• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang II Τέλος: 2 Honda μπροστά, ο Dovi 3ος
Ο Rossi 10ος, αλλά μόνο 1'' πίσω!
Νέα 01/03/2012 - 13:54

Η 3η μέρα στην Sepang ήταν η καλύτερη από πλευράς καιρού, γεγονός που επέτρεψε στις ομάδες να προχωρήσουν με το πρόγραμμα των δοκιμών τους, όπως θα ήθελαν. 

Ο Casey Stoner που το μεσημέρι σημείωσε έναν πολύ καλό χρόνο, δεν κατάφερε να τον βελτιώσει στο τέλος και έτσι ο ομόσταυλός του Dani Pedrosa τον πλησίασε σε μικρότερη από 2 δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά. Οι δύο Honda έδειξαν και πάλι δυνατές, αλλά δεν ξέρουμε ακόμη το αν έλυσαν το πρόβλημα των ταλαντώσεων που τους ταλαιπωρεί και μάλιστα οι δύο οδηγοί της Respol Honda ΔΕΝ έκαναν προσομοίωση αγώνα, που θα μπορούσε να δώσει χρήσιμα συμπεράσματα, ίσως λόγω του ότι η χθεσινή χαμένη μέρα, πήγε πίσω το πρόγραμμα της ομάδας. Ο Ισπανός της ομάδας αντιμετώπισε πρόβλημα με το φρένο του κινητήρα, ενώ ο Αυστραλός πιστεύει ότι και με τις ταλαντώσεις θα μπορούσε να κρατήσει καλό ρυθμό αγώνα.

Dovizioso
Dovizioso

Στην 3η θέση η έκπληξη ήρθε από τον Andrea Dovizioso, που αφού ταλαιπωρήθηκε στην 1η μέρα με τα ηλεκτρονικά της Μ1, χθες και σήμερα έδειξε πολύ δυνατός και έδωσε το στίγμα του, τώρα που οι δορυφορικές Μ1 είναι ίδιες με τις εργοστασιακές! Μάλιστα έκανε και προσομοίωση αγώνα, όπως και ο ομόσταυλός του Crutchlow.

 

Ο Jorge Lorenzo είναι επίσης χαρούμενος, γιατί έκανε προσομοίωση αγώνα, με πολύ σταθερό γυρολόγιο, παρά το ότι η ζέστη και η φθορά των ελαστικών δυσκόλεψαν την κατάσταση στους τελευταίους γύρους. Είπε ότι με τα 1000 θα είναι δυσκολότερος ο αγώνας από άποψη φυσικής κατάστασης, ειδικά προς το τέλος του αγώνα, αφού το λάστιχο θα έχει μεγαλύτερη φθορά. Επίσης ότι τα νέα πιο μαλακά λάστιχα αντέχουν λίγους γύρους και μετά χάνουν πρόσφυση, οπότε είναι δυσκολότερο το φρενάρισμα και το πίσω γλιστράει περισσότερο. Η διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα θα είναι ζωτικής σημασίας φέτος, κατέληξε ο Ισπανός που επιβεβαίωσε το ότι φέτος η Yamaha είναι πολύ πιο κοντά στην Honda, από ότι πέρυσι.

Lorenzo
Lorenzo

Ο Cal Crutchlow επίσης με δορυφορική Μ1, είναι πολύ κοντά στον ταχύτερο γύρο του Lorenzo. Στην Yamaha πιστεύουν ότι μπορεί να βελτιώσουν και άλλο την σταθερότητα στην έξοδο της στροφής.

 

O Hector Barbera είναι η πρώτη Ducati, στην 6η θέση, μόλις 0.758 από την κορυφή. Μάλιστα με την δορυφορική GP12, που δεν έχει τις εργοστασιακές αναβαθμίσεις των Rossi & Hayden.

Crutchlow
Crutchlow

O Alvaro Bautista με την δική του δορυφορική Honda Gresini πήρε την 7η θέση, μπροστά από τον Ben Spies που παρά την πρωινή του πτώση είναι ευχαριστημένος με το πρόγραμμα των δοκιμών σε νέα πράγματα στην Μ1.

Στην 9η θέση o νεοφερμένος στην μεγάλη κατηγορία, ο Stefan Bradl με την LCR Honda.

 

O Valentino Rossi “κόλλησε” στον πρωινό του χρόνο και έμεινε στην διαφορά του 1.077 δευτερόλεπτα από τον Stoner, μικρότερη από τα 1.217 που είχε στο προηγούμενο τεστ. Δεν ξέρουμε ακόμη το γιατί δεν κατέβασε χρόνο και το πως δικαιολογούνται τα 3 δέκατα διαφορά από τον Barbera. Η πρώτη του δήλωση είναι ότι βρισκόμαστε ακόμη μακρυά και ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι και πάλι η είσοδος στην στροφή.

O Nicky Hayden ακολούθησε τον ομόσταυλό του με ελάχιστη διαφορά και λίγο πριν το τέλος των δοκιμών είχε μια πτώση, από την οποία δεν τραυματίστηκε – τουλάχιστον σοβαρά.

Ο Colin Edwards με την Suter-BMW έδειξε θετικά σημεία σήμερα και μείωσε την διαφορά του στα 3.2'' που θεωρείται καλή για CRT μοτοσυκλέτα.

O Yonny Hernadez & o Ivan Silva όμως έδειξαν ότι η δική τους BQR-Kawasaki θέλει πολύ δουλειά ακόμη!  

 

Τελικά αποτελέσματα Sepang ΙΙ:

1 Casey Stoner Repsol Honda Team 2:00.473 - 34 γύροι

2 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 2:00.648 +0.175 40 γ.

3 Andrea Dovizioso Monster Yamaha Tech 3 2:00.802 +0.329 54 γ.

4 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 2:00.877 +0.404 51 γ.

5 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 2:00.986 +0.513 54 γ.

6 Hector Barbera Pramac Racing Team 2:01.231 +0.758 66 γ.

7 Alvaro Bautista San Carlo Honda Gresini 2:01.275 +0.802 51 γ.

8 Ben Spies Yamaha Factory Racing 2:01.432 +0.959 28 γ.

9 Stefan Bradl LCR Honda 2:01.492 +1.019 54 γ.

10 Valentino Rossi Ducati Team 2:01.550 +1.077 57 γ.

11 Nicky Hayden Ducati Team 2:01.609 +1.136 44 γ.

12 Franco Battaini Cardion AB Motoracing 2:03.490 +3.017 39 γ.

13 Colin Edwards NGM Mobile Forward Racing 2:03.681 +3.208 43 γ.

14 Yonny Hernandez Avintia Racing 2:06.632 +6.159 48 γ.

15 Ivan Silva Avintia Racing 2:06.785 +6.312 53 γ.

 

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: "Η πιο δύσκολη προσομοίωση στην καριέρα μου!"

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang II: Τελικά αποτελέσματα 3ης μέρας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ