• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας 2019, Valencia, Ισπανία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το «motogp world» στις «6 ώρες των Σερρών»
3η θέση Γενικής κατάταξης, 2η θέση κατηγορίας ΟΡΕΝ, 1η θέση μεταξύ των δημοσιογράφων
MOTOGP WORLD 27/08/2008 - 12:03
Οι αγώνες αντοχής συμπλήρωσαν 10 χρόνια ζωής με διοργανωτή την «Δράσις» του Τάσου Χανλίογλου και 28 συμμετοχές στις δύο κατηγορίες: τα 600 και τη μεγάλη OPEN κατηγορία.

Το περιοδικό motoGP world και το site www.motograndprix.gr συμμετείχαν με μια Honda CBR1000RR και οδηγούς τους συντάκτες Γιάννη Διατσίδη, Κυριάκο Αντωνίου και τον διευθυντή του περιοδικού Δημήτρη Διατσίδη.

Η Honda CBR1000RR της ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΑΕΒΕ, η οποία μας διέθεσε και μια 2η πίσω ζάντα, φορούσε ένα τελικό εξάτμισης Scorpion, από την Αφοι ΒΑΣΣΑΛΟΥ, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ Gilles Tooling από τα PAPASTAVROU SHOPS, τα οποία φρόντισαν και για πίσω αμορτισέρ OHLINS.

Ο ΑΓΩΝΑΣ: Η ομάδα ξεκίνησε χαλαρά και στο πρώτο μισάωρο ήταν στην 6η θέση, όμως ο Κυριάκος Αντωνίου που είχε σταθερό ρυθμό πέρασε στη 2η θέση πριν μπει για αλλαγή οδηγού και περίπου 13 λίτρα ΒΡ ultimate βενζίνης. Ο Γιάννης Διατσίδης ακολούθησε με πολύ δυνατό ρυθμό μέχρι τον 60ο γύρο κρατώντας πάλι τη 2η θέση στη γενική κατάταξη. Ο μηχανικός Σάκης Παλάσκας με την πολύτιμη βοήθεια του Πρωταθλητή Ανδρέα Ψυχογιού, άλλαξαν το πίσω σλικ λάστιχο της Michelin και πρόσθεσαν 10 λίτρα ΒΡ. Τη σκυτάλη πήρε ο Δημήτρης Διατσίδης που «έπεσε» στην 3η θέση της ΟΡΕΝ, όταν αναγκάστηκε να μπει στα πιτς για αλλαγή με κάψιμο στο δεξί πόδι από τη φοβερή θερμοκρασία της εξάτμισης. Άλλα 11 λίτρα βενζίνης και αλλαγή με τον Κυριάκο που συμπλήρωσε το πρώτο 3ωρο του αγώνα με 114 γύρους, στην 3η θέση γενικής και 2η της ΟΡΕΝ, ένα γύρο μπροστά από την πολύ καλή ομάδα των ΜΑΛΑΜΙΔΗ-ΔΡΥΜΟΥΣΗ-ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ και 2 γύρους μπροστά από τους ΜΑΡΑΤΟ-ΚΡΕΜΑΛΑ-ΓΚΙΤΕΡΣΟ.

Γιάννης Διατσίδης
Γιάννης Διατσίδης
Δημήτρης Διατσίδης
Δημήτρης Διατσίδης

Tο δεύτερο τρίωρο ξεκίνησε με τον Γιάννη σε φοβερή φόρμα να κάνει έναν απίστευτο αγώνα και να σημειώνει στον 132ο γύρο ταχύτερο χρόνο 1' 26.513 (!) και να κρατά τη 2η θέση. Η σκυτάλη με 12 λίτρα ΒΡ στον Κυριάκο που κάνει όμως μόνο 15 γύρους με κάψιμο στο δεξί πόδι και αυτός. Πρόωρη αλλαγή πίσω ελαστικού και συμπλήρωμα 7 λίτρων βενζίνης. Ο Δημήτρης μπαίνει με κέφι και πολύ καλό ρυθμό σημειώνοντας 1’27.776 στον 177ο γύρο και ξαναβγαίνει με δυνατό κάψιμο στο δεξί πόδι αλλά στη κρατώντας τη 2η θέση μπροστά από τους Μαλαμίδη & Σια, αλλά και τους ΓΚΑΡΓΚΑ-ΣΑΠΟΥΝΑ-ΖΑΓΚΟΤΗ, που είχαν κάνει εντωμεταξύ πολύ καλή εμφάνιση. Ο Γιάννης μετά από 11 λίτρα ΒΡ ξαναμπαίνει και πάλι με φοβερό ρυθμό ανεβάζει τη διαφορά από την 3η ομάδα στα 60 δευτερόλεπτα, ενώ με μια γρήγορη αλλαγή και μόλις 5 λίτρα βενζίνης ο Κυριάκος έχει στόχο να κρατήσει τη θέση και να αντισταθεί στο φοβερό ρυθμό του Σάκη Μαλαμίδη που τελικά μένει 12 δευτερόλεπτα πίσω, σε ένα φινάλε θρίλερ για τις δύο ομάδες.

Η απονομή των τίτλων...
Η απονομή των τίτλων...

Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 3η θέση Γενικής κατάταξης, 2η θέση κατηγορίας ΟΡΕΝ, 1η θέση μεταξύ των δημοσιογράφων, 99 λίτρα ΒΡ ultimate στη διάρκεια του αγώνα, 40 λίτρα νερό για τους οδηγούς και μηχανικούς, 2 μπροστινά και 4 πίσω σλικ λάστιχα της Michelin, 250 Ευρώ δικαίωμα συμμετοχής, 2 ζευγάρια καμένες μπότες SIDI. Το 43% του αγώνα «έβγαλε» ο ΚυριάκοςΚυριάκος Αντωνίου

Κυριάκος Αντωνίου
με 99 γύρους, το 35% ο Γιάννης με 81 γ. και το 22% ο Δημήτρης με 50 γ. Σε ένα χρόνο η προσπάθεια συνεχίζεται.

Επόμενο άρθρο »

Το τηλεοπτικό διαφημιστικό του 12ου τεύχους motoGP WORLD

« Προηγούμενο άρθρο

Περιοδικό motoGP WORLD
Νο 9 Αύγουστος 2008

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ