• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
CRT: Το μέλλον του MotoGP;
O Capirossi μιλάει για τον νέο του ρόλο
Νέα 11/02/2012 - 09:15

Κατά την διάρκεια των δοκιμών στην Sepang, ο Loris Capirossi μίλησε στο www.bridgestonemotorsport.com για τον νέο του ρόλο, τις αντιδράσεις των αναβατών στα νέα ελαστικά της Bridgestone και για το τι περιμένει από το MotoGP στο μέλλον.

 

Loris, πως νιώθεις που είσαι εδώ στις δοκιμές αλλά δεν μπορείς να βγεις έξω και να κάνεις μερικούς γύρους;

 

«Ειδικά την πρώτη ημέρα που έφτασα εδώ, ήταν πολύ δύσκολο να βλέπω τους αναβάτες στην πίστα και εγώ απλά να τους παρακολουθώ, ωστόσο αυτό το συναίσθημα έφυγε γρήγορα. Το καλό στην περίπτωσή μου, ήταν ότι εγώ αποφάσισα πότε θα αποσυρθώ και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό, διότι στις 22 σεζόν σαν αναβάτης πάντοτε πετύχαινα αυτό που ήθελα. Ένα πράγμα, που είναι εντελώς διαφορετικό τώρα που είμαι Σύμβουλος Ασφαλείας, είναι ότι περπάτησα πάνω από 100χλμ για να μιλήσω στους αναβάτες… αυτό είναι αρκετά παράξενο για εμένα!»

 

Πως προέκυψε η συνεργασία σου ως Σύμβουλος Ασφαλείας της Dorna;

 

«Συζητούσα για μεγάλο χρονικό διάστημα με τον Carmelo (Ezpeleta) και πάντα μου έλεγε ότι θα ήθελε να δουλέψω στην Dorna, όταν θα σταματούσα τους αγώνες, αλλά στην αρχή ήταν απλώς μια ιδέα. Πέρυσι, μόλις ανακοίνωσα ότι θα αποσυρθώ, αποφασίσαμε να εργαστώ σαν Σύμβουλος Ασφαλείας και είμαι πραγματικά χαρούμενος γι’ αυτό. Σχετίζομαι με την επιτροπή ασφαλείας από το 2003 και δεν έχω χάσει ούτε μια συνάντηση και σε όλο αυτό το διάστημα θεωρώ ότι κάναμε φανταστική δουλειά στην βελτίωση της ασφάλειας των αναβατών. Τώρα, στον καινούργιο μου ρόλο, θα συνεχίσω να βοηθάω προς αυτήν την κατεύθυνση και θα δώσω σε όλους την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν την εμπειρία μου, διότι σίγουρα έχω αποκτήσει μεγάλη στα 22 χρόνια που συμμετέχω στους αγώνες».

 

Ποιοι είναι οι κυριότεροι στόχοι που θέλεις να επιτύχεις στον καινούργιο σου ρόλο;

 

«Τo πρώτο βήμα ήταν να ξαναρχίσουμε την συνεργασία μας με την Bridgestone και να αναπτύξουμε ένα αποτελεσματικό πλάνο για το μέλλον. Η Bridgestone αποτελεί μεγάλο κεφάλαιο όσον αφορά την ασφάλεια των αναβατών κι έτσι η μεταξύ μας σχέση είναι επίσης σημαντική. Και οι δύο συναντήσεις που είχαμε, πρώτα στην Βαλένθια και μετά εδώ, στην Sepang, αποδείχτηκαν εποικοδομητικές. Η σχέση ανάμεσα σε εμένα, την Bridgestone και τους αναβάτες είναι πολύ καλή»

 

Στις συζητήσεις που είχες με τους αναβάτες, τι πληροφόρηση είχες σχετικά με τα νέα ελαστικά της Bridgestone;

 

«Η γενικότερη αίσθηση, είναι ότι τα καινούργια ελαστικά είναι πολύ καλά. Οι αναβάτες είναι χαρούμενοι με την απόδοση κατά το ζέσταμα και με την βελτιωμένη αίσθηση που αφήνουν και αυτό είναι σημαντικό για την αυτοπεποίθησή τους. Επίσης, το πειραματικό μπροστινό ελαστικό που χρησιμοποιήθηκε εδώ στην Sepang, έδωσε στους αναβάτες μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα – και αυτό είναι επίσης θετικό – για την κατεύθυνση που ακολουθεί η Bridgestone στην εξέλιξη των προϊόντων της. Ειλικρινά, όλα πήγαν κατ’ ευχή εδώ και χαίρομαι που μπορώ να βοηθάω την Bridgestone, δίνοντας χρήσιμες πληροφορίες από τους αναβάτες»

 

Οι αναβάτες δηλαδή, ανταποκρίνονται θετικά σε εσένα και στον νέο σου ρόλο;

 

«Οπωσδήποτε, ναι. Έχω πολλές ευθύνες στον νέο μου ρόλο και το να βοηθάω με τα λάστιχα είναι μόνο ένα μέρος αυτού. Το σημαντικότερο είναι ότι ξέρω να μιλάω την γλώσσα των αναβατών. Ήμουν στην ίδια θέση που βρίσκονται τώρα, πριν λίγους μόλις μήνες και έτσι ίσως υπάρχουν κάποια θέματα που μπορούν να αναλύσουν σε εμένα και δυσκολεύονται να κάνουν σε κάποιον άλλον. Οι αναβάτες με σέβονται κι αυτό μου επιτρέπει να δίνω συμβουλές για το τι χρειάζονται».

 

Τι κατεύθυνση βλέπεις να παίρνει το MotoGP στο μέλλον;

 

«Η φετινή χρονιά είναι διαφορετική, μετά την εισαγωγή των CRT μοτοσυκλετών, ωστόσο ο καθένας γνωρίζει την οικονομική συγκυρία που ζούμε και - προς το παρόν - πρέπει να βρούμε μια λύση για να περιορίσουμε τα έξοδα. Οι CRT είναι το πρώτο βήμα και πρέπει να προσπαθήσουμε να επιτύχει αυτό το βήμα ώστε τα πράγματα – σε μερικά χρόνια – να βελτιωθούν. Είναι πολύ νωρίς να πούμε αν σε λίγα χρόνια όλες οι μοτοσυκλέτες θα είναι CRT. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι πρέπει να κινηθούμε προς αυτήν την κατεύθυνση. Εύχομαι φέτος, να είναι το πρώτο βήμα προς μια μεγάλη αλλαγή για το MotoGP».

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Stoner και Lorenzo έχουν προβάδισμα

« Προηγούμενο άρθρο

Αποτελέσματα Moto2 Valencia 3η ημέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ