• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bordi: Παραλίγο να επέστρεφε η MV!
Οι αγώνες είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο επικοινωνίας...
Νέα 05/11/2012 - 11:50

Οι συζητήσεις για ενδεχόμενη επιστροφή της MV Agusta στους αγώνες, πάνε πίσω μέχρι το 2011, με τα νέα για την πιθανή συμφωνία ανάμεσα στην Ducati και στον Francesco Batta (Alstare) να αποτελούν – προσωρινά ίσως – τροχοπέδη στα σχέδια τους για επιστροφή… «Δεν είχαμε κανένα είδος συμβολαίου με τον Batta και καλά έκανε και διάλεξε την Ducati», σχολίασε στο GPone.com, ο CEO της MV Massimo Bordi. «Μας ενδιέφερε να αγωνιστούμε και δεν θέλαμε να χάσουμε την ευκαιρία να έχουμε μαζί μας ένα καλό συνεργάτη, έτσι ο φίλος μας ο Francesco (Batta) πήρε κάποιες μοτοσυκλέτες (μια F3 και μια F4) και έκανε κάποιες δοκιμές…»

 

Αυτό σημαίνει ότι το πηγαίνατε σοβαρά;

 

«Οι αγώνες είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο επικοινωνίας και δημοσιότητας και ακόμα κι αν η MV δεν το χρειάζεται εξαιτίας του ιστορικού της παρελθόντος, δεν θα ήταν άσχημα να επιχειρούσαμε κάτι τέτοιο. Για την ώρα όμως, είναι πρόωρο να σκεφτόμαστε για τους αγώνες. Όλη η σκέψη μας είναι στην παραγωγή και στα μοντέλα που θα μας επιτρέψουν να βγούμε από την κρίση. Πήγαμε από τις 4.000 στις 7.000 μοτοσυκλέτες και ο ρυθμός μας είναι 900-1.000 μοτοσυκλέτες τον μήνα, κάτι που μας κάνει αισιόδοξους για το μέλλον, μιας και ο στόχος μας είναι 20.000 μοτοσυκλέτες τον χρόνο. Η νέα μας γκάμα θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο (EICMA 2012) μαζί με την Rivale, που θα βγει στην παραγωγή του χρόνου»

 

Η F3 έδειξε αρκετά δυνατή και για χρήση σε αγώνες…

 

«Θέλαμε να αξιολογήσουμε την δυναμική της, αλλά δεν μπορούμε να έχουμε μια εργοστασιακή ομάδα αυτήν την στιγμή, διότι όλοι οι πόροι μας στρέφονται στα καινούργια μοντέλα. Θεωρούμε ότι το σωστό είναι να πάμε πρώτα στα Supersport με την F3, μετά στα Superstock με την F4 και εν τέλει στα SBK…»

 

Ήσασταν κοντά στο να αγωνιστείτε στο MotoGP;

 

«Είχαμε δεχτεί κρούση από την Team Forward, για να χρησιμοποιήσουν κινητήρα από την F4 σε μια CRT το 2013, αλλά προτιμήσαμε να αρνηθούμε διότι δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για να προετοιμαστούμε. Δεν υπάρχει νόημα στους αγώνες να έρχεσαι τελευταίος…»

 

Ανησυχείτε για το μέλλον των SBK, τώρα που τα ηνία ανέλαβε η Dorna;

 

«Δεν θεωρώ ότι έχει λογική να καταστρέψει κανείς ένα Πρωτάθλημα όπως τα SBK κι έτσι θεωρώ πιο πιθανόν ότι το MotoGP θα πλησιάσει προς τα SBK και τα τελευταία θα πάνε προς τα STK. Ο Ezpeleta συνειδητοποίησε την κρίση και εφηύρε τις CRT για να μειώσει τα υψηλά κόστη. Υπάρχουν – βέβαια – λίγοι αναβάτες ικανοί να δαμάσουν τόσο δυνατές μοτοσυκλέτες…»

 

Επόμενο άρθρο »

SBK: Κοντά σε συμφωνία Ducati-Batta!

« Προηγούμενο άρθρο

Συνέντευξη Τύπου Biaggi στην Vallelunga

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ