• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP vs CRT: Οι διαφορές σε χρόνο
Μια πρώτη προσέγγιση μεταξύ των μοτοσυκλετών
Νέα 06/12/2011 - 03:09

Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια πρώτη προσέγγιση μεταξύ των δυνατοτήτων, καλύτερα της διαφοράς δυναμικότητας, που έχουν οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας MotoGP (δηλαδή πρωτότυπες, 1η φωτογραφία) συγκριτικά με αυτές της «CRT» (2η φωτογραφία).

Αν και γνωρίζουμε ότι αυτό είναι κάπως αυθαίρετο, καθώς οι δοκιμές δεν έχουν γίνει ταυτόχρονα στην ίδια πίστα, στις ίδιες καιρικές συνθήκες και από τους ίδιους οδηγούς, θεωρούμε ότι έχει ενδιαφέρον μια καταρχάς συγκριτική αναφορά που δίνει μια βάση για τις δυνατότητες καθεμιάς από τις μοτοσυκλέτες. 

 

Ως γνωστόν, ο Carmelo Ezpeleta  εξέφρασε την πρόθεσή του να αποτελείται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από ομάδες «CRT» ΤΟ 2013. Ωστόσο ο Filippo Preziosi, Τεχνικός Διευθυντής της Ducati, δήλωσε σχετικά:

«Μια μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί εξαρχής ως αγωνιστική πάντα θα είναι πιο γρήγορη από μία παραγωγής που τροποποιείται για τους αγώνες».

Randy de Puniet
Randy de Puniet

 

Το αυξημένο κόστος δημιουργίας μιας πρωτότυπης μοτοσυκλέτας είναι ένα μειονέκτημα για πολλές ομάδες που δεν έχουν τα χρήματα, ιδίως στις μέρες μας, όπως και το γεγονός ότι μπορούν να χρησιμοποιούν εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα στις μοτοσυκλέτες (που οι ομάδες χωρίς μεγάλους προϋπολογισμούς δεν μπορούν να έχουν).

 

Η Dorna έχει σκοπό να επιβάλει περιορισμούς όπως για παράδειγμα να μην χρησιμοποιούνται πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και να υπάρξει «κόφτης» στις στροφές του κινητήρα με όριο τις 15,000rpm. Όλα αυτά ενόψει του 2013, όπου –θεωρητικά και πρακτικά– μια ομάδα των superbike θα είναι δυνατόν να λάβει μέρος και στο MotoGP.

 

Παρακάτω μπορούμε να δούμε τους χρόνους που σημείωσαν οδηγοί του MotoGP και των Superbike στις κατατακτήριες δοκιμές σε τρεις πίστες, στο Phillip Island, στο Assen και το Brno για να έχουμε μια ένδειξη για την δυναμικότητα των μοτοσυκλετών. Σας θυμίζουμε και πάλι ότι αυτή η σύγκριση δεν είναι απολύτως σωστή για τους λόγους που αναφέραμε παραπάνω.  

 

Phillip Island, MotoGP:

1oς, Stoner: 1.29.975.

8oς, Pedrosa: 1.30.871.

Phillip Island, Superbikes:

1oς, Checa: 1.30.882.

2oς, Biaggi: 1.30.895.

 

 

Assen, MotoGP:

1ος, Simoncelli: 1.34.718.

7oς, Abraham: 1.35.742.

Assen, Superbikes:

1oς, Checa: 1.35.292.

4oς, Haga: 1.35.920.

 

 

Brno, MotoGP:

1ος, Pedrosa: 1.56.591.

14ος, De Puniet: 1.58.274.

Brno, Superbikes:

1ος, Biaggi: 1.58.580.

Επόμενο άρθρο »

Μoto2: Ο Wilairot Βουδιστής μοναχός για 15 ημέρες

« Προηγούμενο άρθρο

Stoner: «Όλοι οι οδηγοί αλληλομισιούνται»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ