• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK Phillip Island
Μια συνολική ματιά στον 1ο Γύρο της χρονιάς
Νέα 26/02/2013 - 15:25

Ο εναρκτήριος γύρος της χρονιάς, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, έγινε στο Phillip Island σε μια φρεσκοασφαλτωμένη πίστα, με το όλο έργο να φτάνει τα 3 εκατ. δολάρια Αυστραλίας! Η Pirelli γνώριζε τη νέα σύνθεση της ασφάλτου και κατασκεύασε τα ελαστικά καταλλήλως. Τα επίπεδα πρόσφυσης αυξήθηκαν, προκαλώντας όμως και περισσότερα γδαρσίματα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και οι τροχοί αυξήθηκαν από 16,5 σε 17΄΄. Βέβαια διεξήχθησαν δυο τεστ πριν το Σ/Κ των αγώνων, στην πίστα της Αυστραλίας, όμως ήταν τόσο κοντά στον πρώτο γύρο που δεν άφηναν και πολλά περιθώρια στους αναβάτες να προβούν σε θεαματικές αλλαγές.

 

Στη συνέντευξη Τύπου, ο Eugene Laverty υπαινίχθηκε ότι δεν έδινε σημασία στη διαχείριση των ελαστικών. Στον πρώτο αγώνα, στη διάρκεια των 22 γύρων, αυτός ήταν και ο λόγος που ο Guintoli πήρε το πάνω χέρι, ενώ στο δεύτερο ο Laverty συνειδητοποίησε το λάθος του και αναπροσάρμοσε την τακτική του και την οικονομία ελαστικών, καταφέρνοντας να πάρει την πρώτη του νίκη φέτος. Το δίδυμο της Aprilia έκανε ένα φανταστικό ξεκίνημα στη χρονιά, φιγουράροντας στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας, με την Aragon να ακολουθεί στη συνέχεια. Η ισπανική πίστα ευνοεί τις Aprilia και τις BMW, κάτι που ίσως δώσει ένα ψυχολογικό αβαντάζ στους δυο της Aprilia, με μόνο τον Melandri να είναι σε θέση να μπει σφήνα. Ένας ακόμα που δείχνει να απολαμβάνει την οδήγηση της Aprilia, είναι ο Michel Fabrizio ο οποίος κυριαρχούσε στα ελεύθερα και στα χρονομετρημένα της Αυστραλίας μέχρι και την Superpole.

 

Στις δοκιμές που προηγήθηκαν των αγώνων, ο Tom Sykes τραυματίστηκε στον καρπό του και δεν κατάφερε να διεκδικήσει νίκες, ωστόσο το πλασάρισμά του στην 5η θέση – και στους δυο αγώνες – ήταν μια θετική εξέλιξη για τον αναβάτη της Kawasaki. Η διαχείριση ελαστικών προβληματίζει την Kawasaki και τους μηχανικούς της, παρά την εκτεταμένη δουλειά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Πάντως ή 4η θέση στη βαθμολογία είναι ένα καλό ξεκίνημα, την ώρα που το Σ/Κ στην Αυστραλία θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό με τα ελαστικά. Ο εντυπωσιακός πέρυσι Loris Baz, δεν έκανε καλό ξεκίνημα και είχε μια πτώση στο δεύτερο αγώνα.

 

Το δίδυμο της Pata Honda, Jonathan Rea και Leon Haslam θα έχουν τις πρώτες αναβαθμίσεις της μοτοσυκλέτας τους πριν το δεύτερο γύρο στην Ισπανία, ωστόσο αυτό που χρειάζονται είναι καλύτερα ηλεκτρονικά, καθώς και οι δυο τους είχαν θέμα με την απόδοση της ισχύος των Fireblades τους. Ο δρόμος μπροστά τους είναι ανηφορικός, σίγουρα όμως γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν για να ανταπεξέλθουν! Απογοητευτικό ήταν το Σ/Κ για το δίδυμο της Suzuki, με τον Camier κυρίαρχη μορφή στις χειμερινές δοκιμές – να καταφέρνει να παίρνει ακριβώς τους ίδιους βαθμούς με τον νεοφερμένο ομόσταυλό του, Jules Cluzel! Η μοτοσυκλέτα των δυο δεν έχει εξελιχθεί στα επίπεδα των υπολοίπων κατασκευαστών, ωστόσο ο Camier μας έχει δείξει ότι μπορεί να τα πάει καλύτερα στη συνέχεια. Η 7η θέση του Cluzel είναι το μόνο θετικό που κρατά η Suzuki από αυτό το Σ/Κ.

 

Όσο για τη Ducati, παρά τα ελπιδοφόρα μηνύματα της νέας 1199R Panigale (η μοτοσυκλέτα που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στην Superpole και χάρισε στον Checa την πρώτη του pole) η συνέχεια δεν ήταν η ανάλογη. Τόσο ο Ισπανός αναβάτης, όσο και ο Ayrton Badovini άφησαν στον ανέτοιμο Neukirchner το βάρος να πάρει τους πρώτους βαθμούς για την Panigale. Οπωσδήποτε η Ducati περιμένει ένα πολύ καλύτερο Σ/Κ στην Aragon!

 

Επόμενο άρθρο »

Πρόβλημα για Rossi!

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang II: Ημέρα 1η

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ