• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mugello test: Δηλώσεις Rossi, Hayden, Preziosi
Λείπουν στοιχεία για να ολοκληρωθεί η εξέλιξη
Νέα 16/07/2012 - 00:05

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Πρώτος από τους ανθρώπους της Ducati μίλησε ο Valentino Rossi, για τον οποίο το τεστ τέλειωσε πρόωρα, λόγω της πτώσης του, που οφειλόταν σε πρόβλημα της ECU της νέας μοτοσυκλέτας, που οδηγούσε για δεύτερη φορά, μετά την πρώτη έξοδο στην πίστα, για λίγους γύρους το πρωί.

“Τις αλλαγές στην κατανομή βάρους, δεν προλάβαμε να τις δοκιμάσουμε όσο έπρεπε. Ένα μικρό πρόβλημα στην ECU έσβησε τον κινητήρα ξαφνικά και έπεσα στην 12. Αλλά μετά δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε, για λόγους ασφαλείας και έτσι χάσαμε το απόγευμα, που θα βλέπαμε τις αλλαγές που αφορούν τα θέματα του πλαισίου”, είπε ο “γιατρός” που μετά αναφέρθηκε στις βελτιώσεις του κινητήρα:

“Τα νέα πράγματα στον κινητήρα μας έδωσαν “λιγουλάκι” καλύτερη επιτάχυνση. Χάσαμε πολύ χρόνο το πρωί, δοκιμάσαμε μερικά πράγματα που είναι το πρώτο μέρος του πακέτου που θα κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο ομαλή. Στην Laguna Seca θα δούμε κάποια περισσότερα πράγματα. Το πρωί πήγαμε καλά, αλλά για το πραγματικό βήμα μπροστά πρέπει να περιμένουμε όλο το πακέτο των βελτιώσεων. Η Ducati θα μείνει εδώ για περισσότερα τεστ των νέων πραγμάτων, αλλά εγώ ίσως πρέπει να περιμένω και να μην ρισκάρω να τα βάλω σε διάρκεια αγώνα”.

Έτσι λοιπόν δεν πρέπει να περιμένουμε πολλά πράγματα και τεράστια αλλαγή στον επόμενο αγώνα στις ΗΠΑ.

Στη συνέχεια σε ερώτηση του απεσταλμένου μας ο Rossi απάντησε: “Το νέο ρεζερβουάρ είναι ΟΚ με το οδηγικό μου στυλ, ελάχιστα πρέπει να το διαφοροποιήσουμε. Η πρώτη αίσθηση που πήρα, έστω και με τους λίγους γύρους, είναι καλή. Είναι ένα βήμα μπροστά, αλλά για το πλαίσιο του επόμενου χρόνου. Η Honda από τη μεριά της με τη νέα μοτοσυκλέτα που έφερε εδώ απέδειξε ότι δουλεύει πολύ. Για εμάς δεν είναι εύκολο, αλλά έχουμε κάποιους κρυφούς άσσους στα χέρια μας!”

 

Ο Nicky Hayden από την πλευρά του με το 1:47.746 που έκανε με μαλακό λάστιχο και το 1:48.3 με το σκληρό, ήταν ευχαριστημένος για την πορεία του τεστ:

“Ο χρόνος με το μαλακό βγήκε με πρόβλημα με την αντλία βενζίνης, οπότε είμαι ευχαριστημένος, όπως και με το ότι με το σκληρό κάναμε 1'48''3. Με το πέσιμο του Valentino χάσαμε και εμείς χρόνο, αφού χρειάσηκε μία ώρα για να τσεκάρουν και τη δική μου μοτοσυκλέτα. Δεν θα οδηγούσα έτσι κι αλλιώς τη νέα μοτοσυκλέτα και μόνο δοκίμασα τα πράγματα που αφορούν τον κινητήρα. Βρήκαμε μικρά πράγματα που μας άρεσαν και σίγουρα πλησιάζουμε τις άλλες μοτοσυκλέτες. Οι μικρές αναβαθμίσεις του κινητήρα μου άφησαν την αίσθηση ότι ήταν ένα θετικό τεστ. Επίσης η Ohlins μας έδωσε νέο πιρούνι και νέες αναρτήσεις για δοκιμή και αυτά βοήθησαν λίγο στην όλη καλή αίσθηση”.

 

Από την πλευρά του ο Διευθυντής του Αγωνιστικού τμήματος της Ducati και αρχι-σχεδιαστής της Desmosedici, o Filipo Preziosi σχολίασε τα γεγονότα:

“Το τεστ ήταν μισό για τον Valentino, λόγω του προβλήματος hardware που είχαμε στα ηλεκτρονικά του και καλό για τον Nicky. Δουλύουμε συγχρόνως και στα δύο: και πλαίσιο και κινητήρα. Ο 4ο μοτέρ θα το σφραγίσουμε στη Laguna Seca και θα βάλουμε κάποια πράγματα από αυτά που δοκιμάζουμε εδώ και τα υπόλοιπα για τους επόμενους δύο κινητήρες, αφού τα δοκιμάσουμε κι άλλο, στο επόμενο τεστ που θα είναι μετά τον αγώνα του Misano. Μηχανικά πρέπει να βελτιώσουμε κι άλλο τον κινητήρα και μετά να βάλουμε νέα ηλεκτρονικά. Στη μοτοσυκλέτα με το νέο ρεζερβουάρ, δεν άλλαξε καθόλου θέση ο κινητήρας, αλλά μερικά άλλα πράγματα, όπως η θέση του δοχείου καυσίμου, ώστε να συγκεντρωθούν οι μάζες πιο κοντά στο κέντρο”.

Σε ερώτηση μας για το τι περιμένει από τη νέα σχέση με την Audi απάντησε:

“Θα μιλήσουμε σύντομα με τους ανθρώπους της Audi, για κινητήρες, για ηλεκτρονικά, για υλικά, για το γεγονός ότι έχουν μηχανήματα που μπορούν να κατασκευάσουν ειδικά εξαρτήματα. Θα ανταλλάξουμε ιδέες και θα ξεκινήσουμε βήμα-βήμα να βλέπουμε τις διαφορετικές βοήθειες που μπορεί να μας δώσει η Audi. Υπάρχουν ευκαιρίες σε αυτή τη σχέση και στην Audi άρεσε η ενασχόλησή μας με το MotoGP”.

Συγκρατημένα αισιόδοξοι λοιπόν στην Ducati, παρά το πρόβλημα με την πτώση του Rossi σήμερα.

 

Επόμενο άρθρο »

Αποκλειστικό: Ο Hayden μένει στην Ducati!

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello test: Lorenzo, Hayden οι κερδισμένοι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ