• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nakamoto: Σύνοψη του 2012, στόχοι για το 2013
Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη του Αντι-Προέδρου του HRC
Νέα 14/01/2013 - 16:01

Το 2012, η Honda ήλπιζε να επαναλάβει την προηγούμενη χρονιά (2011), όταν ο Γιαπωνέζος κατασκευαστής είχε κατακτήσει και τους τρεις Τίτλους! Ωστόσο τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα σχεδίαζαν στο HRC, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η χρονιά ήταν καταστροφική, μιας και η Honda κατάφερε να κερδίσει τον 19ο Τίτλο στους κατασκευαστές – 61ο σε όλες τις κατηγορίες – ενώ κέρδισε και τον Τίτλο της καλύτερης ομάδας, χάρη στα συνεχόμενα βάθρα που αποκόμισε από τους αναβάτες της, Dani Pedrosa και Casey Stoner.

 

Ο Τίτλος βέβαια, του Παγκόσμιου Πρωταθλητή για το 2012, πήγε στα χέρια του Jorge Lorenzo, ο οποίος διαχειρίστηκε το προβάδισμά του στη βαθμολογία έξυπνα και άφησε στη δεύτερη θέση έναν αφηνιασμένο – στο δεύτερο γύρο – Dani Pedrosa. Στη παρακάτω συνέντευξη μπορείτε να διαβάσετε τα πολύ ενδιαφέροντα λόγια του Shuhei Nakamoto, ο οποίος μιλά για το 2012 αλλά αποκαλύπτει παράλληλα τα πλάνα και τις ελπίδες του HRC για την επερχόμενη χρονιά!

 

 

Η σεζόν έχει τελειώσει, ολοκληρώσατε το πρώτο τεστ της νέας χρονιάς και πλέον είμαστε σε μια περίοδο που οι δοκιμές απαγορεύονται. Ποια είναι η συνολική σας εντύπωση για το 2012;

 

«Το πιο σημαντικό πράγμα του 2012, ήταν η αλλαγή από τa 800cc στa 1000cc. Ξεκινήσαμε την προετοιμασία για τη μετάβαση αυτή από το 2011. Την πρώτη φορά που δοκιμάσαμε την πρωτότυπη του 2012, ήταν μετά το δεύτερο γύρο στην Ισπανία. Στον τρίτο του γύρο, σ’ εκείνο το τεστ, ο Casey Stoner αβίαστα σχεδόν ξεπέρασε το ρεκόρ του εκεί, από το 2011. Αυτό – λόγω του ότι κρατούσαμε χαμηλά εκείνη την περίοδο τις στροφές – μας χαροποίησε ιδιαίτερα! Στη συνέχεια είχαμε την αλλαγή του πίσω ελαστικού, από τη Bridgestone, και ξεκινήσαμε κι εμείς τις απαραίτητες τροποποιήσεις στη νέα μοτοσυκλέτα. Στο τεστ μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βαλένθια, δεν είχαμε ακόμα ολοκληρώσει τις εργασίες μας, ωστόσο ο Dani Pedrosa κατάφερε να πετύχει τον καλύτερο χρόνο, με ταχύτητα καλύτερη από αυτή του αγώνα. Τόσο ο Dani, όσο και ο Casey, συμφώνησαν ότι η νέα μοτοσυκλέτα ήταν καλύτερη από την 800cc. Ωστόσο όταν νομίζαμε ότι όλα ήταν καλά, άλλαξε ο κανονισμός για το ελάχιστο όριο βάρους κατά 4 κιλά. Και αυτό έγινε, αφού είχε προηγηθεί η αλλαγή από τα 150 στα 153 κιλά! Είχαμε κατασκευάσει τη μοτοσυκλέτα μας σύμφωνα με τα προηγούμενα δεδομένα και στη συνέχεια αιφνιδιαστήκαμε από αυτήν την απόφαση. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό, ωστόσο θεωρώ άδικο να γίνονται τόσο μεγάλες αλλαγές τόσο ξαφνικά και μάλιστα αφού είχαμε τελειώσει με τις δοκιμές».

 

 

Η ξαφνική αυτή αλλαγή, σήμαινε ότι στο πρώτο τεστ της χρονιάς, το 2012 στη Μαλαισία, έπρεπε να φτάσετε τη μοτοσυκλέτα στο νέο όριο των 157 κιλών. Τα 4 επιπλέον κιλά θα διατάραξαν την ισορροπία της μοτοσυκλέτας και θα έκαναν πιο δύσκολα τα πράγματα για τον Dani και τον Casey.

 

«Ναι και ειδικά για τον Dani, επειδή είναι πιο μικροκαμωμένος και πιο ελαφρύς από τον Casey, κι έτσι δυσκολευόταν περισσότερο να ελέγξει την ισορροπία της μοτοσυκλέτας μετατοπίζοντας το βάρος του πάνω της. Συνεχώς προσθέταμε βάρος σε νέα μέρη της μοτοσυκλέτας για να βρούμε τη χρυσή τομή και είχαμε μόλις μια πρόχειρη λύση για την αρχή της χρονιάς. Μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι 4 κιλά δεν είναι πολλά, αλλά σε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν εκτεταμένες αλλαγές και πλήρης αναθεώρηση. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η Bridgestone έφερε και νέο μπροστινό ελαστικό, διαφορετικής κατασκευής! Διαμαρτυρηθήκαμε ότι δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το νέο ελαστικό, η ακαμψία του δεν ήταν επαρκής, ωστόσο ο Loris Capirossi της Dorna επέμενε ότι αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή και έπρεπε να προσαρμοστούμε. Έτσι, σ’ εκείνο το σημείο, είχαμε αλλαγές τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω ελαστικό κι εμείς έπρεπε να ανακατασκευάσουμε μια μοτοσυκλέτα, την οποία είχαμε ξοδέψει ένα χρόνο για να τελειοποιήσουμε! Με μόλις τρεις μήνες πριν την έναρξη της νέας σεζόν, αποφασίσαμε να ανακατασκευάσουμε τη μοτοσυκλέτα και ξεκινήσαμε να δουλεύουμε σε ένα νέο πλαίσιο και ψαλίδι».

 

 

Από τότε που η Bridgestone ανέλαβε ως ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών για το MotoGP, η επιτυχία βασίζεται εν πολλοίς στο πόσο καλά μπορεί η μοτοσυκλέτα να αξιοποιήσει την απόδοση των ελαστικών. Η αλλαγή στις προδιαγραφές των ελαστικών, στα μέσα της σεζόν, έχει δραστικό αντίκτυπο στο πως ετοιμάζεις τη μοτοσυκλέτα.

 

«Παραδοσιακά, οι μοτοσυκλέτες της Honda υστερούν στις στροφές και είναι η ιπποδύναμή μας αυτή, που μας κάνει ανταγωνιστικούς. Από τότε όμως που η Bridgestone ανέλαβε ως αποκλειστικός προμηθευτής, η προσοχή στράφηκε κυρίως στο να παίρνεις όσα περισσότερα μπορείς από τα ελαστικά. Με άλλα λόγια, τώρα πρέπει να κατασκευάζεις τη μοτοσυκλέτα για να ταιριάζει με τα ελαστικά. Όπως είναι φυσικό, μια τέτοια αλλαγή στα μέσα της σεζόν, απαιτεί από εμάς πολύ σημαντικές αλλαγές. Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το παλιό σκληρό μπροστινό ελαστικό, μέχρι την Καταλονία, ωστόσο μετά τον γύρο της Αγγλίας όλοι έπρεπε να αλλάξουμε στο νέο, πιο μαλακό, μπροστινό. Μέχρι την Ολλανδία, είχαμε καταφέρει να έχουμε ένα νέο πλαίσιο προσαρμοσμένο στο νέο ελαστικό και του Dani του άρεσε η νέα μοτοσυκλέτα. Δοκιμάσαμε το νέο κινητήρα, σ’ αυτό το νέο πλαίσιο, στο τεστ μετά τον ένατο γύρο της Ιταλίας, και ο Dani είχε εντυπωσιαστεί και αποφάσισε να αλλάξει στη νέα αυτή μοτοσυκλέτα από τη Laguna Seca. Ο νέος κινητήρας άρεσε και στον Casey, όμως δεν είδε κάποιο πλεονέκτημα από το νέο πλαίσιο κι έτσι κράτησε τον νέο κινητήρα στο παλιό πλαίσιο. Παρουσιάσαμε τη πρωτότυπη του 2013 στα μέσα της σεζόν, για να βελτιώσουμε την ευστάθεια κατά την επιβράδυνση και να γίνουμε καλύτεροι στις στροφές με το νέο πλαίσιο. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, στο σημερινό MotoGP, υψίστης σημασίας είναι να κατασκευάζεις τη μοτοσυκλέτα για να ταιριάζει με τα ελαστικά».

 

 

Να κατασκευάζεις τη μοτοσυκλέτα για να ταιριάζει στα ελαστικά. Μιλώντας ως κατασκευαστής μοτοσυκλετών, πείτε μας τι σημαίνει αυτό.

 

«Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με το τωρινό σύστημα ενός προμηθευτή ελαστικών για το MotoGP. Όταν όλοι αγωνίζονται με τα ίδια ελαστικά, τότε τα ελαστικά γίνονται αποκλειστικά ασχολία των μηχανικών. Πέρα από αυτό, ο κάθε αναβάτης – στο θέμα των ελαστικών – έχει τις δικές του προτιμήσεις και το να κατασκευάζεις μοτοσυκλέτες για διαφορετικούς αναβάτες, είναι μια επιπλέον πρόκληση, την οποία και αποδεχόμαστε. Από αυτή την οπτική, πρέπει να παραδεχτώ ότι μάθαμε πολλά από τότε που ανέλαβε η Bridgestone. Οι εργοστασιακές ομάδες έχουν τη συσσωρευμένη εμπειρία, που τους επιτρέπει να ανταπεξέρχονται σε τέτοιου είδους προκλήσεις, όμως δεν μπορώ να πω το ίδιο και για τις CRT ομάδες. Όταν είχαμε περισσότερους από έναν προμηθευτές, υπήρχε η δυνατότητα για ελαστικά που θα ταίριαζαν με κάθε μοτοσυκλέτα και κάθε αναβάτη, αλλά πλέον κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Όταν όλα είναι καλά, είναι καλά για όλους. Όταν όλα είναι άσχημα, όλοι υποφέρουν. Σε τέτοιες ισορροπημένες συνθήκες, είναι δύσκολο να έχεις αναπάντεχα αποτελέσματα. Με έναν προμηθευτή, οι εργοστασιακές ομάδες είναι πιο δυνατές διότι είναι σε θέση να αξιοποιήσουν την περασμένη εμπειρία τους και αυτό αφήνει μικρά περιθώρια νίκης για τις μη εργοστασιακές ομάδες και αναβάτες. Για παράδειγμα την περασμένη χρονιά, το βάθρο μονοπωλούνταν από τρεις αναβάτες, τους Dani, Casey και Jorge. Δεν υπήρχε δυνατότητα από άλλον αναβάτη να πάρει νίκη. Να γιατί, και αυτό είναι προσωπική μου γνώμη, προτιμώ περισσότερους προμηθευτές. Κάνει τους αγώνες πιο συναρπαστικούς και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο για το μηχανοκίνητο αθλητισμό».

 

 

O Casey Stoner αποσύρθηκε στο τέλος της σεζόν. Πείτε μας περισσότερες λεπτομέρειες γι΄ αυτό και πως τον είδατε στην τελευταία του χρονιά.

 

«Ο Casey μας είχε πει από το 2011 ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί στο τέλος του 2012. Μας το είπε όταν κέρδισε στην Αυστραλία και εξασφάλισε το Πρωτάθλημα. Είχε ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο και μας είπε ότι θα αγωνιζόταν με τη Honda το 2012, αλλά ήταν ένα μικρό σοκ να τον ακούμε να λέει ότι ήθελε να αποσυρθεί. Από τότε που ξεκίνησε η νέα σεζόν, συνεχώς έλεγε ότι ήθελε να δημοσιοποιήσει την απόφασή του. Όπως είναι φυσικό, εμείς θέλαμε να συνεχίσει και επανειλημμένως προσπαθήσαμε να του αλλάξουμε γνώμη, αλλά αυτός ήταν αποφασισμένος να το κάνει. Εν τέλει, στη Γαλλία, έγινε το δικό του και ανακοίνωσε την απόφασή του στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης. Πιστέψαμε ότι θα μπορούσαμε να του δώσουμε επιπλέον κίνητρο για να κερδίσει τον Τίτλο και να φύγει μέσα στη λάμψη της δόξας, αλλά δυστυχώς δεν εξελίχθηκαν έτσι τα πράγματα. Ωστόσο έκανε μια πολύ καλή σεζόν».

 

 

Σίγουρα θα απογοητευτήκατε που δεν καταφέρατε τον Casey να μείνει στο Πρωτάθλημα.

 

«Ο Casey είναι ένας αναβάτης που λατρεύω. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάτι καλύτερο, από το να αγωνίζομαι με αυτόν στην ομάδα μου. Είναι γρήγορος. Πραγματικά γρήγορος. Συνεχώς εκπλησσόμασταν όταν βλέπαμε πόσο γρήγορα πήγαιναν οι μοτοσυκλέτες μας, με τον Casey στη σέλα. Όταν ο Casey έχει εμπιστοσύνη στην οδήγησή του και είναι ήρεμος, δεν υπάρχει κανείς στο MotoGP που να μπορεί να τον πλησιάσει. Μετά τη νίκη του πέρυσι στην Αυστραλία, για 6η συνεχόμενη φορά, το σχόλιό του ήταν ότι θα πήγαινε γρηγορότερα αν δεν αντιμετώπιζε το πρόβλημα τραυματισμού στον αστράγαλό του. Όσο γρήγορα κι αν πάει, πάντα στοχεύει σε κάτι καλύτερο. Του κάναμε ένα αποχαιρετιστήριο πάρτι, μετά τον αγώνα της Βαλένθια. Μετά το τέλος του, σταθήκαμε και μιλήσαμε λίγο και συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να κρατήσω τα δάκρυά μου! Πραγματικά λυπήθηκα πάρα πολύ που έφυγε από το MotoGP. Την επόμενη ημέρα, αρκετοί φίλοι του Casey με ρωτούσαν τι του είπα εκείνο το βράδυ. Όταν τους ρώτησα γιατί ήθελαν να μάθουν, μου είπαν ότι ο Casey – ο οποίος μέχρι τότε δεν είχε αμφιταλαντευτεί στην απόφασή του να αποσυρθεί – είχε δηλώσει: Ίσως θα έπρεπε να συνεχίσω να αγωνίζομαι… Από την πρώτη ημέρα που ήρθε στο HRC, ο Casey μας άφηνε άφωνους με κάτι νέο που ανακάλυπτε. Δεν ξέρω άλλον αναβάτη, με τον οποίο η δουλειά να ήταν τόσο απολαυστική. Εύχομαι να αναρρώσει γρήγορα και αν αποφασίσει ποτέ να επιστρέψει, θα τον περιμένουμε με ανοιχτές τις αγκάλες! Του είπα ότι αυτή η προσφορά θα ισχύει για πάντα!».

 

 

Ακούσαμε ότι ο ίδιος ο Casey πρότεινε τον Marquez ως τον αντικαταστάτη του.

 

«Δεν ξέρω αν το είπε αυτό ή όχι, όμως ο Marc έχει ακριβώς την ίδια ενέργεια με τον Casey και έχουμε μεγάλες ελπίδες γι’ αυτόν. Έχει, μέχρι τώρα, βρεθεί σε 4 ημέρες δοκιμών, μία μετά τον αγώνα στη Βαλένθια και τρεις μετά τη Sepang. Ο καιρός δεν ήταν καλός και δεν είχε την ευκαιρία να μας δείξει τι μπορεί να κάνει, παρ’ όλα αυτά όμως, έκανε χρόνο στα 2.01 με μεγάλη σταθερότητα. Αυτός ο χρόνος είναι σχεδόν ίδιος με του Casey και του Dani, αλλά ακόμα κι έτσι, ο Marc έκανε σχόλια του τύπου: Πρέπει να συγκρατηθώ σ’ αυτή τη στροφή, ώστε να μην πέσω! Σχόλια που τα έγραφε προσεκτικά για να μην τα ξεχνάει. Δεν ήμουν παρών στη Μαλαισία, αλλά το άκουσα αυτό από τους άλλους και έμεινα έκπληκτος. Δεν έχω ξανασυναντήσει οδηγό που να συμπεριφέρεται έτσι. Στα μισά της σεζόν του 2011, του έλεγα ότι αν κάνει το άλμα για το MotoGP, θα του έχω έτοιμη μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Εκείνος ήθελε να πάρει το Πρωτάθλημα πρώτα και του είπα να το κυνηγήσει. Η απόφασή μας να δώσουμε μοτοσυκλέτα στον Marc, δεν είχε να κάνει με κάποιον χορηγό. Εγώ ο ίδιος αποφάσισα ότι χρειαζόμασταν τον Marc σε μια Honda και πραγματικά ανυπομονώ να δω τι μπορεί να καταφέρει. Όταν του δώσαμε μια RC213V, για πρώτη φορά στη Βαλένθια, προσαρμόστηκε αμέσως και μας είπε ότι ήδη είχε καταλάβει πώς να χρησιμοποιεί τα φρένα από carbon. Στη Μαλαισία, με τη μοτοσυκλέτα γερμένη, άνοιγε ακριβώς όσο έπρεπε το γκάζι. Είναι πολύ έξυπνος αναβάτης, ο οποίος πάντα σκέφτεται πώς να κάνει τη μοτοσυκλέτα του πιο γρήγορη, και έχει κάτι πάνω του που θα τον κάνει δημοφιλή στους οπαδούς. Για τη νέα χρονιά τον βλέπω να ανταγωνίζεται στα ίσα τον Dani και τον Jorge, αν και θα είναι αρκετά δύσκολο να τους αρπάξει κάποια νίκη. Παρ’ όλα αυτά, θεωρώ ότι θα τον δούμε να κάνει νίκη στα μέσα περίπου της σεζόν».

 

 

Ο Dani Pedrosa ολοκλήρωσε τη σεζόν με 7 νίκες, τις περισσότερες από κάθε άλλον. Θεωρείτε ότι φέτος μπορεί να κατακτήσει τον Τίτλο;

 

«Νομίζω ότι αν δεν τα καταφέρει και φέτος, δεν θα τα καταφέρει ποτέ! Όμως αν τα καταφέρει, τότε είναι πιθανό να πάρει κι άλλα Πρωταθλήματα στη σειρά. Ο Dani μας είχε συνηθίσει να κερδίζει δυο αγώνες τη σεζόν, ωστόσο το 2011 πήρε τέσσερεις νίκες και πέρυσι κατάφερε να πάρει εφτά! Στο πρώτο μισό της σεζόν, δυσκολεύτηκε με τη μοτοσυκλέτα καθώς παλεύαμε με την ισορροπία της, μετά το νέο κανονισμό για το βάρος και μετά την αλλαγή των ελαστικών. Όταν όμως ήμασταν έτοιμοι, βελτιωνόταν συνεχώς με τη νέα μοτοσυκλέτα. Στην Τσεχία έδωσε μια τρομερή μάχη με τον Jorge, τον πέρασε, μετά τον προσπέρασε ο Lorenzo, αλλά μετά κατάφερε να περάσει τη γραμμή τερματισμού πρώτος. Νομίζω ότι δεν έκανε τέτοιον αγώνα από την εποχή των 125cc, κι έτσι σκέφτηκα ότι ξεκινά μια νέα εποχή για τον Dani. Έκανε μια καταπληκτική εμφάνιση και στη Βαλένθια, με δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Εξέπληξε τους πάντες με την ταχύτητά του! Μερικές φορές νόμιζες ότι οι άλλοι ήταν ακίνητοι! Η νέα μας μοτοσυκλέτα είναι αρκετά βελτιωμένη στις στροφές και στα φρένα και αυτό φαίνεται ότι αναπτέρωσε την εμπιστοσύνη του Dani. Για μένα, ο Dani έχει μια επιπλέον αίσθηση – ανύπαρκτη στους υπόλοιπους αναβάτες – που του επιτρέπει να προσέχει και την παραμικρή λεπτομέρεια, την οποία άλλος δεν θα αντιλαμβανόταν. Αμέσως θα καταλάβει αν – για παράδειγμα – μειωθούν τα επίπεδα πρόσφυσης στη πίστα. Το μειονέκτημα όμως έγκειται στο ότι κάνει την οδήγησή του πιο προσεχτική, όμως φέτος κατάφερε να το ξεπεράσει αυτό και τα πήγε περίφημα. Κέρδισε τους μεγάλους του αντιπάλους έναν προς έναν, επικρατώντας στη βροχερή Μαλαισία και διατήρησε την ταχύτητά του κάτω από αυτές τις συνθήκες, κάτι στο οποίο μειονεκτούσε παλιότερα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Dani έχει ανέβει επίπεδο και είναι ένας σοβαρός διεκδικητής του Τίτλου. Είμαι βέβαιος ότι θα πάρει το Πρωτάθλημα φέτος, δεν μπορώ να μην τον φανταστώ εκεί!».

 

 

Το 2013 θα είναι η δεύτερη χρονιά του Stefan Bradl και η δεύτερη του Alvaro Bautista, από τότε που ο τελευταίος άλλαξε σε Honda. Η γνώμη σας γι’ αυτούς τους δυο οδηγούς;

 

«Ο Stefan έχασε πολλές ευκαιρίες – όπως άλλωστε και στον τελευταίο αγώνα – για να ανέβει στο βάθρο, που μερικές φορές αναρωτιόμουν τι έκανε! Ωστόσο έχει βελτιωθεί πολύ, όπως ακριβώς το περίμενα. Είναι έξυπνος, μορφωμένος οδηγός που χρησιμοποιεί το μυαλό του. Είναι και ο μοναδικός Γερμανός που έχουμε στο MotoGP. Θα έλεγα ότι είναι σημαντικό κεφάλαιο όχι μόνο για τη Honda, αλλά και για το MotoGP γενικότερα και ελπίζω να συνεχίζει να στοχεύει στην κορυφή. Φέτος, ο Marquez – αντίπαλός του στη Μοτο2 – θα είναι στη μεγάλη κατηγορία και πιστεύω ότι αυτό θα τον βοηθήσει ακόμα περισσότερο να αναπτύξει τις δεξιότητές του. Τα αποτελέσματα του Alvaro, από την άλλη, ήταν κάπως απογοητευτικά για να είμαι ειλικρινής. Αν συνυπολογίσουμε και τη Suzuki, έχει περισσότερη εμπειρία από τον Stefan κι έτσι πίστευα ότι θα βλέπαμε καλύτερα αποτελέσματα από αυτόν. Ανέβηκε στο βάθρο δυο φορές πέρυσι, αλλά θέλω να τον βλέπω εκεί περισσότερο φέτος! Πρέπει να ξεφορτωθεί τη συνήθειά του να οδηγεί σαν να είναι ακόμα στα 250cc».

 

 

Τελειώνοντας, μπορείτε να μας πείτε τις σκέψεις σας για το 2012 και ποιοι θα είναι οι στόχοι σας;

 

«Σε γενικές γραμμές, οι μοτοσυκλέτες μας και οι αναβάτες μας δυνάμωσαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Είχαμε ένα σοβαρό πισωγύρισμα με την αλλαγή του ορίου στο βάρος και με τα ελαστικά και όπως σας είπα προηγουμένως, δεν το θεωρώ δίκαιο και εύχομαι να μην επαναληφθεί. Με ένα τόσο σημαντικό μειονέκτημα, το να ανακατασκευάζουμε εξ ολοκλήρου την ήδη έτοιμη μοτοσυκλέτα μας και να παίρνουμε νίκες, δεν είναι κάτι το αμελητέο. Δεν έχω παράπονο με την απόδοσή μας. Είναι κρίμα που δεν πήραμε και τον Τίτλο στους αναβάτες, όμως πιστεύω ότι πετύχαμε κάτι καλό ως κατασκευαστής. Οι στόχοι μας για το 2013; Φυσικά στοχεύουμε και στους τρεις Τίτλους. Όμως στους αγώνες τίποτε δεν είναι σίγουρο και δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Αν χάσεις, πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο για να κερδίσεις και αυτό που μας μένει να κάνουμε είναι να βάλουμε τα δυνατά μας για να έχουμε μια μοτοσυκλέτα-νικητή! Οι δοκιμές του 2013 ξεκινούν τον Φλεβάρη στη Μαλαισία. Ο στόχος μας για φέτος είναι και οι τρεις Τίτλοι και να αφήσουμε πίσω μας την απογοήτευση που δεν το πετύχαμε πέρυσι. Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να ανταπεξέλθουμε στις προσδοκίες των οπαδών μας και εδώ θέλω να τονίσω πόσο ευγνώμων είμαι για την υποστήριξή τους όλο το χρόνο».

 

Επόμενο άρθρο »

Αργεί το ντεμπούτο της PBM-01

« Προηγούμενο άρθρο

Dakar, περίληψη 7ης / 8ης ειδικής

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ