• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stoner: «Οδηγώ με φυσικότητα, όχι με κλινικό τρόπο»
Μίλησε για την ικανότητά του, για τα ελαστικά και το ίνδαλμά του
Νέα 21/12/2011 - 10:44

Ο Casey Stoner έδωσε συνέντευξη στον δημοσιογράφο David Emmett και μίλησε για πολλά θέματα. Ας δούμε, επιγραμματικά βεβαίως, μερικές από τις απαντήσεις που έδωσε.

 

Όταν ρωτήθηκε που οφείλεται η ταχύτητά του, ο Stoner απάντησε:

«Δεν ξέρω από πού προέρχεται. Όταν μπαίνω στην πίστα, είτε την ξέρω είτε όχι, οδηγώ με φυσικότητα και γρήγορα από την αρχή. Βεβαίως όταν οδηγείς με φυσικότητα δεν κινείσαι γρήγορα αλλά έτσι είναι ο τρόπος που ξεκινάω από τους πρώτους γύρους. Μόλις αισθανθώ ότι έχω βρει τον ρυθμό μου, ρυθμίζω την ανάρτηση, βρίσκω τα σημεία φρεναρίσματος και την γρήγορη αγωνιστική γραμμή. Δεν έχει νόημα να ρυθμίζεις την ανάρτηση όταν είσαι τρία δευτερόλεπτα πιο αργός από τον πρώτο».

 

«Τι εννοείς όταν λες ότι οδηγείς με φυσικότητα» τον ρώτησε διευκρινιστικά ο Emmett και ο Stoner απάντησε:

«Όταν δεν οδηγείς με φυσικότητα οδηγείς πιο κλινικά. Σκέφτεσαι τι κάνει η μοτοσυκλέτα, τα σημεία φρεναρίσματος, πόσες σχέσεις ν’ αλλάξεις στο κιβώτιο, πώς να μπεις στην στροφή κ.λπ. Όλα αυτά σε απασχολούν και προσπαθείς να κάνεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις. Εγώ δεν τα σκέφτομαι αυτά στους πρώτους γύρους, με απασχολεί η πίστα. Ψάχνω για τη σωστή γραμμή, ψάχνω εάν έχουν κάνει αλλαγές (στην πίστα), τέτοια πράγματα. Βασικά οδηγώ απλά και δεν ανησυχώ πολύ για το στήσιμο της μοτοσυκλέτας και για την συμπεριφορά της σε κάθε στροφή».

 

Έχεις δυνατή μνήμη και ξέρεις το όριο της μοτοσυκλέτας και το βρίσκεις σχεδόν αμέσως.

«Λοιπόν, φαίνεται ότι κινούμαι γρήγορα από την αρχή αλλά δεν έχω βρει ακόμα τον ρυθμό μου. Έτσι φαίνεται ότι είμαι ικανός να κινούμαι γρηγορότερα από τους άλλους εξαρχής, όμως έχω δρόμο ακόμα. Απλά έχω την ικανότητα να μπω στην πίστα και να κινηθώ πιο γρήγορα, να εμπιστεύομαι τα ελαστικά και το σώμα μου λίγο περισσότερο από τους άλλους. Έτσι αν γλιστρήσει η μοτοσυκλέτα, το αντιλαμβάνομαι αμέσως και το αντιμετωπίζω».

 

Για τα ελαστικά της Bridgestone, o φετινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής είπε:

«Τόσο εγώ όσο και ο Nicky ( Hayden ) προερχόμαστε από το dirt track και οδηγούμε τέτοιες μοτοσυκλέτες, συνεπώς δεν μας επηρεάζουν οι κινήσεις και τα γλιστρήματα της μοτοσυκλέτας. Μπορούμε να κινηθούμε καλά μέχρι να ζεσταθούν τα ελαστικά. Αν κινείσαι γρηγορότερα από τους άλλους από την αρχή, τότε αυτά ζεσταίνονται συντομότερα. Με την Honda παρατήρησα ότι έχω το περιθώριο να ζεστάνω τα ελαστικά όποτε θέλω επειδή ξέρω ότι θα έρθουν στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας τους. Με την Ducati αν πίεζα πολύ από τους πρώτους γύρους ήξερα ότι τα ελαστικά δεν θα έφταναν στη σωστή θερμοκρασία και πάντα θα πάλευα.

 

Συμβαίνει κάτι περίεργο με τα Bridgestone, Όταν πρωτομπείς στην πίστα μερικές φορές είναι πολύ καλά, σου δίνουν καλή αίσθηση από τον πρώτο γύρο. Το Silverstone είναι ένα καλό παράδειγμα. Όμως μπορεί από τον δεύτερο γύρο ή σε κάποιον από τους επόμενους να χάσουν την θερμοκρασία τους. Όταν τα οδηγούσα το 2007 και το 2008 ήταν και πάλι έτσι. Δυσκολευόμασταν περισσότερο από τα Michelin αλλά όχι τόσο όσο τώρα».

 

Όταν ρωτήθηκε για το σε ποιον αναβάτη θα ήθελε να μοιάσει, απάντησε:

«Για να είμαι ειλικρινής, θα ήθελα να πάρω στοιχεία από πολλούς αναβάτες. Όμως θα έλεγα ότι πάντα ήθελα να μοιάζω στον Mick Doohan. Είναι ο άνθρωπος στον οποίο βάσισα την καριέρα μου, είναι το είδωλό μου και σέβομαι ό,τι έχει κάνει».

Επόμενο άρθρο »

Στην Yamaha θέλουν τον Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Συστήνεται το «Ίδρυμα Marco Simoncelli»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ