• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΠΠΤ Superstock: Ο Κοντομάρος 1ος, Πίππος-Ευθυμίου Η μάχη
Άνετη νίκη, αλλά και φοβερή μάχη για την 3η θέση
Νέα 29/05/2012 - 11:44

φωτογραφίες: Βαγγέλης Μαραγκός Σ.Ο.Α.Μ. 

 

Ο Άρης Γκιζίνος με την Suzuki GSX-R1000 ξεκίνησε καλύτερα από όλους στον Αγώνα της κορυφαίας κατηγορίας Superstock, με μοτοσυκλέτες 1000 κυβικών 4κύλινδρες και 1200 κυβικών 2κύλινδρες. Ο οδηγός από τη Θήβα έκανε ένα δυναμικό ξεκίνημα και στον 3ο γύρο σημείωσε 59.389 δείχνοντας ότι μπορεί να παλέψει για τη νίκη.

Ο Πρωταθλητής Κώστας Κοντομάρος με την Ducati 1098R της Fan Motorcycles που ετοιμάζει η ομάδα Zerozen Racing πίεζε πίσω του και λίγο αργότερα πέρασε μπροστά στα φρένα στο τέλος της μεγάλης ευθείας των Μεγάρων, για να γράψει 59.064. Από κει και πέρα ο Κοντομάρος οδήγησε σταθερά σε γρήγορο ρυθμό και σιγά – σιγά έκτισε διαφορά που στο τέλος έφτασε στα 7'' δευτερόλεπτα, παίρνοντας τη 2η συνεχόμενη νίκη του φέτος.  

Άρης Γκιζίνος
Άρης Γκιζίνος

 

Από την πλευρά του ο Γκιζίνος δεν το έβαλε κάτω και κρατήθηκε κοντά για αρκετούς από τους 28 γύρους του Αγώνα, αλλά τα φρένα της μοτοσυκλέτας σταδιακά έχασαν τη δύναμή τους (στην κατηγορία αυτή δεν επιτρέπεται αλλαγή τρόμπας φρένου οι δίσκων) και πήρε τελικά μια επίσης άνετη 2η θέση.

 

Πίσω του όμως έγινε Η μάχη της μέρας.

Ο Λευτέρης Πίππος με την ΚΤΜ RC8 έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση από την 2η σειρά και έστριψε 3ος θέση που κράτησε για πολύ ώρα, σημειώνοντας μάλιστα 59.635, χρόνο σημαντικά καλύτερο από αυτόν που είχε στις Κατατακτήριες. Από την πλευρά του ο Βασίλης Ευθυμίου έκανε μια άσχημη εκκίνηση, αλλά γρήγορα έκανε προσπεράσματα και με 59.408 έδειξε ότι με την πανέμορφη MV Agusta F4 δεν είχε πει ακόμη την τελευταία του λέξη. Στους 2 τελευταίους γύρους τα αλληλοπροσπεράσματα των δύο οδηγών ξεσήκωσαν τους θεατές που παρακολουθούσαν την τρομερή μάχη. Ο Πίππος εκμεταλλεύτηκε την καλύτερη κατάσταση των φρένων του και στον τελευταίο γύρο στο τέλος της ευθείας πέρασε μπροστά για να ανέβει έτσι στο 3ο σκαλί του βάθρου.

Λευτέρης Πίππος
Λευτέρης Πίππος

 

Άλλη μια σπουδαία μάχη έδωσε ο γιατρός Διονύσης Αχτύπης που είχε την ατυχία να σβήσει ο κινητήρας της BMW S1000RR λίγο πριν σβήσει το κόκκινο φως της εκκίνησης, αναγκάζοντάς τον έτσι να ξεκινήσει με μεγάλη διαφορά τελευταίος. Έβαλε το κεφάλι κάτω και οδήγησε άψογα για να φτάσει το γκρουπ των τριών οδηγών που έδιναν τη μάχη για την 5η θέση. Αφού προς το τέλος του Αγώνα τους πέρασε όλους, έκανε και μια μικρή διαφορά 2'' δευτερολέπτων, για να πάρει μια εντυπωσιακή 5η θέση.

Λευτέρης Πίππος - Βασίλης Ευθυμίου 3ος - 4ος Superstock
Λευτέρης Πίππος - Βασίλης Ευθυμίου 3ος - 4ος Superstock

Στην τριπλή μάχη πίσω του, επίσης με πολλά αλληλοπροσπεράσματα, νικητής ήταν ο Γιώργος Μαρκεζίνης με την Honda CBR1000RR που ετοιμάζει ο Πρωταθλητής Άκης Γεωργόπουλος. Από την ίδια ομάδα ο Γιάννης Κριελέσης ακολούθησε, κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα, ενώ στην 8η θέση έμεινε ο Βασίλης Γερακίτης με την BMW S1000RR. Tην δεκάδα έκλεισαν οι Ηλίας Γλυκός και Μανώλης Χατχηθεοδοσίου.

Ο Δημήτρης Τασσόπουλος έπεσε στον 2ο γύρο του αγώνα, ευτυχώς χωρίς να πάθει τίποτε.  

 

Δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά στο κάτω μέρος της σελίδας

 

Κώστας Κοντομάρος
Κώστας Κοντομάρος
Απονομή
Απονομή

Επόμενο άρθρο »

Video: SBK, Miller

« Προηγούμενο άρθρο

SBK Miller, Αγώνας 2: Δεύτερη νίκη για την BMW!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ