• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stefan Bradl: Το πορτραίτο του Πρωταθλητή
Ο νεαρός Γερμανός μίλησε σεμνά και ταπεινά!
Νέα 06/11/2011 - 00:37

Ο Stefan Bradl στα 21 του χρόνια ανακηρύχθηκε και τυπικά Παγκόσμιος Πρωταθλητής, το απόγευμα μετά τις Κατατακτήριες Δοκιμές της Moto2, αφού ο μόνος οδηγός που μπορούσε θεωρητικά να του στερήσει τον Τίτλο, ο Marc Marquez, δεν εμφανίστηκε μέσα στην πίστα και έτσι αύριο δεν έχει δικαίωμα να συμμετάσχει στον Αγώνα. 

 

Έτσι για το 2011 Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 είναι ο Γερμανός οδηγός, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του 17ου Αγώνα της χρονιάς για την μεσαία κατηγορία.

Η Γερμανία, παρά τους πολλούς μοτοσυκλετιστές και την μεγάλη αγορά, είχε να δει Τίτλο από το 1993, όταν ο Dirk Raudies είχε κερδίσει το Πρωτάθλημα στα 125cc. Ο Bradl μάλιστα έγινε ο νεαρότερος Γερμανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην μοτοσυκλέτα.

“Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, την ομάδα μου και όλους όσους με υποστήριξαν. Ήταν μια ωραία μάχη ανάμεσα σε μένα και τον Marc στο τέλος της σεζόν. Λυπάμαι για τον τραυματισμό του και συγχρόνως πρέπει να τον συγχαρώ γιατί έκανε μια φανταστική πρώτη χρονιά στην κατηγορία. Κέρδισε περισσότερους Αγώνες, αλλά εγώ ήμουν πιο σταθερός”, είπε ο φανερά χαρούμενος Stefan.

“Όταν στο Motegi έχασα την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα δεν τα παράτησα. Είπα τώρα όλα ή τίποτε και προσπάθησα για το τέλος της χρονιάς. Κάναμε μια κοιλιά στη μέση της περιόδου, λόγω λάθους δρόμου που διαλέξαμε, μετά από κάποιες δοκιμές στο Hockenhaim, αλλά μετά γυρίσαμε στις παλιές μας ρυθμίσεις και ξαναβρήκα την εμπιστοσύνη στην μοτοσυκλέτα μου”, συμπλήρωσε απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις.

 

Το πρώτο Grand Prix του στα 125cc ήταν το 2005 και όντας γιός του οδηγού των 250cc Helmut Bradl, που μάλιστα είχε πάρει την 2η θέση στο Πρωτάθλημα, τράβηξε την δημοσιότητα πάνω του.

Η πρώτη πλήρης χρονιά του ήταν το 2006. Στο GP της Μαλαισίας διακόπηκε απότομα η προσπάθειά του, λόγω σπασμένου ποδιού, από μια άλλη μοτοσυκλέτα που τον κτύπησε. Όμως είχε δείξει κάποια καλά στοιχεία και η Honda τον έκανε εργοστασιακό της οδηγό στα 125cc το 2007. Αλλά μετά τις πρώτες δοκιμές αποσύρθηκε από το project και αγωνίστηκε στο Ισπανικό Πρωτάθλημα που το κέρδισε.

Το 2008 αγωνίζεται στα GP με την Kiefer Racing, κερδίζει 2 Αγώνες και τερματίζει 4ος στο Πρωτάθλημα.

Το 2009 συνεχίζει στα 125cc με την ίδια ομάδα, αλλά τερματίζει 10ος το πρωτάθλημα. Πέρυσι με την εισαγωγή της κατηγορίας Moto2, ο Bradl και η ομάδα Kiefer κάνουν το βήμα και έχουν μια καλή χρονιά, με μια νίκη στο Estoril.

Το 2011 ξεκινά με τις καλύτερες προοπτικές με νίκη στο Κατάρ και τελειώνει με την κατάκτηση του Τίτλου πριν αρχίσει ο τελευταίος Αγώνας της χρονιάς.

 

“Στην Γερμανία παρακολουθούν πολλοί τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με τον Vettel και τον Schumacher στην Formula 1 και είναι καλή αίσθηση να είναι ο Stefan Bradl ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Γερμανίας στην μοτοσυκλέτα. Θα έχει πολλά πάρτυ, μόλις γυρίσω σπίτι”, είπε ο νεαρός οδηγός.

“Σήμερα ο πατέρας μου είναι μαζί μου Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου και με υποστηρίζει από την αρχή, μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια. Δεν υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που πατέρας και γιός είναι στην 1η και 2η θέση ενός Παγκοσμίου Πρωταθλήματος”, σχολίασε σε ερώτηση για το πόσο τον βοήθησε ο πατέρας του.  

Στατιστικά Stefan Bradl

• Είναι ο 5ος Γερμανός οδηγός που κερδίζει Τίτλο στην μεσαία κατηγορία. Οι υπόλοιποι είναι οι: Werner Haas (250cc το 1953 & 1954), Hermann Paul Muller (250cc το 1955), Dieter Braun (250cc το 1973) και Toni Mang (250cc το 1980, 1981 και 1987).

• Ανέβηκε στο βάθρο 11 φορές (πριν τον Αγώνα της Βαλένθια), με 4 νίκες φέτος.

• Ξεκίνησε από την 7 φορές το 2011. Μάλιστα στους 5 πρώτους Αγώνες της χρονιάς έκανε 5 poles.

 

Γενήθηκε: 29/11/1989 στο Augsburg

Πρώτο Grand Prix: CAT – 2005 – 125cc


Πρώτη Pole Position: QAT – 2011 – Moto2


Πρώτο βάθρο: QAT – 2008 – 125cc


Πρώτη νίκη σε GP: CZE – 2008 – 125cc


Εκκινήσεις Grand Prix: 86

Νίκες 
Grand Prix: 7


Βάθρα: 18


Pole Positions: 7


Ταχύτερος Γύρος Αγώνα: 5

 

Καριέρα MotoGP

2005: 125cc World Championship –  35ος με KTM, 3 εκκινήσεις, 1 βαθμός


2006: 125cc World Championship –  26ος με KTM, 9 εκκινήσεις, 4 βαθμοί 


2007: 125cc World Championship –  18ος με Aprilia, 9 εκκινήσεις, 39 βαθμοί 


2008: 125cc World Championship –  4ος με Aprilia, 17 εκκινήσεις, 187 βαθμοί, 2 νίκες


2009: 125cc World Championship –  10ος με Aprilia, 16 εκκινήσεις, 85 βαθμοί 


2010: Moto2 World Championship –  9ος με Suter, 16 εκκινήσεις, 97 βαθμοί, 1 νίκη

2011: Moto2 World Championship –  1ος με Kalex, 16 εκκινήσεις, 274 βαθμοί, 4 νίκες

 

Επόμενο άρθρο »

Valencia Ζέσταμα: Ο Hayes 1ος με σλικ

« Προηγούμενο άρθρο

Η Moto3 της Mahindra

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ