• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Απολογισμός και εξέλιξη της Bridgestone για το 2010
Οι δοκιμές του Qatar αποτέλεσαν την αρχή μακροπρόθεσμων πλάνων για την Ιαπωνική εταιρία ελαστικών
Νέα 09/03/2009 - 10:02
Λόγω των επιπλέον περιορισμών στις δοκιμές της αγωνιστικής σεζόν του 2009 – ως πλατφόρμα μείωσης του συνολικού κόστους των MotoGP σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIM προς την αντιμετώπιση της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, είναι αυτονόητο ότι περιορίζεται και η δυνατότητα της Bridgestone στο να εξελίξει νέα ελαστικά για το 2010.

Ωστόσο, έχοντας αναλάβει την υποστήριξη των MotoGP ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών, η Bridgestone αφιέρωσε ένα σημαντικό μέρος των πρόσφατων δοκιμών του Qatar στην περισυλλογή δεδομένων για την εξέλιξη των ελαστικών που πρόκειται να διαθέσει την σεζόν του 2010.

Ο Μάνατζερ Εξέλιξης Ελαστικών της Bridgestone, Tohru Ubukata, δήλωσε σχετικά:

“Οι πρόσφατες αλλαγές των κανονισμών από την FIM που αφορούν την μείωση των δοκιμών κατά την αγωνιστική περίοδο, επηρέασε δραματικά τα πλάνα εξέλιξης της εταιρίας μας, έτσι είναι πολύ σημαντικό να κοιτάξουμε από τώρα την χρονιά του 2010”.

“Τώρα, στο υπόλοιπο αυτής της χειμερινής περιόδου δοκιμών, πρέπει να ολοκληρώσουμε το 80% της εξέλιξης μας για τα ελαστικά της επόμενης σεζόν”.

“Έτσι ως κατάληξη, εκτός του ότι φέραμε στο Qatar soft και medium ελαστικά από την φετινή γραμμή παραγωγής μας, φέραμε και κάποια με νέα σύνθεση γόμας για να πάρουμε δεδομένα για το 2010. Στόχος μας για τα νέα λάστιχα, είναι να τους δώσουμε ένα ευρύτερο φάσμα λειτουργικότητας”.

“Οι δοκιμές τόσο στη Sepang, όσο και στο Qatar, πραγματοποιήθηκαν με απόλυτη επιτυχία για μας. Τα τελευταία δεδομένα που πήραμε, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν – με την πίστα γεμάτη σκόνη και άμμο, ήταν θετικά. Τα λάστιχα με την soft γόμα στην αρχή του τεστ, υπέστησαν κάποια έντονα γδαρσίματα στην επιφάνεια του πέλματος τους, όμως αυτά με την medium δούλεψαν άψογα”.

“Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα, το οποίο δείχνει ότι μόνο δυο διαφορετικά χαρακτηριστικά γόμας, μπορούν να καλύψουν ένα τέτοιο εύρος με δύσκολες συνθήκες”.


Επόμενο άρθρο »

ΔIHΜΕΡΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ TRACK DAY ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ 1η και 2η ΜΑΪΟΥ 2009

« Προηγούμενο άρθρο

Καρέ καρέ η έξοδος του Biaggi!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ