• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mahindra: «Πρέπει να κάνουμε ένα βήμα την φορά»
Τόνισε ότι η Mahindra ήρθε για να μείνει στο MotoGP
Νέα 14/12/2011 - 13:55

Ο Anand Mahindra, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mahindra, έδωσε συνέντευξη στην οποία μίλησε για την πρώτη χρονιά της ομάδας στο MotoGP, στα 125cc. Ας δούμε τι είπε:

 

Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας από την πρώτη χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα;

«Πρέπει να πω ότι εμπλακήκαμε σε αυτό σε μια δύσκολη περίοδο για όλους όσοι εμπλέκονται σε αυτό. Φέτος έγινα θερμός οπαδός του MotoGP και παρακολούθησα όσους περισσότερους αγώνες μπορούσα, όχι μόνο των 125cc.

Όπως όλοι οι οπαδοί σε όλο τον κόσμο, στενοχωρήθηκα πολύ με τον θάνατο του Marco Simoncelli στην Μαλαισία. Ήταν εκπληκτικός χαρακτήρας και, αναμφισβήτητα, ένα μεγάλο ταλέντο. Οι τελευταίες δύο εβδομάδες του Πρωταθλήματος ήταν πολύ λυπηρές για το σπορ και θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του, τους φίλους του και την ομάδα του.

 

Όλοι γνωρίζουμε τους κινδύνους των αγώνων αλλά χάρη στην δουλειά όλων τέτοιες τραγωδίες είναι σπάνιες στις μέρες μας. Όμως αυτό τις κάνει ακόμα πιο οδυνηρές όταν συμβούν. Η επιστροφή στα paddock έπειτα από ένα τέτοιο συγκλονιστικό Σαββατοκύριακο σημαίνει ότι η ατμόσφαιρα σε αυτά είναι διαφορετική απ’ ό,τι συνήθως.

Ωστόσο μου έκανε εντύπωση η στάση του καθενός. Είναι εντυπωσιακό να είσαι στα paddock, ιδίως στον αγώνα της Valencia. Με τόσους Ισπανούς αναβάτες στο Πρωτάθλημα, οι θεατές ήταν πολύ ενθουσιασμένοι».

 

Γιατί στην Μahindra επιλέξατε να εμπλακείτε στο MotoGP;

«Υπάρχουν τέσσερις βασικοί λόγοι για να μετέχεις στους αγώνες. Πρώτον, αποτελούν μια πολύ καλή βάση για Μάρκετινγκ και επικοινωνιακή δράση για τις μοτοσυκλέτες μας. Μπήκαμε σχετικά πρόσφατα στην Ινδική αγορά –την δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο η οποία αναπτύσσεται γρήγορα– και θέλουμε να εδραιωθούμε τάχιστα σε αυτή. Η εμπλοκή μας στο MotoGP μας δίνει την ευκαιρία να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας και να διαμορφώσουμε την εταιρική ταυτότητά μας και να διαφοροποιηθούμε από τους εγχώριους ανταγωνιστές μας.

 

Επίσης, το MotoGP μας βοηθά να αναπτυχθούμε τεχνολογικά. Δεν υπάρχει καλύτερο έδαφος για εξέλιξη και μαθαίνουμε πολλά από το αγωνιστικό πρόγραμμά μας το οποίο μας βοηθά να υιοθετούμε λύσεις στις μοτοσυκλέτες παραγωγής. Καθώς ο όμιλος Mahindra αναπτύσσεται γρήγορα παγκοσμίως, το ΜοtoGP μάς δίνει την ευκαιρία να πούμε την ιστορία μας σε όλο τον κόσμο.

Τέλος, οι άνθρωποι της Mahindra Racing έχουν μεγάλο κίνητρο και είναι ενωμένοι. Μάλιστα πολλοί εργαζόμενοί μας ακολουθούν τη ομάδα και απολαμβάνουν το ανταγωνιστικό πνεύμα των αγώνων».

 

Πόσο δημοφιλές είναι το MotoGP στην Ινδία;

«Ως γνωστόν, το κρίκετ είναι μακράν το δημοφιλέστερο άθλημα στην Ινδία. Όμως το ΜοtoGP κερδίζει σταδιακά δημοτικότητα. Βεβαίως είναι συνδεδεμένο με την ανάπτυξη της αγοράς μοτοσυκλέτας στην χώρα. Η Dorna κάνει πολύ καλή δουλειά με την τηλεοπτική κάλυψη των αγώνων του MotoGP οι οποίοι πλέον είναι σε κάθε σπίτι που έχει τηλεόραση. Ταυτόχρονα, η εμπλοκή μας στο Πρωτάθλημα αύξησε το ενδιαφέρον. 

Η ιστοσελίδα της ομάδας στο Facebook έχει περίπου 125,000 φίλους και έχει υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον από τον Τύπο. Σκοπεύουμε να αυξήσουμε τα νούμερα το 2012 και αυτό θα αυξήσει το ενδιαφέρον για το MotoGP στην Ινδία».  

 

Στην Mahindra, θέλετε να δείτε να γίνεται Grand Prix στην Ινδία ή να υπάρξει και άλλος Ινδός αναβάτης στον θεσμό;

«Σίγουρα, θα είναι υπέροχο να έχουμε ένα Ινδικό GP. Έχουμε μια νέα πίστα κοντά στο Νέο Δελχί όπου έγινε ένα εκπληκτικό Grand Prix της Formula 1. Γνωρίζουμε ότι η Dorna κάνει συζητήσεις γι’ αυτό το θέμα. Είναι ειδικοί και αφήνουμε το θέμα πάνω τους, αλλά θα είμαστε κοντά τους να τους βοηθήσουμε και να τους συμβουλέψουμε όταν χρειαστεί. Καθώς αυξάνεται η δημοφιλία των αγώνων και οι εντυπώσεις από την πίστα "Buddh International Circuit" είναι καλές, νομίζω ότι θα αυξήσουμε το ενδιαφέρον και για τους αγώνες μοτοσυκλετών στην Ινδία. Θα έχουμε αναβάτες που θα μπορούν να ανταγωνιστούν στο MotoGP και θα τους υποστηρίξουμε ευχαρίστως. 

Όμως δεν πιστεύουμε ότι πρέπει να πιέσουμε Ινδούς αναβάτες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, εκτός και αν αποδείξουν ότι έχουν την δυνατότητα, το ταλέντο, την αφοσίωση και την ταχύτητα να βρίσκονται εκεί επάξια».

 

Είστε ευχαριστημένος με την πρόοδο της Mahindra Racing φέτος;

«Νομίζω ότι η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά. Κάναμε πρόοδο όλη τη χρονιά και τερματίσαμε τρίτοι στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών ενώ ο Marcel κατάφερε να είναι στην πρώτη δεκαπεντάδα, στους οδηγούς. Το γεγονός ότι τερματίσαμε την χρονιά έχοντας πάρει την pole position στον τελευταίο αγώνα των 125cc ήταν πέραν των προσδοκιών μας και αποτέλεσε μια μεγάλη ικανοποίηση. Στους τελευταίους αγώνες ήμασταν στην πρώτη δεκάδα, όπως θέλαμε.

 

Η ομάδα βελτίωσε την μοτοσυκλέτα σημαντικά από την αρχή της χρονιάς η οποία αποδείχτηκε πολύ αξιόπιστη. Στόχος μας για φέτος ήταν να μάθουμε. Πλέον, με την κατηγορία Moto3, μπαίνουμε σε μια νέα εποχή. Θα μαθαίνουμε και πάλι και πρέπει να πούμε ότι η ιστορία μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι μικρότερη από αυτή των ανταγωνιστών μας. Όμως για το 2012 όλες οι μοτοσυκλέτες θα είναι καινούργιες. Ήταν σημαντικό φέτος που κατανοήσαμε τις ανάγκες των αγώνων και τι απαιτείται για να εξελίξεις την μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια των Grand Prix. Επίσης ήταν σημαντικό να ενωθεί η ομάδα. Υπό αυτή την άποψη, το 2011 ήταν μια σημαντική χρονιά για εμάς και είμαι αισιόδοξος για την επόμενη χρονιά. Θεωρώ ότι η Moto3 θα είναι σημαντική για το σπορ και χαίρομαι που θα είμαστε μέρος αυτής (κατηγορία)».

 

Κατά τη διάρκεια των χρόνων, είδαμε πολλούς κατασκευαστές να έρχονται και να παρέρχονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ποιο είναι το μακροπρόθεσμο σχέδιο της Mahindra για το MotoGP;

«Νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε ένα βήμα κάθε φορά και να μην παρασυρόμαστε. Πρώτα πρέπει να εδραιωθούμε στην μικρή κατηγορία και να κάνουμε καλή δουλειά. Έπειτα πρέπει να κατασκευάσουμε μια ανταγωνιστική νέα μοτοσυκλέτα και να γίνουμε μια υπολογίσιμη δύναμη στην Moto3. H δέσμευσή μας στο MotoGP είναι μακροχρόνια. Η μικρή κατηγορία ταιριάζει καλύτερα σ’ εμάς καθώς οι μοτοσυκλέτες μας είναι μικρές σε κυβισμό. Έχουμε δεσμευτεί να κάνουμε το πρόγραμμά μας και να επιτύχουμε στο MotoGP, συν τω χρόνω. Η Yamaha γιόρτασε τα 50 χρόνια της στα Grand Prix φέτος. Γιατί να μην το κάνει και η Mahindra το 2061; Όμως, όπως είπα, πρέπει να κάνουμε ένα βήμα την φορά».  

 

Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σας για την Mahindra Racing MGP30 το 2012;  

«Η MGP30 δείχνει υπέροχη αλλά πρέπει να την εξελίξουμε. Χρειάζεται να κάνουμε πολλές δοκιμές και μας περιμένει σκληρή δουλειά. Όμως θα έχουμε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στον πρώτο αγώνα, στο Κατάρ. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και ελπίζω να βρισκόμαστε συχνά στην πρώτη δεκάδα αλλά και να έχουμε κάποιες εκπλήξεις. Ανυπομονώ να δω την ομάδα μας να αγωνίζεται στην νέα κατηγορία».

Επόμενο άρθρο »

O Bautista θα εγχειριστεί στο πόδι του

« Προηγούμενο άρθρο

Suppo: «Ο Stoner κατηγορήθηκε επειδή κέρδισε τον Rossi»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ