• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Ducati απειλείται από το όριο στροφών
Δεν θα είμαστε ανταγωνιστικοί, δηλώνει ο Preziosi
Νέα 11/04/2012 - 12:20

Το πρόβλημα με τον Valentino Rossi και το ξέσπασμά του μετά το τέλος του αγώνα στο Κατάρ, δεν ήταν αρκετό για την Ducati και τώρα η ιταλική εταιρεία έχει να ανησυχεί και για τους υπο συζήτηση κανονισμούς του 2013.

 

Οι κανονισμοί της μεγάλης κατηγορίας είναι υπό συζήτηση αρκετό καιρό, με τις αλλαγές να είναι δεδομένες από την στιγμή που η παγκόσμια οικονομική κρίση πλήττει τόσο το άθλημα όσο και την αγορά. Έτσι, η προσπάθεια εξεύρεσης λύσης για να μειωθούν τα έξοδα και τα κόστη, κρίνεται εκ των ων ουκ άνευ... δυστυχώς, η Dorna και οι κατασκευαστές δεν βαδίζουν χέρι-χέρι και αυτό γίνεται φανερό από τον διχασμό που επικρατεί με την πρόταση για περιορισμό του εγκεφάλου (ECU), όπως συμβαίνει στην Moto3.

 

Κανείς από τους κατασκευαστές δεν είναι θετικός στην ιδέα, με την Ducati να είναι ο πιο εξόφθαλμος πολέμιός της! Η εταιρεία χρησιμοποιεί το MotoGP ως εργαστήριο δοκιμών για την εξέλιξη των νέων ηλεκτρονικών της, τα οποία στην συνέχεια μεταφέρει και τοποθετεί στα εμπορικά της προϊόντα. Έτσι η Dorna, μετά την σθεναρή αντίσταση των κατασκευαστών, επανήλθε με μια άλλη ιδέα στο τραπέζι: το όριο στροφών!

 

"Βάζοντας - απλά - όριο στις στροφές, θα μείωνε δραστικά τα κόστη και θα βοηθούσε στην εξισορρόπηση της κατηγορίας, ενώ οι κατασκευαστές θα είναι ελεύθεροι να εξελίξουν δικούς τους ECU", δήλωσε ο νέος Διευθυντής Αγώνων της Dorna, Mike Webb. "Για την ώρα, αυτό που κοντρολάρει την μέγιστη απόδοση του κινητήρα είναι ο περιορισμός στο καύσιμο. Ωστόσο, οι κατασκευαστές έχουν μάθει να κάνουν πολύ συμπαγείς κινητήρες και οι τελικές ταχύτητες παραμένουν ψηλές"

 

Σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στα paddock, το όριο αυτό θα μπορούσε να είναι και στις 15.000 σαλ! Μεταξύ των αντιφρονούντων, είναι και ο Filippo Preziosi, καθώς είναι φανερό ότι η μοτοσυκλέτα του είναι ικανή για πολύ μεγαλύτερο όριο...

 

"Η μοτοσυκλέτα μας δεν θα είναι ανταγωνιστική με διαφορετικές συνθήκες και δεδομένα", σημείωσε ο Ιταλός μηχανικός, αφήνοντας παράλληλα να εννοηθεί ότι μια ανακατασκευή του κινητήρα θα αύξανε τα έξοδα αντί να τα μειώσει.

 

Όπως έχουμε δει και στο παρελθόν (με το ελάχιστο βάρος των πρωτότυπων), η Dorna είναι έτοιμη να εκμεταλλευτεί την παραμικρή διαφωνία μεταξύ των κατασκευαστών, έτσι ώστε να εφαρμόσει τα δικά της σχέδια...

 

Επόμενο άρθρο »

Φωτογραφικό Αφιέρωμα: Paddock Girls

« Προηγούμενο άρθρο

Βλάβη στα φρένα κόστισε στον Abraham

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ