• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Valencia: Νίκη Pedrosa σε δραματικό αγώνα
Ο Lorenzo έκανε το μοναδικό λάθος του σε αγώνα φέτος
Νέα 11/11/2012 - 19:43

 

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

 

“Από ένστικτο στην τελευταία στροφή του γύρου προθέρμανσης μπήκα στα πιτς και αποφάσισα να πάρω τη 2η μοτοσυκλέτα με τα σλικ και να ξεκινήσω τελευταίος”, είπε ο Dani Pedrosa, που αργότερα είδε αυτή η κίνησή του να αποδίδει καρπούς, αφού κατάφερε σιγά-σιγά να ροκανίσει τη διαφορά του από τον Jorge Lorenzo και να τον πιέζει στη μάχη για τη νίκη. 

Από τη μεριά του ο ήδη Παγκόσμιος Πρωταθλητής φάνηκε αρχικά ότι είχε κάνει την κίνηση ματ, με τη χρήση σλικ ελαστικών στην εκκίνηση του αγώνα, τη στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί που συνήθως διεκδικούν το βάθρο ήταν με τα βρόχινα λάστιχα, σε μια πίστα που είχε ένα πολύ στενό κομμάτι ασφάλτου στεγνό. Ο Lorenzo χωρίς να βιάζεται και να παίρνει περιττά ρίσκα, σχετικά γρήγορα πέρασε πρώτος, όλους όσους είχαν ξεκινήσει μπροστά του με τα βρόχινα, οι οποίοι αναγκάστηκαν με τη σειρά τους να μπουν στα πιτς για να αλλάξουν στη 2η μοτοσυκλέτα τους που φορούσε σλικ.

Όμως δεν πρόλαβε να χαρεί και στα προσπεράσματα των αργότερων οδηγών, έχασε το πλεονέκτημά του και ο Pedrosa τον έφτασε. Στον 12ο γύρο ο Iσπανός της Honda έκανε 1'33.1 (ταχύτερος γύρος του αγώνα) και αμέσως μετά έκανε ένα λάθος, όταν έβαλε νεκρά στο κιβώτιό του σε ένα κατέβασμα και έχασε 4'' με έξοδο από την πίστα.

Αμέσως μετά ήρθε στον 14ο γύρο η σειρά του Ισπανού της Yamaha να κάνει το δικό του λάθος στην ίδια στροφή, αφού δεν είχε την υπομονή να περιμένει τον Ellison και στην προσπάθειά του να τον περάσει πάτησε λίγο στην υγρασία που υπήρχε εκτός της στεγνής γραμμής και έπεσε. “Δεν είναι δικό μου το λάθος, είναι του Ellison που δεν άνοιξε τη γραμμή του, ενώ με είδε και είδε και τις μπλε σημαίες που σημαίνουν ότι πρέπει να δώσει χώρο σε αυτόν που τον προσπερνάει, με ένα γύρο διαφορά”, είπε ο Lorenzo στον απεσταλμένο μας.

Απλά θεωρούμε ότι με την εμπειρία του έπρεπε να περιμένει άλλες δύο στροφές! “Αν περίμενα κι άλλο πίσω του ο Dani θα με ξαναέφτανε”, απάντησε ο Jorge.

 

O Pedrosa μετά την πτώση του αντιπάλου του πήρε εύκολα την 7η φετινή του νίκη και έφτασε τις 45 συνολικά στην καριέρα του, μία περισσότερη από του Lorenzo.

O Katsuyuki Nakasuga έκπληκτος έβλεπε τους άλλους οδηγούς να πέφτουν και αυτός να κερδίζει θέσεις. Το αποκορύφωμα ήταν όταν 8 γύρους πριν το τέλος του Αγώνα που διαρκεί 30 γύρους, ο Cal Crutchlow που ήταν άνετα 2ος, χωρίς να πιέζεται από κανένα, έκανε το λάθος στο φρενάρισμα και έπεσε, δίνοντας στον Ιάπωνα δοκιμαστή της Yamaha το 2ο σκαλί του βάθρου.

Πίσω του, στα 23'' έγινε η άλλη μεγάλη μάχη της ημέρας, με τον Casey Stoner να φτάνει και να περνάει τον Alvaro Bautista στον προτελευταίο γύρο. Ο Ισπανός της Gresini Honda είδε στην ταμπέλα του ότι και με την 4η θέση παίρνει το #5 στο Πρωτάθλημα – κάτι που ήταν στόχος της ομάδας και του ίδιου – και έτσι δεν πίεσε τον Αυστραλό, που έκλεισε την καριέρα του με ένα βάθρο και το παρατεταμένο χειροκρότημα όλων των δημοσιογράφων που σηκώθηκαν όρθιοι για να τιμήσουν την αποχώρηση ενός μεγάλου οδηγού.

Ο Michele Pirro έδωσε τη χαρά στην Gresini Honda να δει τον οδηγό της στην 5η θέση και την 1η ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες!

Ο Andrea Dovizioso χρειάστηκε στον τελευταίο γύρο να περάσει τον Petrucci και μετά τον Abraham, για να πάρει την 6η θέση, μπροστά από τον Τσέχο που έκανε καλό αγώνα.

Οι Petrucci, Ellison πήραν τελικά τις θέσεις 8 & 9, ενώ ο Valentino Rossi που αρχικά με τα λάστιχα βροχής ανέβηκε στην 3η θέση, έμεινε στη 10η τελικά.

Ο Aleix Espargaro από την 11η θέση πανηγύρισε τον άτυπο τίτλο του πρωταθλητή ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες.

Ανάμεσα στις αρκετές πτώσεις να ξεχωρίσουμε αυτή του Stefan Bradl στον 8ο γύρο και ενώ ήταν 3ος, σε μια πίστα που για 6η συνεχόμενη χρονιά δεν τερματίζει!

 

Στο κάτω μέρος της σελίδας, δείτε στο συνοδευτικό αρχείο, τα αποτελέσματα αναλυτικά.

 

Επόμενο άρθρο »

Έκλεισε με νίκη τη χρονιά ο Dani!

« Προηγούμενο άρθρο

Συμφώνησαν Ducati-Batta

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα