• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP / SBK με χαμηλό κόστος
Στην αβεβαιότητα ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού
Νέα 04/01/2013 - 14:22

Η καινούργια χρονιά σηματοδοτεί και την αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη των δυο σπουδαιότερων Πρωταθλημάτων αγώνων ταχύτητας, του MotoGP και των SBK. Για την ώρα, ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού βυθίζεται στην αβεβαιότητα, με τις πωλήσεις των sport μοτοσυκλετών να επηρεάζονται αρνητικά από την συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, κάτι που έχει άμεσο αντίκτυπο και στα δυο Πρωταθλήματα.

 

Για να πειστεί κάποιος, αρκεί μόνο να ρίξει μια σύντομη ματιά στη μεγάλη κατηγορία και στη γραμμή εκκίνησής της και αμέσως θα καταλάβει τη δυσμενή θέση στην οποία έχει περιέλθει το MotoGP. Οι αναβάτες, οι οποίοι θα πάρουν θέση στη γραμμή εκκίνησης του πρώτου αγώνα στο Κατάρ – τον Απρίλιο – ανέρχονται στους 23, δηλαδή μόλις ένας παραπάνω σε σύγκριση με πέρυσι, την ώρα που οι πρωτότυπες μοτοσυκλέτες παραμένουν 12. Το grid συνεχίζει να “γεμίζει” με τις CRT, οι οποίες όμως – όπως φάνηκε και από την περασμένη σεζόν – μοιάζουν να αγωνίζονται σε ένα δικό τους, ξεχωριστό Πρωτάθλημα, ανίκανες να αγγίξουν την αίγλη των υπολοίπων και ως εκ τούτου, παραμένοντας στο περιθώριο τόσο για τους αναβάτες, όσο και για τους φιλάθλους του αθλήματος.

 

Η κατάσταση στο Πρωτάθλημα των SBK δεν είναι καλύτερη. Θα μπορούσε μάλιστα κανείς να ισχυριστεί, ότι εκεί τα πράγματα είναι μάλλον χειρότερα, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε ότι – για την ώρα – στις 24 Φεβρουαρίου (επίσημη έναρξη του Πρωταθλήματος) έχουμε την επίσημη ανακοίνωση για μόλις 16 αναβάτες, σε σύγκριση με τους 20 πέρυσι. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο θλιβερά, αν λάβουμε υπόψη ότι προερχόμαστε από μια εντυπωσιακή σεζόν που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των φιλάθλων μέχρι το τέλος, όταν και ο Τίτλος κρίθηκε με τη μικρότερη δυνατή διαφορά! Γεγονός είναι πάντως, ότι αναμένουμε την ανακοίνωση των 2 αναβατών της Pedercini Kawasaki, με τους αναβάτες των SBK να φτάνουν τους 20 αν επιβεβαιώσει η Team Liberty τον McCormick και η HTM BMW τον Clementi.

 

Η όλη κατάσταση επιδεινώνεται και από το γεγονός ότι περισσότεροι από ποτέ αναβάτες σήμερα, πληρώνουν οι ίδιοι από την τσέπη τους για να συμμετέχουν στους αγώνες. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά τα πράγματα, την ώρα που αρκετοί χορηγοί μειώνουν τους προϋπολογισμούς τους, ενώ άλλοι έχουν εγκαταλείψει το άθλημα εντελώς. Οι επιπτώσεις είναι αλυσιδωτές, ωστόσο δεν θα πρέπει να παραβλέπουμε την προσπάθεια που καταβάλλεται για μείωση στα κόστη – από την αρχή που είναι υπεύθυνη και για τα δυο Πρωταθλήματα – ώστε να γίνει βιώσιμη η συμμετοχή των ομάδων στα Πρωταθλήματα.

 

 

Γράψτε μας τη γνώμη σας εδώ

 

Επόμενο άρθρο »

SBK: Ανανεωμένο ημερολόγιο αγώνων

« Προηγούμενο άρθρο

Καλώς ήρθες σπίτι Valentino!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ