωταθλήματος!
Νέα 01/04/2013 - 21:19

Η έρημος του Κατάρ θα είναι – για δέκατη φορά – το σκηνικό που θα υποδεχτεί τη νέα σεζόν Πρωταθλήματος, μια σεζόν που την περιμένουμε με ανυπομονησία καθώς οι συνθέσεις των ομάδων αλλά και οι rookies, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που υπόσχεται συγκλονιστικό θέαμα!

 

Ο Jorge Lorenzo φαντάζει το αδιαφιλονίκητο φαβορί και φέτος, με τον Ισπανό άσο να ποντάρει στην εξωπραγματική σταθερότητά του, χάρη στην οποία κατάφερε πέρυσι να τερματίζει σε όλους τους αγώνες στις πρώτες δυο θέσεις! Ειδικά μετά την αποχώρηση του Casey Stoner, ο τρίτος Παγκόσμιος Τίτλος φαίνεται σχετικά εύκολη υπόθεση για τον Lorenzo, είναι όμως έτσι τα πράγματα; Οπωσδήποτε όχι, αν το δούμε από την οπτική του Dani Pedrosa! Ο τελευταίος μπορεί να βασίζεται στην εξαιρετική RC213V αλλά και στον τρομερό του ρυθμό από το δεύτερο μισό της σεζόν 2012, όταν και είχε 6 νίκες στους 8 τελευταίους αγώνες. Στα χειμερινά τεστ ήταν πάντα στις πρώτες θέσεις, ενώ ένιωσε αρκετά σίγουρος για τον εαυτό του ώστε να φύγει μια ημέρα νωρίτερα από τις δοκιμές της Jerez. Και το κερασάκι στην τούρτα; Η Honda απολαμβάνει το μεγαλύτερο σερί νικών, εδώ και μια δεκαετία περίπου! Μάλιστα έχει στις τάξεις της ως αντικαταστάτη του Stoner, το νεαρό Marc Marquez που έδειξε ότι μπορεί να παλέψει και για νίκες! 

 

Με κάθε ημέρα που περνά, το σενάριο που είχαν αρκετοί στο μυαλό τους, ότι το νέο Πρωτάθλημα θα είναι μια μάχη αποκλειστικά ανάμεσα σε Lorenzo-Pedrosa, δείχνει να αργοσβήνει. Ο Valentino Rossi είναι εδώ, έχοντας αφήσει πίσω του τα δυο απογοητευτικά χρόνια στην Ducati. Πλέον στη σέλα της ανταγωνιστικής Yamaha, από την πρώτη στιγμή απέδειξε – πρωτίστως στον εαυτό του – ότι το έχει ακόμα, την ώρα που η φλόγα ποτέ δεν είχε σβήσει από μέσα του! Ο Ιταλός σούπερ-σταρ είναι έτοιμος να παλέψει για το δέκατο Πρωτάθλημα κι εμείς ετοιμαζόμαστε να απολαύσουμε και πάλι μαγικές μονομαχίες!

 

Υψηλές ελπίδες έχουν και οι Άγγλοι φίλαθλοι, οι οποίοι είδαν τον Cal Crutchlow να τερματίζει πρώτος στην Jerez, παρά το ότι και ο ίδιος παραδέχτηκε ότι αν δεν έφευγε ο Pedrosa, πιθανότατα αυτός θα ήταν στην κορυφή. Παρ’ όλα αυτά, ο Crutchlow δείχνει ότι μπορεί να γίνει ο πρώτος Βρετανός που θα κερδίσει σε GP, με τον Barry Sheene να είναι ο τελευταίος που το κατάφερε πριν 32 χρόνια στην Σουηδία. Ο Cal θα δώσει τη μάχη του αντιμέτωπος τόσο με τον Stefan Bradl, ο οποίος τα πήγε αρκετά καλά στις χειμερινές δοκιμές, όσο και με τον Alvaro Bautista, ο οποίος δεν είναι στο 100% από φυσικής κατάστασης, έχοντας τραυματίσει το χέρι και το γόνατό του από την πτώση που είχε στην Jerez. Υπό το άγρυπνο βλέμμα του νέου αρχηγού, Bernhard Gobmeier, η Ducati αυτό που ψάχνει συνοψίζεται στα εξής: “Εξέλιξη, όχι Επανάσταση” (Evolution, not Revolution). Όπως και να έχει, είναι η πρώτη χρονιά που η Audi έχει τα ηνία, με τον Nicky Hayden να υποδέχεται στο γκαράζ τον Andrea Dovizioso, τον αναβάτη που τον είχε αντικαταστήσει πριν 4 χρόνια στην Honda.

 

Το ενδιαφέρον δεν σταματά εδώ, με την κατηγορία των CRT να υπόσχεται δυνατές μάχες για τον άτυπο τίτλο του νικητή! Ο Aleix Espargaro γνωρίζει πολύ καλά ότι φέτος θα είναι αρκετά δύσκολο να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Μεγάλος του αντίπαλος δεν είναι μόνο ο ομόσταυλός του, Randy de Puniet, αλλά και ο Hector Barbera της Avintia Blusens, ο οποίος για πρώτη φορά θα αγωνιστεί με CRT μοτοσυκλέτα. Ακόμα ένας που άλλαξε από πρωτότυπη μοτοσυκλέτα είναι ο Karel Abraham, την ώρα που η PBM καλωσορίζει τον Michael Laverty – θα αγωνιστεί με το δικό της πλαίσιο – και τον Yonny Hernandez (ART). Με νέο ομόσταυλο τον Claudio Corti, ο Colin Edwards ευελπιστεί ότι θα επαναλάβει την περσινή του εμφάνιση, όταν και έδωσε το ρυθμό στις υπόλοιπες CRT στο Κατάρ. Τέλος, ο Danilo Petrucci επιστρέφει για δεύτερη φορά στο MotoGP, ενώ ο Αυστραλός Bryan Staring και ο Τσέχος Lukas Pesek είναι ακόμα δυο, στους οκτώ συνολικά νεοφερμένους στην κατηγορία.

 

Στο θέαμα αναμένεται να συμβάλλει και το νέο format των κατατακτηρίων. Οι χρόνοι των τριών ελευθέρων δοκιμών θα συνδυάζονται και οι δέκα καλύτεροι αναβάτες θα περνάνε αυτόματα στις ΚΑΤ2, για να παλέψουν για την pole position. Εν τω μεταξύ, οι υπόλοιποι θα μονομαχήσουν στις ΚΑΤ1, με τους δυο πρώτους να παίρνουν το εισιτήριο για τις ΚΑΤ2 (έτσι θα έχουμε 12 διεκδικητές της pole) ενώ οι άλλοι θα πάρουν θέση στο grid από την 13η και κάτω. Δείτε αναλυτικά τη μετάδοση του πρώτου αγώνα της χρονιάς, εδώ!

 

Επόμενο άρθρο »

Video: Jorge Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2: Τα φαβορί!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα