• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Suppo: η κρίση φέρνει CRT
O Διευθυντής Marketing του HRC βλέπει το μέλλον
Νέα 11/02/2012 - 21:14

Ο Livio Suppo είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την μεταγραφή του Casey Stoner στην Honda και έχοντας διατελέσει και Team Manager της Ducati για πολλά χρόνια, γνωρίζει από πρώτο χέρι τα οικονομικά των ομάδων και του MotoGP. 

Έτσι οι απόψεις του πάνω στο θέμα των CRT ομάδων έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα και σίγουρα απηχούν και αυτά που σκέφτονται οι επικεφαλής του HRC. Η συνέντευξή του δόθηκε στο αμερικανικό Superbikeplanet και το σημείο που έχει ενδαιφέρον είναι το εξής:

 

Ερώτηση: Πολλοί αναρωτιούνται για την στάση της Honda και του HRC πάνω στις CRT. Γενικά πιά είναι η αίσθησή σου για την αντίδραση του HRC απέναντι στην ιδέα των CRT;

 

Livio Suppo: Θεωρώ ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα και η πραγματικότητα υτή την στιγμή είναι ότι είναι αρκετά δύσκολο να βρεθούν οι πόροι ώστε να υπάρχουν 20 πρωτότυπες μοτοσυκλέτες στην σχάρα της εκκίνησης. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Μπορεί να σου αρέσει ή όχι, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα και η οικονομική κατάσταση πηγαίνει ...αυτό που πριν μερικα χρόνια φαινόταν αδύνατο, τώρα γίνεται πιο σοβαρό. Αντί να λύνεται το πρόβλημα, δείχνει να μεγαλώνει το πρόβλημα, τουλάχιστον στην Ευρώπη.

Ευτυχώς στις ΗΠΑ πηγαίνει λίγο καλύτερα, όσο το καταλαβαίνω, αλλά στην Ευρώπη είναι ακόμη αρκετά δύσκολα. Στην Ιταλία τώρα, εδώ και δύο μήνες, είμαστε κα΄τω από την επίθεση των μεγάλων επενδυτών. Δεν είναι μια εύκολη κατάσταση και σίγουρα το MotoGP, που βασικά είναι βασισμένο στην Ευρώπη, βέβαια επηρεάζεται από την κατάσταση.

Έτσι, είτε σου αρέσει, είτε όχι το σπορ χρειαζόταν κάτι για να μεγαλώσει ο αριθμός των μοτοσυκλετών. Οι CRT είναι μια επιλογή. Βέβαια φέτος θα είναι η πρώτη χρονιά και φαντάζομαι ότι δεν θα είναι στο μάξιμουμ αυτή η ιδέα. Αλλά αυτή η ιδέα είναι εκεί. Είναι λογικό να σκεφτούμε ότι κάτι σαν super-Superbike, θα το έλεγα, θα μπορούσε να είναι αρκετά ανταγωνιστικό με τις φουλ πρωτότυπες μοτοσυκλέτες”.

 

Ο Ιταλός λοιπόν δεν απορρίπτει την ιδέα των CRT, αλλά τις θέλει κοντά στις πρωτότυπες, χωρίς βέβαια να θεωρεί ότι στο μέλλον αυτές θα καταργηθούν, όπως αρχικά είχε ειπωθεί, όταν ο κανονισμός των CRT (από πέρυσι) εμφανίστηκε στο προσκήνιο. Έτσι μιλάμε, ότι τουλάχιστον μέχρι να βγει η παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας από την κρίση, φαίνεται ότι θα έχουμε πρωτάθλημασ δύο ταχυτήτων.

 

Επόμενο άρθρο »

Dosoli: Ονειρεύεται την πρώτη νίκη της BMW

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Rossi σε πίστα speedway!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ