• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dovizioso: «Ο Rossi θα δυσκολευτεί ξανά»
Μίλησε για το 2012 και για τον Marco
Νέα 12/12/2011 - 10:35

Ο Andrea Dovizioso έδωσε συνέντευξη όπου μίλησε για πολλά. Ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha Τech 3 έφυγε από την Honda έπειτα από δέκα χρόνια σε αυτή, μια απόφαση που δεν ήταν καθόλου εύκολη αλλά ήταν καλά υπολογισμένη. Ο Dovizioso είπε χαρακτηριστικά:

«Ήταν η σωστή περίοδος να το πράξω. Παρότι τερμάτισα τρίτος στο Πρωτάθλημα, η Honda δεν έδειξε για εμένα το ενδιαφέρον που περίμενα και επικεντρώθηκε στους Dani ( Pedrosa ) και Casey     ( Stoner ). Έτσι αποφάσισα να επενδύσω στο μέλλον μου.

Ίσως να μην κερδίσω αμέσως, κυρίως επειδή δεν θα είμαι σε μια εργοστασιακή ομάδα. Όμως και στην Honda χρειάζεται να είσαι στον εσωτερικό πυρήνα της για να είσαι πραγματικά ανταγωνιστικός και να είσαι μπροστά».

 

Παρότι είναι μόλις 25 ετών, ο Dovizioso έχει τη σκέψη ενός βετεράνου οδηγού. Όπως είπε:

«Η αγορά των οδηγών θα ανοίξει ξανά στο τέλος του 2012 (οι Rossi, Lorenzo, Stoner, Pedrosa έχουν συμβόλαια που λήγουν τότε). Πιστεύω σε αυτό το πρότζεκτ. Στόχος μου είναι να έχω μια καλή χρονιά και το 2013 να διεκδικήσω μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα (της Yamaha)».

 

Το πόσο ανταγωνιστικός θα είναι με την δορυφορική Μ1 θα φανεί στις δοκιμές της Sepang. Ο Andrea δήλωσε σχετικά:

«Οι δοκιμές στην Μαλαισία θα είναι πολύ σημαντικές επειδή θα καταλάβουμε το επίπεδο που βρισκόμαστε. Είναι μία πίστα που μου αρέσει πολύ και, συγκριτικά με την Valencia, επιτρέπει καλύτερα να καταλάβεις το επίπεδο εξέλιξης της μοτοσυκλέτα. Οι μοτοσυκλέτες των 1000cc θα έχουν το ίδιο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά και μόνο η ισχύς θα αλλάξει. Οι Stoner, Lorenzo και Pedrosa θα εξακολουθήσουν να είναι στις πρώτες θέσεις. Η Ducati θα βελτιωθεί αλλά όχι τόσο ώστε να διεκδικήσει το Πρωτάθλημα».

 

Για την κατηγορία των μοτοσυκλετών «CRT» ο Dovizioso ανέφερε:

«Είναι σαφές ότι το κόστος για μια ομάδα στο MotoGP δεν είναι βιώσιμο πλέον και οι αγώνες δεν είναι τόσο συναρπαστικοί όπως παλιότερα. Όμως το σχέδιο για τις "CRT" με μπερδεύει. Η Dorna και οι κατασκευαστές πηγαίνουν σε αντίθετες κατευθύνσεις, όμως πρέπει να συμφωνήσουν σε μια κοινή πορεία για το μέλλον.

Οι οδηγοί δεν έχουμε καμία ισχύ σε αυτό. Κατανοώ ότι χρειάζεται μια μεταβατική περίοδος όμως αυτή πρέπει να είναι όσο το δυνατόν συντομότερη. Είναι άσχημο να αγωνίζεσαι με δύο διαφορετικές μοτοσυκλέτες».

 

Ο Dovizioso μίλησε και για τον Marco Simoncelli και εξομολογήθηκε:

«Πρέπει να ομολογήσω ότι αυτό που έγινε με τάραξε περισσότερο απ’ ό,τι περίμενα. Ποτέ δεν ήμασταν πραγματικοί φίλοι με τον Marco, μεταξύ μας υπήρχε μόνο αντιπαλότητα, μεγάλη αντιπαλότητα. Όμως πάντα υπήρχε μεγάλος σεβασμός μεταξύ μας.

Ο θάνατός του είχε μεγάλο αντίκτυπο σ’ εμένα. Είχαμε διαφορετικούς δρόμους στην καριέρα μας. Η δική μου ήταν πιο ομαλή, αυτός ήρθε λίγο αργότερα. Όμως ήταν εκεί και ήταν ένας πολύ σκληρός ανταγωνιστής για εμένα. Μέχρι την ημέρα της κηδείας του, ο Marco ήταν συνεχώς στο μυαλό μου. Μόνο έπειτα από αυτή συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί. Τότε κατάλαβα ότι έπρεπε να το αποδεχτώ και να συνεχίσω. Ο αγώνας στην Valencia με βοήθησε πολύ σε αυτό επειδή όταν είσαι στην πίστα δεν μπορείς να σκεφτείς τίποτε άλλο εκτός από τον αγώνα.

Όταν, στην κηδεία, αγκάλιασα τον πατέρα του Marco ήταν μια πολύ ωραία στιγμή. Σήμαινε πολλά για εμένα και χάρηκα με την αντίδρασή του. Είπαμε πολύ σημαντικά πράγματα ο ένας για τον άλλο και αυτά θα μείνουν μεταξύ μας», κατέληξε.

Επόμενο άρθρο »

«Αντίο» στον Charlie Moody

« Προηγούμενο άρθρο

Cairoli: O Graziano είναι καλύτερος από τον Vale!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ