• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pernat: «MotoGP και CRT; Υπάρχει κίνδυνος»
Αναφέρθηκε στην ασφάλεια των αναβατών
Νέα 12/12/2011 - 13:42

Το ερώτημα που θέτουν πολλοί είναι πώς θα είναι τα δεδομένα στην πίστα την επόμενη χρονιά, με τις πρωτότυπες μοτοσυκλέτες και αυτές της κατηγορίας «CRT» να συνυπάρχουν σε αυτή. Οι απόψεις διίστανται μεταξύ αυτών που υποστηρίζουν θερμά την εξέλιξη που πήραν τα πράγματα στην μεγάλη κατηγορία και αυτών που την κατακρίνουν έντονα.

Κάπου ενδιάμεσα βρίσκεται ο Carlo Pernat, ο γνωστός Manager του MotoGP, ο οποίος επισημαίνει τα θετικά και τα αρνητικά καθώς και τους κινδύνους που ενυπάρχουν. Ο Pernat δήλωσε σχετικά:

«Το μέλλον του MotoGP είναι πολύ δύσκολο. Νομίζω ότι η προσθήκη των μοτοσυκλετών “CRT” θα φέρει προβλήματα, τόσο σε ό,τι αφορά το σπορ καθαυτό όσοι και σε ό,τι αφορά την ασφάλεια. Η κατηγορία “CRT” δεν έχει να κάνει με τις αλλαγές που έγιναν το 2002 με τους τετράχρονους κινητήρες. Με τα 500cc μπορούσες να ανέβεις στο βάρθο, όπως έκανε ο Capirossi στο Motegi.

 

Όμως αυτό δεν θα συμβεί με τις “CRT”. Αυτές οι μοτοσυκλέτες θα χάνουν 3-4 δευτερόλεπτα στον γύρο και αυτό θα δημιουργήσει δύο χωριστές κατηγορίες, μία στην οποία θα ανήκουν οι 12 πρωτότυπες μοτοσυκλέτες και μία στην οποία θα ανήκουν οι “υβριδικές” που θα βασίζονται σε μοτοσυκλέτες παραγωγής.

 

Μπορούμε να φανταστούμε τα προβλήματα από τις δοκιμές. Ο Stoner ήδη θυμώνει όταν παρεμποδίζεται, πόσο μάλλον τώρα. Οι πιο αργοί αναβάτες θα ντουμπλάρονται πριν το τέλος του αγώνα και αυτό θα έχει επιπλέον κινδύνους εξαιτίας της διαφοράς στην απόδοση (των μοτοσυκλετών).

 

Επίσης θα απαξιωθούν οι οδηγοί. Τώρα οι Stoner, Lorenzo, Pedrosa, Rossi αλλά και οδηγοί των superbikes όπως οι Biaggi, Checa και Melandri, παίρνουν περίπου 1,000,000 ευρώ. Η πλειονότητα των οδηγών του MotoGP παίρνει λιγότερα, νομίζω ότι ο Dovizioso θα λαμβάνει τα μισά. Έτσι μειώνεται η αξία των αναβατών. Είναι δύσκολοι καιροί για τους οδηγούς.

Το μέλλον είναι ότι οι εταιρείες θα δίνουν μόνο τον κινητήρα, όμως η μετάβαση στην νέα κατάσταση θα είναι οδυνηρή, δύσκολη ακόμα και επικίνδυνη. Πάντως πιστεύω μπορούμε να συγχωνεύσουμε τις δύο κατηγορίες μόλις σε ένα Σαββατοκύριακο» κατέληξε ο Pernat.

Επόμενο άρθρο »

O Dovizioso σε ρόλο παρουσιαστή

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: O Haslam έγινε πατέρας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ