• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang II: Ημέρα 1η
1ος ο Dani, από κοντά Lorenzo-Marquez, 5ος ο Rossi!
Νέα 26/02/2013 - 13:45

Ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα των δεύτερων δοκιμών στη Sepang, με τον καιρό να είναι καλός το πρωί και μέχρι το μεσημεριανό διάλειμμα, ωστόσο στη συνέχεια είχαμε καταρρακτώδη βροχή που δεν άφησε τους οδηγούς να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους στο στεγνό.

 

Από τους πρώτους στην πίστα ήταν ο Dani Pedrosa, με τον Ισπανό άσο να συνεχίζει το momentum από τις πρώτες δοκιμές – στην αρχή του μήνα – και να γράφει στον 17ο γύρο του τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, 2.01.580. Ο χρόνος αυτός δεν πλησιάζει καν τον καλύτερο χρόνο του Dani την προηγούμενη φορά στην Μαλαισία (2.00.100), ωστόσο ήταν πιο αργός και από την αντίστοιχη ημέρα του πρώτου τεστ (2.01.157). Η απογευματινή μπόρα δεν πτόησε τον Pedrosa, ο οποίος βγήκε για να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα του στο βρεγμένο, με καλύτερο χρόνο στα 2.15.527. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Jorge Lorenzo, ακολούθησε στην δεύτερη θέση, με καλύτερο χρόνο στα 2.01.815, μένοντας σχεδόν 2/10 πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο και σχεδόν 7/10 από το χρόνο του την πρώτη ημέρα στις αρχές του μήνα (2.01.165). Ο Ισπανός της Yamaha, όπως και ο ομόσταυλός του Valentino Rossi, είχαν προγραμματίσει προσομοίωση αγώνα για το απόγευμα, ωστόσο ο καιρός τους χάλασε τα σχέδια. Ο ανανεωμένος Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δούλεψε με πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του, οδηγώντας το δεύτερο γκρουπ των αναβατών με καλύτερο χρόνο στα 2.02.028. Η διαφορά του από την κορυφή διαμορφώνεται κάτω από το μισό δευτερόλεπτο, στα ίδια επίπεδα δηλαδή, όπως και στις αρχές του πρώτου τεστ παρά το ότι ο σημερινός του χρόνος ήταν χειρότερος (την προηγούμενη φορά είχε κάνει 2.01.584).

 

Συνεχίζει να είναι εξαιρετικός ο Marc Marquez, με το νεαρό αναβάτη της εργοστασιακής Honda να σταματά το χρονόμετρο στα 2.01.942 και να κατακτά την 3η θέση με διαφορά 0,362 από την κορυφή. Ο Marquez αποφάσισε να μην βγει το απόγευμα στην πίστα, μένοντας ικανοποιημένος από την απόδοσή του το πρωί, όταν και είχε μια μικρή πτώση χωρίς κάτι το ανησυχητικό. Ο τελευταίος αναβάτης που έπεσε κάτω από το όριο του 2.02, ήταν ο Stefan Bradl! Ο Γερμανός της LCR Honda έκανε δυναμικό ξεκίνημα και πλασαρίστηκε στο πρώτο γκρουπ των αναβατών, χάρη στο χρόνο που σημείωσε στον 24ο γύρο του: 2.01.959! Με τέτοιες εμφανίσεις, ο 23χρονος οδηγός δείχνει ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο και ότι θα καταφέρει να πάρει το πρώτο του βάθρο στη μεγάλη κατηγορία φέτος!

 

Πιο πίσω, στην έκτη θέση με διαφορά σχεδόν 7/10 από την κορυφή, βρίσκεται ο Cal Crutchlow, με τον αναβάτη της Monster Yamaha Tech 3 να είναι για 2/10 πιο αργός από τον Rossi! Πολύ καλός και ο Alvaro Bautista, κατάφερε να φέρει την Honda του στην 7η θέση της κατάταξης, συνεχίζοντας να δουλεύει στην ανάρτηση της Showa. Για πρώτη φορά στις χειμερινές δοκιμές, ο Andrea Dovizioso καταφέρνει να είναι η καλύτερη Ducati του grid, με τον Ιταλό οδηγό να σημειώνει 2.02.801, έχοντας διαφορά 1,2 δευτερόλεπτα από την κορυφή! Η μεθοδικότητα και η σκληρή δουλειά του Ιταλού αρχίζουν να αποδίδουν, μιας και είναι η πρώτη φορά που η διαφορά της Ducati από Honda και Yamaha πέφτει στο 1,2. Στο προηγούμενο τεστ το καλύτερο πλασάρισμα οδηγού των κόκκινων, ήταν αυτό του Nicky Hayden – τη δεύτερη ημέρα – με διαφορά 1,5 δευτερόλεπτο από την κορυφή. Ένατος ακολουθεί ο Αμερικανός της Ducati, ο οποίος δοκίμασε (όπως και ο Dovi) και αξιολόγησε ένα νέο ντεπόζιτο που έφερε η ομάδα στην Μαλαισία. Τη δεκάδα έκλεισε ένας πολύ καλός Bradley Smith, με τον οδηγό της Tech 3 να βρίσκεται 2 δευτερόλεπτα από την κορυφή – στην πρώτη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία – και καλύτερο χρόνο στα 2.03.632.

 

Από εκεί και κάτω ιδιαίτερης μνείας αξίζει ο Aleix Espargaro (είχε μια πτώση χωρίς συνέπειες) ο οποίος αποδεικνύει την εξαιρετική του ευχέρεια πάνω στην ART μοτοσυκλέτα του, καταφέρνοντας να πάρει τη δωδέκατη θέση και να υπολείπεται μόλις 2,3 δευτερόλεπτα από την πανίσχυρη Honda του Pedrosa! Η διαφορά του (1,3δ) από τον ομόσταυλό του είναι ενδεικτική του ποιος θα είναι και φέτος ο κυρίαρχος της κατηγορίας των CRT!  Το δίδυμο της Pramac κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα, με τον Spies να ολοκληρώνει στην 13η θέση, ενώ ο Iannone – δοκιμάζοντας τα δυο μοτέρ της Ducati – δεν έδωσε βαρύτητα στους χρόνους και έμεινε 14ος. Αξιοσημείωτη και η επίδοση του νέου δοκιμαστή της Ducati, Michele Pirro, ο οποίος πήρε την 16η θέση με διαφορά μόλις 6/10 από τον Αμερικανό της Pramac! Να σημειώσουμε ότι το ντεμπούτο του Michael Laverty με το πλαίσιο της PBM έχει εξελιχθεί σε σίριαλ, αφού ούτε και σήμερα βγήκε στην πίστα με τους μηχανικούς να ασχολούνται ακόμα με την ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής της Magneti Marelli.

 

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της πρώτης ημέρας στο συνοδευτικό μας αρχείο!

 

Επόμενο άρθρο »

SBK Phillip Island

« Προηγούμενο άρθρο

SBK Αυστραλία: Φωτογραφικό 2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ