• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Nakamoto: O Rossi δεν θα έρθει στο HRC, αλλά...
...οι δορυφορικές (Gresini) αποφασίζουν μόνες τους!
Νέα 03/05/2012 - 23:35

Η Yoko Togashi δούλευε μέχρι πέρυσι με το HRC και τον Shuhei Nakamoto, οπότε τι πιο φυσικό να μπορεί να έχει φέτος μετά τον Αγώνα της Jerez μια συζήτηση μαζί του. Ο Αντιπρόεδρος του HRC, απάντησε όπως πάντα με ειλικρίνεια και χωρίς να κρύψει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην ομάδα του. 

Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε από τους συνεργάτες μας στο gpone.com!

 

Ποια είναι η γνώμη σας για τον αγώνα της Jerez;

"Το 1-2 θα ήταν καλύτερο, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος για την πρώτη νίκη μας της σεζόν. Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου, έτσι ήταν ένα μεγάλο δώρο για μένα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Casey κέρδισε εδώ, αλλά ήταν πολύ γρήγορος και στο IRTA test, έτσι περιμέναμε ένα καλό αποτέλεσμα από αυτόν. Ήταν ακόμη πιο γρήγορος στις Κατατακτήριες, αν και οι συνθήκες της πίστας δεν ήταν τόσο καλές. Επίσης δεν είχαμε πολύ chattering εδώ και ελπίζω να μην έχουμε πολύ chattering στο Estroil. Ο Dani ήταν προσεκτικός στους πρώτους γύρους και τον πέρασαν οι Dovi και Crutchlow. Αυτό του κόστισε πολύ, αλλά ο μέσος χρόνος του μετά ήταν ο γρηγορότερος από όλους. Οι ίδιο τρεις οδηγοί όπως στο Κατάρ και περιμένω να αλλάζουν τις θέσεις τους στο βάθρο στη διάρκεια της χρονιάς. Όμως ο Crutchlow είναι μια απειλή, γιατί χρησιμοποίησε το νέο λάστιχο και πήγαινε πολύ καλά”.

 

Πέρυσι ήδη πριν το ξεκίνημα της χρονιάς περιμένατε καλά αποτελέσματα, αλλά φέτος δεν είναι έτσι;

“Ναι, υπάρχουν πολλά προβλήματα, όπως το chattering και επίσης χάσαμε μια μέρα δοκιμών στην Sepang από ένα πρόβλημα με τον κινητήρα. Έτσι δεν είχαμε αρκετό χρόνο και είναι σαν να έχουμε κάτι δύσπεπτο στο στομάχι μας. Αυτή η δυσπεψία υπάρχει ακόμη”.

 

Ο Casey το πρόβλημα με το arm-pump το έχει εδώ και καιρό;

“Δεν νομίζω. Είπε ότι είναι η 2η φορά στη ζωή του. Σε κανονικές συνθήκες φρεναρίσματος θα ήταν ΟΚ, αλλά στην πίστα Losail μετά τις 10 το βράδυ οι συνθήκες αλλάζουν δραστικά και την ημέρα του αγώνα αντιμετώπισε πολύ chattering. Είχε δύσκολη ώρα προσπαθώντας να τιθασεύσει την μοτοσυκλέτα και να φρενάρει συγχρόνως. Είπε ότι οι συνθήκες δεν ήταν κανονικές εκεί και πιστεύει ότι το arm-pump θα είναι ΟΚ από δω και πέρα”.

 

Έχει να κάνει αυτό με την αύξηση του βάρους;

“Δεν είναι ο Casey αλλά ο Dani που υποφέρει από την αύξηση του βάρους. Προς το παρόν το πρόβλημα που έχει ο Dani είναι το βύθισμα του μπροστινού στο φρενάρισμα και το ότι η πίσω ανάρτηση συμπιέζεται πολύ όταν ανοίγει το γκάζι. Με άλλα λόγια πολύ κίνηση στον άξονα της μοτοσυκλέτας. Ο λόγος που έχει την βύθιση στο μπροστινό είναι η αύξηση του βάρους και προσπαθούμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα με τη θέση του έρματος. Αλλά το πρόβλημα παρέμεινε εκεί στο Κατάρ. Αν θέλεις να σταματήσεις το βύθισμα μπορείς να αλλάξεις το ελατήριο και την συμπίεση. Αλλά ο Dani έχει κοντά χέρια και πόδια και δεν μπορεί να κινηθεί τόσο πολύ πάνω στην μοτοσυκλέτα και δεν μπορείς να το ισοφαρίσεις αυτό”.

 

Ακούγεται ότι δεν είστε ευχαριστημένος με το νέο λάστιχο της Bridgestone, αυτό με τον κωδικό 21. Θα δίνουν δύο μέχρι την Catalunya και μετά από το Silverstone, αυτό θα είναι το μπροστινό.

"Υπήρχαν νέα λάστιχα, χωρίς κωδικό που τα λέγαμε το λάστιχο του 2012 και εμείς εξελίξαμε την RC213V με αυτά. Μετά στην Sepang υπήρχαν λάστιχα δοκιμών με νέο σκελετό και τους κωδικούς 21 και 24. Οι οδηγοί της Repsol Honda διάλεξαν το 24, αλλά όλοι οι άλλοι οδηγοί διάλεξαν το 21 και η BS είπε ότι αυτή είναι η γνώμη της πλειοψηφίας και ότι θα πάνε με το 21. Δεν μας πειράζει όσο μας επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουμε το λάστιχο του 2012. Αλλά λένε ότι μετά την Catalynya θα το καταργήσουν για να είναι δίκαιοι με όλους. Εμείς πρέπει να εξελίξουμε μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα για να ταιριάζει με αυτό, αλλά επειδή δεν έχουμε πολύ χρόνο πρέπει να βρούμε λύσεις. Από τότε που η BS έγινε ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών, ποτέ δεν είχαμε μια τέτοια κατάσταση, της αλλαγής σκελετού στη μέση της χρονιάς. Λένε ότι η αλλαγή αυτή έγινε για λόγους ασφαλείας. Αλλά οι οδηγοί μας λένε ότι δεν είναι ασφαλές και τα αποτελέσματα των τεστ το επιβεβαιώνουν. Έτσι τι θα γίνει αν οι οδηγοί μας πέφτουν μετά το Silverstone. Μπορούν να συνεχίζουν να λένε ότι τους ενδιαφέρει η ασφάλεια; θα αναλάβουν την υπευθυνότητα για αυτό; εμείς εξελίξαμε τα πάντα βασισμένοι στα αποτελέσματα των τεστ, αλλά φαίνεται ότι η BS θέλει να αλλάξει την κατάσταση με προβλέψεις”.

 

Φαίνεται ότι ο Casey αισθάνεται ότι οι οδηγοί που διάλεξαν το 21 κάνουν λάθος, λέγοντας ότι όταν θα βρεθούν στην πίεση του αγώνα, θα αντιμετωπίσουν προβλήματα σταθερότητας, όπως αυτά που ο ίδιος και ο Pedrosa αντιμετώπισαν. Τι νομίζεις για αυτό;

“Το πιστεύω και εγώ. Αλλά η κατεύθυνση ανάπτυξης των εργοστασιακών μοτοσυκλετών είναι διαφορετική για τον κάθε κατασκευαστή, στην περίπτωσή μας η μοτοσυκλέτα μας εξελίχθηκε στο να χρησιμοποιεί το λάστιχο 100% στη διάρκεια της στροφής”.

 

Θα πηγαίνατε πίσω στην Showa για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα του chattering;

“Όχι”.

 

Αρχίσατε τις διαπραγματεύσεις του συμβολαίου του Casey;

"Όχι, δεν κάναμε διαπραγμάτευση, αλλά ήδη του έχουμε πει ότι μπορούμε να τον πληρώσουμε τόσο”

 

Τι γνώμη έχεις για το κανονισμό του rookie; Αν ισχύει και του χρόνου δεν υπάρχει περίπτωση οδηγοί όπως ο Marc Marquez να βρεθούν στην εργοστασιακή ομάδα το 2013;

“Από την στιγμή που θα υπάρχουν μόνο 4 εργοστασιακές μοτοσυκλέτες ανά κατασκευαστή, πιστεύαμε ότι πρέπει να συζητηθεί αυτό, αλλά απορρίφθηκε. Έτσι αυτοί που θέλουν να ανεβούν στο MotoGP ίσως πρέπει να ξεκινήσουν με CRT μοτοσυκλέτα”.

 

Ο Valentino ήταν 10ος στο Κατάρ και 9ος εδώ. Τι σκέφτεσαι για αυτό;

“Βλέπουμε ότι δυσκολεύεται, αλλά είναι γρήγορος στο βρεγμένο. Είναι ένα οδηγός με ταλέντο και όλοι περιμένουμε να κάνει έναν καλό αγώνα. Όταν έφυγε από την Honda, έγραψε ένα βιβλίο και είπε ότι είναι ο οδηγός που μετράει και όχι η μοτοσυκλέτα. Τώρα είναι η ώρα να το αποδείξει. Αν γυρίσει στην κορυφή θα προσπαθούμε απελπισμένα να τον κερδίσουμε. Αυτό θα είναι ένα καλό κίνητρο για μας και όλοι το χρειαζόμαστε αυτό στο MotoGΡ".

 

Υπάρχει περίπτωση για αυτόν να γυρίσει στην Honda ή την Yamaha την επόμενη χρονιά;

"Δεν ξέρω για άλλους κατασκευαστές αλλά εμε΄ςι έχουμε δύο καλούς οδηγούς στην Repsol Honda Team, έτσι δεν υπάρχει περίπτωση για εκείνον να γυρίσει πίσω εδώ. Αλλά οι δορυφορικές ομάδες αποφασίζουν μόνες τους το ποιους οδηγούς θα έχουν”.

 

Απίστευτος ο Nakamoto λοιπόν, αποκάλυψε τα προβλήματα του Stoner και της μοτοσυκλέτας, τα έβαλε με την Bridgestone, προκάλεσε τον Rossi και τέλςο άφησε την πόρτα ανοιχτή για την επιστροφή του!

 

Επόμενο άρθρο »

McWilliams: Το MotoGP θα σε φτιάξει…

« Προηγούμενο άρθρο

25 χρόνια SBK!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ