• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ezpeleta: «Το MotoGP πρέπει να αλλάξει!»
Προετοίμασε το έδαφος για σημαντικές αλλαγές στο θεσμό
Νέα 17/11/2011 - 14:42

Ο Carmelo Ezpelta, CEO της Dorna, πιστεύει ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δεν μπορεί να συνεχίσει με την παρούσα μορφή του και χρειάζονται αλλαγές οι οποίες –κατά τη γνώμη του– καλό θα είναι να συμβούν τώρα που αλλάζει μια περίοδος (από τα 800cc πάμε στα 1000cc).

 

Σε συνέντευξή του, ο Ezpeleta επισήμανε ότι το θέαμα στην MotoGP δεν ικανοποιεί και ότι ο αριθμός των μοτοσυκλετών που λαμβάνουν μέρος σε αυτήν είναι μικρός (17 συμμετοχές). Συγκεκριμένα δήλωσε:

«Δεν μου αρέσει η εξέλιξη των πραγμάτων, δεν μου αρέσει το MotoGP στις μέρες μας. Έχουμε μια κατάσταση όπου η Honda είναι πολύ γρήγορη, κάποιοι άλλοι κατασκευαστές είναι λιγότερο ταχείς και κάποιοι ακόμα πιο αργοί. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός και το θέαμα δεν ικανοποιεί.

Δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με την τεχνολογική πρόκληση, ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για άθλημα και για διασκέδαση. Δεν μου αρέσει αυτή η κατάσταση και δεν θα διαρκέσει για πολύ.»

 

Η Dorna πίεσε για την ύπαρξη των νέων ομάδων «CRT» («Claiming Rule Teams»), δηλαδή τη συμμετοχή στο θεσμό μοτοσυκλετών παραγωγής που έχουν υποστεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις.

Όμως κάποιοι αναβάτες, όπως ο Casey Stoner, έχουν εκφράσει την άποψη ότι δεν θα λάβουν μέρος σε ένα Πρωτάθλημα με τέτοιες μοτοσυκλέτες. Ο Ezpeleta επέμεινε ότι όπως είναι τώρα ο θεσμός, το κόστος είναι πολύ υψηλό και το σπορ ακριβό. Όπως είπε:

«Είναι ξεκάθαρο ότι δεν εξυπηρετεί κανέναν ο τρόπος με τον οποίο κατασκευάζονται σήμερα οι μοτοσυκλέτες του MotoGP. Δεν ταιριάζουν με την παρούσα παγκόσμια οικονομική κατάσταση. Αν συνεχίσουμε έτσι τότε το 2013 θα έχουμε μόνο δύο Honda στη σχάρα εκκίνησης! Δεν πρέπει να είναι αυτή η εξέλιξη του σπορ.

 

Αποφάσισα να μην βοηθάω άλλο, από οικονομική άποψη, όποια ομάδα κατασκευάζει μοτοσυκλέτα MotoGP. H Dorna θα βοηθά οικονομικά μόνο ομάδες “CRT”. Αν πρόκειται να έχουμε μόνο τρεις κατασκευαστές με έξι μοτοσυκλέτες συνολικά, τότε θα υποστηρίξουμε μόνο τις ομάδες “CRT”. Έτσι θα έχουμε και τις άλλες 16 μοτοσυκλέτες που χρειαζόμαστε.

 

Είναι παράδοξο, αλλά πλέον το περισσότερο θέαμα το προσφέρει η Moto2, μια κατηγορία που επικρίθηκε πολύ, παρ’ ότι θεωρητικά έχει αναβάτες με μικρότερες ικανότητες από αυτούς της MotoGP. Φτάσαμε σε ένα σημείο όπου οι οδηγοί της MotoGP δεν μπορούν να κάνουν οτιδήποτε επειδή δεν έχουν την τεχνική υποστήριξη να το πράξουν καθώς απαιτούνται πέντε εκατομμύρια για να τρέξουν. Φτάσαμε σε ένα σημείο όπου οι ιδιωτικές ομάδες δεν μπορούν πλέον να έχουν μοτοσυκλέτες MotoGP. Η περίπτωση της Aspar είναι χαρακτηριστική.»

 

Ο ισχυρός άντρας της Dorna κατέληξε λέγοντας:

«Είναι γελοίο να ζητάς τέσσερα ή πέντε εκατομμύρια από έναν αναβάτη όπως ο Stefan Bradl (Moto2) για να συμμετέχει στην MotoGP. Πώς να συγκεντρώσεις αυτό το ποσό; Αρκετά, αυτή η ιστορία πρέπει να τελειώσει και μάλιστα σύντομα. Είναι το τέλος μιας εποχής.

Οι κατασκευαστές μπορούν να λένε και να κάνουν ό,τι θέλουν όμως δεν μπορούν να αλλάξουν την πραγματικότητα. Δεν υπάρχουν χρήματα πλέον, πρέπει να ξοδεύουμε λιγότερα. Δεν μπορούμε να είμαστε θεατές άλλο, πρέπει να δράσουμε τώρα.»

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: «Δεν έχασα εξαιτίας του τραυματισμού μου»

« Προηγούμενο άρθρο

Σταμάτησαν οι εργασίες στην πίστα του Texas

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ