• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suppo: «Δώστε χώρο στον Stoner»
Μίλησε για ανώτατο όριο μισθών, CRT και κανονισμό rookie
Νέα 03/05/2012 - 10:51

Υπάρχουν πολλά θέματα υπό συζήτηση ακόμα, όσον αφορά στο μέλλον του MotoGP, με το ανώτατο όριο στους μισθούς των οδηγών να είναι ένα από αυτά. Οι συνειρμοί γίνονται εύκολοι στο μυαλό του καθενός, αν το συνδυάσουμε με τις φήμες περί αποχώρησης του Stoner στο τέλος της χρονιάς. Μάλιστα, όταν προτάθηκε στον Stoner ανανέωση για 2 χρόνια του συμβολαίου του, εκείνος – παίζοντας το «χαρτί» της αποχώρησης – ζήτησε να υπογράψει μόνο για έναν χρόνο…

 

Βέβαια, να σημειώσουμε ότι ο μισθός του Αυστραλού είναι μικρότερος τόσο από τον αντίστοιχο του Rossi, όσο και από του Lorenzo. Έτσι, ο πανέξυπνος Παγκόσμιος Πρωταθλητής, γνωρίζει ότι αν χρειαστεί η Honda να στραφεί προς τον Lorenzo, οι διαπραγματεύσεις για τα χρήματα θα πρέπει να ξεκινήσουν από πολύ ψηλά…!

 

Γενικότερα πάντως, το θέμα με το ανώτατο όριο στους μισθούς, απασχολεί τους αναβάτες του MotoGP και ειδικά αυτούς τα συμβόλαια των οποίων λήγουν, με τους ίδιους να δίνουν αόριστες και ασαφείς απαντήσεις στις προτάσεις των ομάδων για ανανέωση. Ένα άλλο θέμα προς συζήτηση, είναι και ο κανονισμός του rookie, αλλά και τι θα γίνει με τις CRT μοτοσυκλέτες.

 

Για όλα τα παραπάνω μίλησε και έδωσε την δική του οπτική, ο Livio Suppo, Marketing Manager της Honda. Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στο GPone.com

 

Πως πάνε οι διαπραγματεύσεις για το ανώτατο όριο στους μισθούς των αναβατών;

 

«Δυστυχώς, δεν υπάρχει ακόμα κάποια συμφωνία. Στο μεταξύ, εάν ο Stoner δεν υπογράψει συμβόλαιο, η Honda θα αναγκαστεί να ξεκινήσει συζητήσεις με τον Lorenzo. Στο κάτω-κάτω, ο Casey και ο Jorge είναι οι δυο ταχύτεροι αναβάτες της κατηγορίας»

 

Υπάρχει δόση αλήθειας στις φήμες περί αποχώρησης του Stoner;

 

«Γνωρίζω καλά τον Casey. Δεν έχουμε ξεκινήσει ακόμα επίσημες διαπραγματεύσεις, αλλά δεν υπάρχει λόγος να τον πιέζουμε. Είναι καλύτερα να του δώσουμε λίγο χώρο για την ώρα»

 

Ίσως ο Stoner είναι ενοχλημένος με το γεγονός ότι ο Rossi παίρνει τα διπλάσια χρήματα!

 

«Δεν γνωρίζω τους ακριβείς αριθμούς, αλλά αυτά που ακούγονται για 12 εκατ. ευρώ, φαίνονται ουτοπικά. Βέβαια, ο Rossi φέρνει λεφτά στις ομάδες με την μορφή χορηγών, έτσι ίσως είναι δικαιολογημένο να πληρώνεται 5-6 εκατ. περισσότερα, από την στιγμή μάλιστα που τα χρήματα αυτά θα ανακτηθούν. Αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι όλα ξεκίνησαν όταν η Yamaha– το 2003 – του έδωσε έναν τεράστιο μισθό. Βέβαια τότε, υπήρχαν πολλοί χορηγοί»

 

Οδεύουμε λοιπόν προς ανοιχτές διαπραγματεύσεις με αποτέλεσμα την αύξηση στον μισθό;

 

«Εκεί πάει το πράγμα, αλλά είναι ακόμα νωρίς για να πούμε κάτι πιο συγκεκριμένο…»

 

O Valentino Rossi, παρά τις δηλώσεις εμπιστοσύνης προς την Ducati, είναι πιθανό ότι εξετάζει τις επιλογές του…

 

«Δεν νομίζω ότι θα επιστρέψει στην Honda-HRC. Στην πραγματικότητα, αν κάνουν κάτι σχετικά με τον κανονισμό του rookie, η Ducati ίσως επωφεληθεί… Το προφανές σενάριο είναι να υπογράψει η Honda τον Marc Marquez, αφήνοντας ελεύθερο τον Pedrosa για να τον αρπάξει η Ducati»

 

Τι γνώμη έχεις για ένα Πρωτάθλημα CRT ή MotoCRT στο μέλλον;

 

«Οι κατασκευαστές πρέπει να αποσβέσουν το κόστος των 1000cc κινητήρων, έτσι δεν νομίζω να υπάρχουν σημαντικές αλλαγές πριν το 2015. Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι μοτοσυκλέτες δεν μπορούν να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα με τις «αληθινές» πρωτότυπες. Οι κατασκευαστές το έκαναν αυτό σαφές στον Ezpeleta»

 

Τότε τι;

 

«Ας ξεκινήσουν, με το να παραδεχτούν ότι έχουμε δυο Πρωταθλήματα: MotoGP και CRT. Στην συνέχεια πρέπει να δώσουν βαρύτητα στο τελευταίο, ξεκινώντας με το όνομα. Ας το πουν EVO και ας επιτρέψουν στους κατασκευαστές των κινητήρων να έχουν το όνομά τους στο ντεπόζιτο. Με τα ονόματα Kawasaki, Aprilia και BMW, μπορεί να αυξηθεί το ενδιαφέρον αυτών των εταιρειών στο Πρωτάθλημα. Και ίσως στην συνέχεια, στο μακρινό μέλλον, αυτή να γίνει και η φόρμουλα για την μεγάλη κατηγορία. Αλλά όχι αμέσως»

 

Ωστόσο ο κανονισμός του rookie πρέπει να αλλάξει αμέσως;

 

«Ναι… δημιουργήθηκε για βοηθήσει τις δορυφορικές ομάδες να βρουν χορηγούς, αλλά δούλεψε αποσπασματικά, με τον Gresini και τον Ben Spies. Όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει τώρα. Χωρίς την βοήθεια των εργοστασίων, ο Marco Simoncelli δεν θα είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί πέρυσι, μιας και το συμβόλαιό του ήταν απευθείας με την HRC. Τέλος πάντων, δεν πιέζουμε κι εμείς πολύ για το συγκεκριμένο ζήτημα. Αυτό θα ήταν αντιπαραγωγικό για την ώρα».

 

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: Η μάχη συνεχίζεται στο Estoril!

« Προηγούμενο άρθρο

McWilliams: Το MotoGP θα σε φτιάξει…

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα