• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
“Είναι το χειρότερο high siding της καριέρας μου…”
Ο James Toseland ξεκινάει την σεζόν με μια τρομακτική πτώση που του κόβει την φόρα από την πρώτη ημέρα δοκιμών στη Sepang
Νέα 05/02/2009 - 19:32
Η τηλεμετρία της ομάδας Tech 3, επάνω στην Yamaha YZR-M1 του James Toseland, έδειξε 250km/h ακριβώς την στιγμή όπου ο Βρετανός αναβάτης έχασε ακαριαία την πρόσφυση του πίσω τροχού του και εκσφενδονίστηκε στον αέρα, μέσω ενός μεγαλοπρεπέστατου high siding. Ήταν ο πρώτος του, γρήγορος γύρος με την σκληρή γόμα της Bridgestone στο πίσω ελαστικό, ίδια με αυτήν που φορούσε και κέρδισε ο Valentino Rossi στον περσινό αγώνα εδώ στην Μαλαισία.

Δυο ήταν τα διαθέσιμα ελαστικά από την Bridgestone για τις πρώτες επίσημες δοκιμές. Αυτά με τις γόμες που χρησιμοποιούσε για τους αγώνες του 2008 και κάποια νέα, με medium γόμα, ίδιας σύνθεσης με την σκληρή που διέθεταν τα ελαστικά δοκιμών του περασμένου Νοέμβρη στη Jerez.

Η ολοκαίνουργια YZR-M1 2009 του Toseland, με την οποία πρόλαβε να κάνει μόλις 20γύρους, καταστράφηκε ολοσχερώς, με αποτέλεσμα δυο από τους μηχανικούς της Tech 3 να ξοδέψουν όλη την υπόλοιπη ημέρα για να χτίσουν από την αρχή νέα μοτοσυκλέτα από τα συντρίμμια. Τίποτα δεν ήταν δυνατόν να διασωθεί. Ούτε ο κινητήρας που υπέστη σοβαρές εσωτερικές ζημιές (από τα χώματα και τα χαλίκια που ρούφηξαν οι εισαγωγές του ram air), ούτε το πλαίσιο και το ψαλίδι, τα οποία πληγώθηκαν εξίσου από την επαφή τους με την άσφαλτο και χρειάστηκαν επισκευή.

Το κόστος ζημιάς για την ομάδα της Yamaha Tech 3, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της MCN, φτάνει εύκολα τα 200.000ευρώ, ενώ το κόστος για τον Toseland, ήταν μόνο αυτό της 14ης θέσης στην τελική κατάταξη της πρώτης ημέρας. “Τυχερός στην ατυχία του”, αποκόμισε έναν μεγάλο μώλωπα εσωτερικά του αριστερού του ποδιού και κακώσεις στο δεξί μπράτσο.

Ο ίδιος δήλωσε μετά την πτώση του: “Ένιωθα καλά με την νέα μοτοσυκλέτα και στην έξοδο της 4ης στροφής της πίστας, ήταν επίσης όλα καλά. Μπορεί να ήταν η σκληρότερη γόμα ελαστικού, αλλά η αίσθηση της πρόσφυσης ήταν πολύ καλή. Την στιγμή όμως που πήρα την μέγιστη κλίση στην επόμενη στροφή, με 3η σχέση κιβωτίου τερματισμένη, γύρισε το πίσω μέρος και με πέταξε εκτός τροχιάς”.

“Ποτέ ξανά δεν είχα εκτοξευτεί πάνω από την μοτοσυκλέτα, με τέτοια ταχύτητα. Πραγματικά σοκάρεσαι όταν όλα γίνονται τόσο γρήγορα. Ωστόσο ήταν ένα μεγάλο μάθημα, αφού η αιτία του ξαφνικού γλιστρήματος, ήταν ότι η θερμοκρασία στο όριο του πέλματος του πίσω ελαστικού δεν ήταν αρκετά υψηλή. Ακριβώς μετά την πτώση τα είχα λίγο χαμένα, αφού η πρόσκρουση του κράνους στην άσφαλτο ήταν δυνατή και ξαφνική. Νόμιζα ότι είχα θρυμματίσει το χέρι μου σε κομμάτια, γιατί δεν το ένιωθα καθόλου, όταν όμως άρχισε να ξεμουδιάζει αισθάνθηκα καλά. Η ανακούφιση ήταν απίστευτη.”

“Η πτώση που είχα στην πίστα του Cadwell, όταν έτρεχα στο BSB (Αγγλικό Πρωτάθλημα Superbikes), στην οποία είχα σπάσει το μηριαίο οστό σε τρία σημεία, ήταν το ¼ σε σχέση με την πτώση που είχα σήμερα. Κι όμως, την γλίτωσα μόνο με μερικά γδαρσίματα και πρηξίματα. Αυτό ήταν το τελευταίο πράγμα που ήθελα να μου συμβεί στην πρώτη ημέρα των δοκιμών, αλλά ευτυχώς, σκεπτόμενος όλα αυτά είμαι καλά”.

Επόμενο άρθρο »

Πτώση για το Valentino Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Αισθητή η απουσία της Kawasaki από την Sepang

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ