• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Λάστιχα 2012: Stoner εναντίον Lorenzo, Rossi, όλων
Μόνο στους Stoner & Pedrosa άρεσαν τα πιο σκληρά
Νέα 31/03/2012 - 12:50

Όπως ήταν φυσικό στο τεστ της Jerez, η Bridgestone έδωσε στους οδηγούς ένα νέο πειραματικό μπροστινό λάστιχο που ονομάστηκε “24”, ενώ το προηγούμενο πειραματικό ήταν το “21”, που παρουσιάστηκε στην πρώτη Sepang. 

Τα δύο αυτά λάστιχα διαίρεσαν το paddock σε δύο στρατόπεδα:

Αυτό της Honda, με τους Stoner και Pedrosa να μιλάνε υπέρ του 24 και όλους τους υπόλοιπους να μιλάνε υπέρ του 21, με τους Lorenzo & Rossi πιο φωναχτά!

Το 24 είναι μια εξέλιξη του 21, αλλά με πιο σκληρό σκελετό, αυτό δηλαδή που ζητούσε από την αρχή η Honda, να μοιάζουν τα λάστιχα με τα περσινά, κάτι που όμως δεν μπορεί να δουλέψει στους άλλους κατασκευαστές και ειδικά στις CRT μοτοσυκλέτες.

 

“Μερικά περίεργα πράγματα συμβαίνουν σχετικά με τις αποφάσεις για τα λάστιχα. Δεν μιλάμε για θέματα ασφαλείας, αφού η νέα γενιά ελαστικών ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Αντίθετα είναι ερώτημα σταθερότητας στα φρένα, το οποίο επηρεάζει την ταχύτητα στην στροφή. Αλλά η απόφαση δεν βασίζεται αποκλειστικά στα τεχνικά στοιχεία. Είναι προβληματική και για μένα και για την ομάδα μου, αλλά θα σεβαστώ την απόφαση και θα τρέξω με τα λάστιχα που θα είναι διαθέσιμα”, είπε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Stoner.

Αυτό που αποφεύγει να πει είναι ότι ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει σε όλους τους υπόλοιπους 19 οδηγούς της κατηγορίας! Δηλαδή είναι προβληματική η σταθερότητα με τον πιο σκληρό σκελετό! Και αυτό συμβαίνει γιατί τα δύο προηγούμενα χρόνια η Honda εξέλιξε το πλαίσιό της σύμφωνα με τα σκληρά χαρακτηριστικά του τότε σκελετού της Bridgestone και τώρα δυσκολεύεται να λύσει το πρόβλημα του chattering με το νέο πιο μαλακό, που όμως έδωσε την ευκαιρία στα λάστιχα να ζεσταίνονται πιο εύκολα από τις υπόλοιπες ομάδες! Ειδικά οι CRT θα είχαν τεράστιο πρόβλημα να ζεστάνουν τα περσινά ελαστικά και φυσικά αυτό θα δημιουργούσε πέρα από μεγαλύτερες διαφορές και θέματα ασφαλείας.

Για να υποστηρίξει τον οδηγό του ο Livio Suppo marketing manager του HRC είπε:

“Οι οδηγοί δεν έχουν δοκιμάσει αρκετά τα νέα λάστιχα και το έχουν κάνει μόνο σε δύο πίστες, έτσι είναι νωρίς να τα υιοθετήσουμε από τώρα. Δεν είναι θέμα ασφαλείας, είναι θέμα αίσθησης. Αν ήταν μόνο θέμα ασφαλείας δεν θα μετρούσε ότι και να λέγαμε”.

 

Από την άλλη μεριά οι δύο εργοστασιακοί της Yamaha, οι Lorenzo & Spies μίλησαν ανοιχτά υπέρ του 21. “Το 21 είναι σαφώς πιο καλό λάστιχο”, είπε ο Ισπανός της Μ1, ενώ την ίδια σχεδόν στιγμή σε άλλο σημείο του paddock, o Rossi είπε: “Σαφώς προτιμώ το 21”.

Είναι προφανές ότι ακόμη και αν τα δύο λάστιχα είναι περίπου ίδια, όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί θα προτιμήσουν αυτό που προβληματίζει την Honda, αφού τα σκληρότερα ελαστικά είναι αυτά που τις έδωσαν το πλεονέκτημα πέρυσι. Και είναι λογικό κανείς να μην θέλει η ομάδα που πλεονεκτεί να συνεχίσει με τα ίδια όπλα!

 

Η τελική απόφαση βέβαια δεν έχει παρθεί ακόμη. Ο νέος ειδικός σύμβουλος ασφάλειας, ο Loris Capirossi, κατέγραψε την γνώμη όλων των οδηγών, όλων των ομάδων και υποσχέθηκε μια δίκαιη απόφαση. Προφανώς θα είναι το 21 και έτσι η Honda θα χρειαστεί ακόμη περισσότερες ρυθμίσεις ώστε να τειριάξει αυτό με τις εργοστασιακές RC213V. Πάντως με δεδομένο ότι η Bridgestone χρειάζεται περίπου 90 μέρες για να κατασκευάσει τα νέα λάστιχα, μάλλον θα τα δούμε στην Jerez ή το Estoril και μέχρι τότε θα τρέχουν με αυτά που ήδη υπάρχουν.

Ενδιαφέρον λοιπόν το Πρωτάθλημα και από αυτήν την πλευρά!

 

Επόμενο άρθρο »

Poncharal: Οι CRT έχουν ημερομηνία λήξης!

« Προηγούμενο άρθρο

SBK, Imola: Κατατακτήριες ΙΙ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ