• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η νέα υδρόψυκτη BMW R1250 GS αποκαλύπτεται!
Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2013
Τεστ-Μοντέλα 20/01/2012 - 11:42

Κυκλοφόρησαν από το γερμανικό περιοδικό MOTORRAD, αποκαλυπτικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες της καινούργιας GS, του Γερμανικού μοντέλου με χιλιάδες θαυμαστές στην χώρα μας. 

Το νέο μοντέλο - που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2013 - ξεχωρίζει χάρη στο ανανεωμένο σασί και στην περισσότερο "αγριεμένη" και σπορτίφ εμφάνισή του, χωρίς να απομακρύνεται ωστόσο από την επιτυχημένη συνταγή της GS.

Είναι σίγουρο οτι τα φώτα της δημοσιότητας θα τραβήξει ο νέος, πλήρως ανασχεδιασμένος κινητήρας, με τις compact διαστάσεις του και την - όπως αφήνεται να εννοηθεί - μεγαλύτερη ιπποδύναμή του. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ο κινητήρας ίσως αποδίδει μέχρι και 130hp δείχνοντας τα δόντια του στον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, αυτό που πραγματικά κλέβει την παράσταση είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά, μετά από σχεδόν 90 χρόνια, η BMW χρησιμοποιεί υγρόψυκτο κινητήρα σε ανάλογο μοντέλο της! Η υγρόψυξη επιτρέπει το γρηγορότερο ζέσταμα του κινητήρα ενώ μειώνει τις σημαντικές εκπομπές ρύπων μετά την εκκίνηση, κάτι που θα βοηθήσει το γερμανικό μοντέλο με τις αυστηρότερες Euro 5 προδιαγραφές, δείχνοντας παράλληλα και τις «οικολογικές» ανησυχίες των Βαυαρών.

Η αρχιτεκτονική του boxer κινητήρα έχει διατηρηθεί, μαζί με όλα τα πλεονεκτήματά του, όπως το χαμηλό κέντρο βάρους, η συνάφειά του με το σασί της BMW και – αναμφίβολα - τον αντίκτυπο που έχει στους αναβάτες. Η τοποθέτηση του κινητήρα ψηλότερα στο πλαίσιο, επιτρέπει μεγαλύτερο «αέρα» από το έδαφος αλλά μένει να δούμε πως αυτό θα επηρεάσει την συμπεριφορά της νέας GS στον δρόμο.

Άλλο αξιοσημείωτο για τον νέο κινητήρα είναι ότι οι κύλινδροι φαίνονται τοποθετημένοι πιο ψηλά, ενώ η - μικρότερων διαστάσεων - εξάτμιση (προς εξοικονόμηση χώρου) βγαίνει τώρα από κάτω από τους κυλίνδρους αντί από μπροστά και είναι τοποθετημένη στα δεξιά της μηχανής. H τοποθέτηση του άξονα στα αριστερά, είναι επίσης μια τεράστια διαφορά από τα αερόψυκτα μοντέλα.

Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, το ABS θα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, το μεγάλο ντεπόζιτο παραμένει ως έχει όπως και οι ευρύχωρες πλαϊνές βαλίτσες.

Η νέα BMW αναμένεται ελαφρύτερη, καθώς δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην εξ αρχής κατανομή του βάρους. Οι αναρτήσεις παραμένουν ίδιες (Telelever - Paralever), όπως και οι τροχοί (17 και 19 ιντσών), ενώ οι δαγκάνες των φρένων έρχονται ακτινωτά τοποθετημένες. Σημειώνουμε οτι το γερμανικό μοντέλο είναι ακόμη στο στάδιο δοκιμών, ωστόσο τα πρώτα δείγματα γραφής είναι ενθαρρυντικά και δείχνουν οτι ο γερμανικός κολοσσός βαδίζει στον σωστό δρόμο.

Καθώς περισσότερες φωτογραφίες και καινούργιες πληροφορίες θα βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ένα είναι σίγουρο: ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της GS ανοίγει!

 

Επόμενο άρθρο »

Η Royal Enfield Continental GT έρχεται από Ινδία

« Προηγούμενο άρθρο

Επανάσταση σε τρεις τροχούς

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ