• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τέρμα πια τα intermediate ελαστικά!
Η κατάργηση των “ενδιάμεσων” ελαστικών από την Bridgestone, δεν είναι πρόβλημα για το 2009…
Νέα 03/03/2009 - 10:02
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Υπεύθυνου Συντονισμού της Bridgestone Motorsport, Thomas Scholz, η επιλογή των ελαστικών για την φετινή σεζόν περιορίζεται, απλοποιώντας τις εναλλακτικές γόμες του παρελθόντος και επικεντρώνοντας την εξέλιξη και αξιοποίηση στις ήδη διαθέσιμες. Τα μαλακά, “qualifying” λάστιχα – του ενός χρονομετρημένου γύρου, είναι ήδη εκτός από την αρχή της προ αγωνιστικής περιόδου, ενώ καταργούνται πλέον και τα “intermediate” – αυτά με την αραιή ενδιάμεση χάραξη, που προορίζονταν για ενδιάμεσες (βρόχινες-στεγνές) συνθήκες.

Το Ιαπωνικό εργοστάσιο της Bridgestone, θα διαθέτει πλέον, μόνο slick και βρόχινα ελαστικά στους αναβατές των MotoGP. Η παραγωγή της σύνθεσης intermediate γόμας και η σχεδίαση της ανάλογης χάραξης του πέλματός τους, αποτελούσαν μια ευχάριστη και βολική απασχόληση, η οποία ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ωστόσο, ηειρωνεία της υπόθεσης, είναι ότι θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμα στις ιδιαίτερες συνθήκες της πρώτης νύχτας δοκιμών στο Κατάρ.

Παρόλα αυτά, ο Thomas Scholz της Bridgestone, τονίζει ότι η απόφαση της κατάργησης των intermediate ελαστικών, παραμένει δικαιολογημένη:

“Λόγω των νέων κανονισμών που έχουμε αυτή την σεζόν σχετικά με τις βρόχινες συνθήκες σε αγώνα, σταματήσαμε να φτιάχνουμε intermediate ελαστικά. Από το παρελθόν, έχουμε δει ότι έτσι κι αλλιώς δεν τα χρησιμοποιούσαμε και πολύ. Ίσως σε κάποιες μεμονωμένες δοκιμές, αλλά ποτέ δεν τα χρησιμοποιήσαμε κατά την διάρκεια αγώνα”.

“Έτσι, το να παράγουμε αυτά τα ιδιαίτερα λάστιχα ήταν αρκετά περίπλοκο και απαιτούσε επιπλέον χρήματα και ξεχωριστή μελέτη. Όμως οι συνέπειες είναι πολύ μικρές, έτσι νομίζω πως όλοι συμφωνούν με το γεγονός ότι για τώρα, σταματήσαμε την παραγωγή τους”.

Δουλεύοντας στο Κατάρ, υπό πιο στεγνές συνθήκες (όπως οι χθεσινές της Δευτέρας), η Bridgestone θα επικεντρωθεί στην διερεύνηση, ποιων ακριβώς συνθέσεων γόμας θα χρησιμοποιήσει στην πορεία της φετινής σεζόν. Ο Scholz, εξήγησε επίσης, ότι τα νέα αυτά λάστιχα αποτελούν την εξέλιξη εκείνων του 2008. Μιας σεζόν κατά την οποία, κατέκτησαν τον δεύτερο Παγκόσμιο Τίτλο τους, παίρνοντας μια πληθώρα νικών τόσο σε στεγνές, όσο και σε βρεγμένες συνθήκες.

“Ελπίζουμε ότι θα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και στους αγώνες, τα ίδια λάστιχα που χρησιμοποιούμε τώρα στις δοκιμές του Κατάρ. Φέραμε γόμες ελαφρώς βελτιωμένες σε σχέση με τις περσινές, αλλά όπως και πέρυσι κατά την ίδια χρονική περίοδο, ήταν ακόμα η αρχή του 2008 και προφανώς κατά την διάρκεια της χρονιάς συνεχίσαμε να εξελίσσουμε τις συνθέσεις γομών”.

“Αυτό σημαίνει ότι εδώ στο Κατάρ, φέραμε τις ίδιες μαλακές γόμες με τις περσινές, που όμως ανήκουν σε μια νέα οικογένεια σύνθεσης υλικών, την οποία και εξελίξαμε κατά την διάρκεια της περσινής χρονιάς. Ελπίζουμε ότι σε βασικό επίπεδο θα έχουμε λίγο καλύτερο grip φέτος. Προφανώς πρέπει να περιμένουμε να δούμε από τα αποτελέσματα των δοκιμών, εδώ στο Κατάρ, αν και η αντοχή των ελαστικών είναι επαρκής για τον αγώνα, αλλά προς στιγμή, τα σχέδιά μας είναι να διαθέσουμε ελαστικά με τα ίδια χαρακτηριστικά και τις ίδιες γόμες για τον αγώνα”.

Επόμενο άρθρο »

ΔIHΜΕΡΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ TRACK DAY ΠΙΣΤΑ ΜΕΓΑΡΩΝ 1η και 2η ΜΑΪΟΥ 2009

« Προηγούμενο άρθρο

Δοκιμές Qatar-3η μέρα: Τέλος δοκιμών, επίδειξη δύναμης από Stoner

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ