• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mugello test: όχι Stoner στο πλαίσιο, ΟΚ ο Pedrosa
Συμφωνούν και οι δύο για τον κινητήρα
Νέα 17/07/2012 - 09:01

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

 

Οι δύο οδηγοί της εργοστασιακής ομάδας της Honda – όπως άλλωστε πολλές φορές στο παρελθόν – δεν συμφωνούν στο δρόμο εξέλιξης της νέας μοτοσυκλέτας, αφού το στυλ οδήγησής τους είναι εντελώς διαφορετικό.

Ο Casey Stoner είπε ότι ο κινητήρας είναι καλύτερος στις χαμηλές στροφές και ότι του άρεσε. “Στο σασί όμως δεν είχα θετική αίσθηση. Είναι σκληρό και βαρύ στις αλλαγές κατεύθυνσης, δεν μου έδωσε ούτε καλή αίσθηση, ούτε καλύτερη πρόσφυση. Δεν το θέλω καθόλου, δεν θα προσπαθήσω να το κάνει να δουλέψει”, είπε σε σχέση με το νέο πλαίσιο.

"Σήμερα όμως κάναμε πολύ δουλειά στο μπροστινό, αλλάξαμε πράγματα στις ρυθμίσεις και βελτιωθήκαμε. Δεν ξέρω αν αυτό μας έκανε να πάμε γρηγορότερα ή η πίστα είχε καλύτερο κράτημα και γι αυτό πρέπει να δοκιμάσουμε τις ρυθμίσεις αυτές και στη Laguna. To περίεργο είναι ότι όσο βελτιωνόμασταν στο μπροστινό, τόσο περισσότερο chattering είχαμε! Μάλιστα στις αριστερές στροφές ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα. Επίσης δεν είναι θετικό για μας το ότι η Bridgestone θα ξαναφέρει το πίσω λάστιχο με το σκληρότερο σκελετό, αφού είναι χειρότερο για μας! Δεν μπορούμε να το κάνουμε να δουλέψει”, είπε ο Αυστραλός.

Pedrosa
Pedrosa

Έτσι καταρρίπτεται ο μύθος ότι η Honda δουλεύει καλύτερα με τους σκληρότερους σκελετούς ελαστικών, πράγμα που ισχύει μόνο για το μπροστά ελαστικό της, για το οποίο συνεχώς οι δύο οδηγοί του HRC παραπονιούνται από το ξεκίνημα της χρονιάς.

 

Ο Dani Pedrosa αντίθετα από τον σχετικά νευρικό ομόσταυλό του, ήταν πολύ ήρεμος και ευδιάθετος και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, μετά την ανανέωση του συμβολαίου του. Δεν παρέλειψε βέβαια να στείλει τους χαιρετισμούς του στους Έλληνες οπαδούς του.

Το νέο πλαίσιο
Το νέο πλαίσιο

“Δοκίμασα πολλά σήμερα και υπήρξε βελτίωση και στο μοτέρ και στο πλαίσιο. Το μοτέρ είναι πιο ομαλό, ιδιαίτερα στην είσοδο της στροφής, στο κλείσιμο του γκαζιού και αυτό με βοηθάει πολύ. Στην έξοδο είναι ακόμη άγριο. Στο τομέα της τελικής ήταν επίσης ελάχιστα καλύτερο, αλλά λίγο είναι που μας λείπει. Με το νέο πλαίσιο είχα καλή αίσθηση. Υπάρχουν τα συν και τα πλην, αλλά ελπίζω ότι κάτι βρήκαμε. Στον τομέα του chattering δεν είχαμε πολύ βελτίωση, αλλά το σύνολο νέο μοτέρ και νέο πλαίσιο είναι καλύτερο. Βέβαια τον καλύτερό μου χρόνο σήμερα τον έκανα με το παλιό, που το ξέρω καλύτερα, αλλά με το νέο έπεσα μόλις μετά από τρεις γύρους. Έκανα λάθος κατέβασμα στην τελευταία αριστερή, πρέπει να ακούμπησα το λεβιέ με το πόδι και μπήκε 1η και μπλόκαρε το πίσω, έσωσα το highside με το συμπλέκτη, αλλά μπήκα με πολλά στην αμμοπαγίδα και πριν φτάσω στον αερόσακο της μπαριέρας απλά έριξα τη μοτοσυκλέτα, με ελάχιστα χιλιόμετρα”, είπε αναφερόμενος και στην μικρή πτώση που είχε.

Η νέα Honda
Η νέα Honda

“Η Honda δουλεύει πάρα πολύ ώστε να έχουμε αν γίνεται τη νέα μοτοσυκλέτα στη Laguna. Κάνουν πολύ δουλειά ώστε να έχουμε όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά και θέλω και την παλιά μου μοτοσυκλέτα, γιατί η Laguna είναι μια ιδιαίτερη πίστα και δεν μπορείς να ρισκάρεις μόνο με τα νέα πράγματα. Στη Laguna ποτέ δεν πας τέρμα γκάζι, πάντα είσαι στο ενδιάμεσο, οπότε εκεί δεν παίζει ρόλο η τελική”, συμπλήρωσε ο Ισπανός, αναφερόμενος δύο φορές στις προσπάθειες της Honda.

O Shuhei Nakamoto από την πλευρά του δήλωσε ευχαριστημένος γενικά από το τεστ, αφού μάλιστα και οι δύο οδηγοί βρέθηκαν πολύ κοντά στον Lorenzo.

 

Επόμενο άρθρο »

Mugello test: Ευχαριστημένοι Crutchlow & Dovizioso

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello test: Δηλώσεις Rossi, Hayden, Preziosi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ