• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Test 1000cc Honda: Όλα θετικά και στους 4 οδηγούς!
Pedrosa: “είμαι σε διαδικασία μάθησης!”
Νέα 09/11/2011 - 21:46

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

O Dani Pedrosa (φωτ. 1) εξέπληξε χθες με τις δηλώσεις του ότι στη διάρκεια του τεστ μάθαινε νέα πράγματα στην οδήγηση1 σήμερα αναφέρθηκε και πάλι στο γεγονός:

“Είμαι ακόμη σε διαδικασία μάθησης! Αυτές οι μοτοσυκλέτες σου δείχνουν συνέχεια ότι μπορείς να μάθεις κάτι ακόμη. Θα συνεχίσω να μαθαίνω και στις επόμενες δοκιμές και μέσα στους αγώνες. Έχω ξεχάσει το πως ήταν τα 990cc, άλλωστε ήταν μόνο ένα χρόνο και ήταν η πρώτη μου χρονιά, ενώ τώρα είχα συνηθίσει τα 800αρια. Με τα χιλιάρια τώρα είναι κάτι καινούργιο”.

Σημαντικό να ακούς έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή, που μόλις έχει τελειώσει στην 1η θέση το πρώτο επίσημο τεστ της νέας εποχής του MotoGP, να μιλάει έτσι τόσο σεμνά και ταπεινά. Βέβαια είναι γνωστό ότι ο Ισπανός οδηγός είναι ντροπαλός και λιγομίλητος, αλλά σήμερα όπως και χθες, μίλησε μέσα στην πίστα με τον καλύτερο χρόνο.

“Δεν με ενδιέφερε ο χρόνος, αλλά η αίσθηση και η απόδοση της μοτοσυκλέτας και αυτά πήγαν καλά σήμερα. Κάναμε δοκιμές με τα ηλεκτρονικά και τη χαρτογράφηση του κινητήρα περισσότερο. Το μπροστινό ήταν λίγο καλύτερο στην είσοδο της στροφής, αλλά χρειάζεται να βελτιωθεί κι άλλο. Τα νέα λάστιχα στην έξοδο, στην επιτάχυνση έχουν κάποιες ταλαντώσεις και θα δουλέψουμε και σε αυτό”, ήταν οι παρατηρήσεις του για την RC213V.

Σε ερώτησή μας αναφέρθηκε και στο θέμα του πλαισίου και της δουλειάς που έγινε τα τελευταία χρόνια:

“Από το Mugello του 2010 και μετά το πλαίσιο έμεινε βασικά ίδιο. Μόνο στο μπροστινό τμήμα κάναμε κάποιες αλλαγές, γιατί η Yamaha ήταν καλύτερη στις εισόδους των στροφών. Τώρα βέβαια το νέο είναι λίγο μεγαλύτερο για να χωρά τον μεγαλύτερο κινητήρα, αλλά η φιλοσοφία του είναι η ίδια”, είπε αναφερόμενος στα 40 πλαίσια που άλλαξε το HRC, κυρίως χάρις στις παρατηρήσεις του Pedrosa, μέχρι να φτάσει στις φετινές επιτυχίες.

 

Από την πλευρά του ο Casey Stoner (φωτ. 2), που ήταν και πάλι 2ος, είπε:

“Όλα πήγαν καλά για να είμαι ειλικρινής. Κάναμε μερικές μικρές βελτιώσεις δουλεύοντας με τα λάστιχα του 2012. Κάτι που είχαμε από πέρυσι είναι μια υστέρηση αίσθησης και κάποια ταλάντωση από το πίσω στην είσοδο της στροφής, κάτι που ακόμη πρέπει να βελτιώσουμε με την RC213V, αλλά νομίζουμε ότι ξέρουμε την κατεύθυνση που πρέπει να πάμε για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Γενικά ήταν ένα θετικό τεστ και το τέλςο μιας μακριάς σεζόν! Προσβλέπω στο να πάω σπίτι να ξεκουραστώ, να ετοιμαστούμε για την έλευση του μωρού μας τον Φεβρουάριο και θα είμαστε πίσω στην Sepang ανανεωμένοι και έτοιμοι για το 2012".

 

O Alvaro Bautista  (φωτ. 3 & 4) ήταν το νέο πρόσωπο σήμερα στο τεστ και ο ισπανός ήταν χαρούμενος που υπέγραψε τελικά με την Gresini Honda:

“Είναι πολύ διαφορετική από την Suzuki, αλλά προσπάθησα να την συνηθίσω”, είπε για την μοτοσυκλέτα των 800cc του Hiroshi Aoyama που οδήγησε.

“Δεν έχω οδηγήσει ποτέ χιλιάρα και αφού η 800αρα είναι τόσο δυνατή, δεν ξέρω πως θα είναι!”, συμπλήρωσε.

“Τις μέρες αυτές έκανα και τον μάνατζερ, μιλούσα με όλους και τελικά αποφάσισα μετά την Μαλαισία ότι δεν μπορούσα να συνεχίσω με την Suzuki, που αν τρέξει θα έχει 800αρη κινητήρα και δεν έχει καμία τύχη σε σχέση με τα χιλιάρια. Τώρα είμαι ήσυχος, θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο το καλύτερο για την ομάδα, αλλά και για τον Μάρκο εκεί ψηλά! Θα προσπαθήσω να κάνω ότι θα έκανε εκείνος”, είπε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2006, που θα έχει μια εργοστασιακής υποστήριξης δορυφορική μοτοσυκλέτα το 2012.

 

Ο Stefan Bradl  (φωτ. 5) με την LCR Honda 800 εντυπωσίασε και σήμερα με την απόδοσή του και τελικά πήρε τη θέση του στο MotoGP με την ομάδα του Lucio Checcinello. Έτσι ο 22χρονος Γερμανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα αντιπροσωπεύει για την Ιαπωνική εταιρία το μέλλον, ενώ παράλληλα αυτό βολεύει και την Dorna που θα έχει έναν Γερμανό οδηγό, που θα ανεβάσει τις τηλεθεάσεις στην δυνατή μοτοσυκλετιστικά χώρα.

Τέλος καλό λοιπόν για το HRC, που έδωσε ραντεβού σε όλους στην Μαλαισία.

 

Επόμενο άρθρο »

O Sofuoglu επιστρέφει στα Supersport

« Προηγούμενο άρθρο

Test 1000cc Rossi: “Το πρόβλημα δεν είναι το πλαίσιο!”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ