• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Pol Espargaro 1ος στην Valencia
H Moto2 στην 1η από τις 3 μέρες δοκιμών
Νέα 16/11/2011 - 21:59

 

Η Valencia υποδέχτηκε με καλό καιρό την Moto2 και κάποιους νέους στην κατηγορία οδηγούς που έρχονται από τα 125.

Ο ταχύτερος ήταν ο Pol Espargaro με την Kalex της ομάδας Pons HP 40, με χρόνο 1:36.00, μπροστά από τον ομόσταυλό του Tito Rabat, ενώ στην 3η θέση ο Scott Redding συμπλήρωσε την κυριαρχία του Γερμανού κατασκευαστή.

Στην 4η θέση ο Andrea Iannone, που μένει στην ομάδα της Speed Master η οποία άφησε την Suter για τα μάτια ή καλύτερα για το σασί της FTR, με την οποία θα αγωνιστεί η ομάδα και στην μεγάλη κατηγορία του MotoGP με οδηγό τον Anthony West εκεί, όπως επιβεβαίωσαν και σήμερα. Ο μεγαλύτερος αδελφός του πρώτου, ο Aleix Espargaro πήρε την 5η θέση αλλά και μια τούμπα, ευτυχώς χωρίς άλλες συνέπειες.

Ο Gino Rea που ήρθε από τα Supersport και δοκίμασε για την Moriwaki της ομάδας Gresini, άφησε καλές πρώτες εντυπώσεις.

Οι 125αρηδες Nico Terol (φωτ. 1) και Johann Zarco, βρέθηκαν στις θέσεις 14 & 8 αντίστοιχα, με τον Γάλλο να δείχνει πιο γρήγορη προσαρμογή.

Στην πίστα ξαναβρέθηκε ο πολύπειρος Roberto Locatelli (φωτ. 2) για να δοκιμάσει την Suter της Italtrans! 

 

Ανάμεσα στις Moto2 βρέθηκε και η Aprilia RSV-4 Superbike με οδηγό τον δοκιμαστή της Alex Hoffman, πρώην οδηγό MotoGP, ο οποίος έβαλε τα λάστιχα της Bridgestone ώστε να βρεθούν οι κατάλληλες ρυθμίσεις για τις ομάδες που θα χρησιμοποιήσουν τις Ιταλικές μοτοσυκλέτες για την κατηγορία CRT.

Επίσης στην μοτοσυκλέτα χρησιμοποιήθηκαν και carbon δίσκοι, ώστε να κατανοήσουν τι αλλαγές χρειάζεται το πλαίσιο με τα λάστιχα αυτά που έχουν πολύ πιο σκληρό σκελετό από τα Pirelli που χρησιμοποιούνται στα SBK και με αυτούς τους δίσκους που δίνουν αρκετά πιο δυνατό φρενάρισμα.

Μερικές ομάδες λέγεται ότι θα χρησιμοποιήσουν κινητήρες Aprilia V4 πάνω σε σασί που θα σχεδιάσει η FTR βασιζόμενη σε αυτό των SBK. Μαζί στον κινητήρα αυτό προφανώς θα μπει για το MotoGP το σύστημα κίνησης των εκκεντροφόρων με γρανάζια, κάτι που απαγορεύτηκε στα SBK!

 

Οι σημερινοί χρόνοι:

1. Pol Espargaro (Kalex – Team Pons) 1’36.0 (56 γύροι)

2. Tito Rabat (Kalex – Team Pons) 1’36.2 (49γ)

3. Scott Redding (Kalex – Marc VDS) 1’36.2 (69γ)

4. Andrea Iannone (FTR – Speed Master) 1.36.8 (67γ)

5. Aleix Espargaro (Suter – Team Aspar) 1’37.3 (36γ)

6. Gino Rea (Moriwaki – Team Gresini) 1’37.3 (77γ)

7. Mika Kallio (Kalex – Marc VDS) 1’37.6 (62γ)

8. Johann Zarco (MotoBI – Team JiR) 1’37.7 (80γ)

9. Claudio Corti (Suter - Italtrans) 1’37.8 (81γ)

10. Angel Rodriguez (FTR – Team SAG) 1’37.8 (81γ)

11. Ratthapark Wilairot (FTR – Team SAG) 1’38.2 (55γ)

12. Alessandro Andreozzi (FTR - Speed Up) 1’38.2 (58γ)

13. Taaki Nakagami (Suter - Italtrans) 1’38.3 (41γ)

14. Nico Terol (Suter – Team Aspar) 1’40.4 (53γ)

15. Jonas Folger (MZ) 1’40.6 (85γ)

16. Eric Granado (MotoBI – Team JiR) 1’41.2 (50γ)

17. Roberto Locatelli (Suter - Italtrans) 1'41.2 (50γ)

18. Bernd Hiemer (MZ) 1'41.9 (74γ)

Επόμενο άρθρο »

H Sidi στο International Motorcycle Show

« Προηγούμενο άρθρο

Επιβεβαιώθηκε η συνεργασία Gresini-FTR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ