• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
FIM: Περισσότερη ασφάλεια στο MotoGP
Για την προστασία των αναβατών
Νέα 18/11/2011 - 01:19

Χτες γράψαμε για την απόφαση της Επιτροπής MotoGP να κάνει αλλαγές στη διαδικασία των ιδιωτικών δοκιμών των ομάδων. Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό, τα μέλη της επιτροπής αποφάσισαν να αυξηθεί η ασφάλεια των οδηγών (προφανώς επηρεασμένοι και από τον θάνατο του Marco Simoncelli). Έτσι πρότειναν να τοποθετηθεί σε όλες τις μοτοσυκλέτες που μετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα προστατευτικό πλαίσιο στη μανέτα του φρένου για να μην ενεργοποιείται αυτό κατά την επαφή των αναβατών στην πίστα.

 

Αυτή η πρόταση είχε πρωτοσυζητηθεί το 2006 έπειτα από το τρομακτικό ατύχημα των Sete Gibernau και Loris Capirossi στο GP της Καταλωνίας εκείνης της χρονιάς, το οποίο μπορούμε να δούμε στο παρακάτω βίντεο. Η ομάδα της LRC Honda είχε τοποθετήσει τέτοιο προστατευτικό στις μοτοσυκλέτες της, όπως μπορούμε να δούμε στην δεύτερη φωτογραφία, αλλά ήταν προαιρετικά. To σύστημα χρησιμοποιούν και αρκετοί οδηγοί στην Moto2 (βλ. φωτ. 3  στην μοτοσυκλέτα του Marquez). Το πρόσφατο ατύχημα του Jorge Lorenzo που έχασε μέρος του δακτύλου του, ήταν επίσης μια περίπτωση που επανέφερε το θέμα στο προσκήνιο, όπως και η πτώση του Rossi όταν το φρένο του πατήθηκε χωρίς να το θέλει στην επαφή του με τον Spies στο ξεκίνημα του Grand Prix της Ιαπωνίας.

 

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της Επιτροπής αναφέρεται μεταξύ άλλων:

«Οι μοτοσυκλέτες πρέπει να διαθέτουν προστατευτικό πλαίσιο στη μανέτα του φρένου για να μην ενεργοποιείται αυτό ακούσια κατά τη διάρκεια σύγκρουσης με άλλη μοτοσυκλέτα. Η αποδεκτή προστασία περιλαμβάνει την προέκταση του φέρινγκ ώστε να καλύπτει την μανέτα του φρένου, όταν κοιτάμε την μοτοσυκλέτα από εμπρός. Τέτοιες λύσεις πρέπει να είναι αρκετά ανθεκτικές, να λειτουργούν αποτελεσματικά και είναι σχεδιασμένες ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού του οδηγού ή παγίδευσής του και να μην θεωρείται επικίνδυνη προσθήκη (στην μοτοσυκλέτα).

Στην περίπτωση που το προστατευτικό πλαίσιο της μανέτας είναι προσαρμοσμένο σε κάποιο εξάρτημα του συστήματος πέδησης θα πρέπει να υπάρχει έγγραφη βεβαίωση από τον Τεχνικό Διευθυντή ότι δεν επηρεάζει τη σωστή λειτουργία του φρένου.»

 

Τέλος η Επιτροπή ανακοίνωσε το ελάχιστο βάρος ανά κατηγορία για την επόμενη χρονιά. Αυτό είναι:

Για την Moto3: 148 κιλά, μοτοσυκλέτα και αναβάτης μαζί.

Για την Moto2: 140 κιλά, η μοτοσυκλέτα.

Για την MotoGP: 150 κιλά για μοτοσυκλέτα με κινητήρα έως 800cc και 153 κιλά για μοτοσυκλέτα με κινητήρα από 801-1000cc.

 

Επόμενο άρθρο »

Ο De Puniet με την Aprilia του Aspar;

« Προηγούμενο άρθρο

Valencia Moto2 test: O Gino Rea ταχύτερος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ