• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ανακοινώθηκαν οι κανονισμοί της Moto3
Που θα ισχύσουν το 2012
Νέα 07/10/2011 - 10:27

Η επιτροπή των Grand Prix αποτελούμενη από τους Carmelo Ezpeleta (CEO της Dorna), Ignacio Verneda (Διευθύνων Σύμβουλος της FIM), Herve Poncharal (ΙRΤΑ) και Takanao Tsubouchi (MSMA) συνεδρίασε στο Motegi με σκοπό να οριστικοποιήσουν τους κανονισμούς για την κατηγορία Motο3, η οποία θα αντικαταστήσει την 125cc από την επόμενη χρονιά.

Συνοπτικά, η επιτροπή κατέληξε στα εξής:

 

Κινητήρας:

Πρέπει να έχει χωρητικότητα 250cc, να είναι τετράχρονος ατμοσφαιρικός και μονοκύλινδρος. Απαγορεύεται να έχει οβάλ πιστόνια, υδραυλικό ή πνευματικό σύστημα ελέγχου της λειτουργίας των βαλβίδων και μεταβλητό ύψος εισαγωγής.

Το όριο στροφών ορίζεται στις 14,000rpm, επιτρέπεται η ύπαρξη δύο εγχυτήρων καυσίμου ενώ θα χρησιμοποιούνται καύσιμα και λιπαντικά συγκεκριμένων προδιαγραφών.

Η μέγιστη τιμή ενός κινητήρα δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 12,000 ευρώ και δεν πρέπει να υπάρχουν μηχανικά μέρη ή υπηρεσίες που θα χρησιμοποιούνται ως δικαιολογία για να αυξηθεί η τιμή. Επίσης, η τιμή αυτή δεν πρέπει να ξεπεραστεί ακόμα και εάν ο κινητήρας πωλείται ως κιτ.

Κάθε ομάδα που θα μετέχει στην Moto3 έχει το δικαίωμα να αγοράσει έναν κινητήρα που ήδη έχει χρησιμοποιήσει μια άλλη ομάδα στο τέλος ενός αγώνα, στην τιμή των 12,000 ευρώ.

 

Μετάδοση:

Επιτρέπεται κιβώτιο ταχυτήτων με μάξιμουμ έξι σχέσεις. Σε αυτό μπορούν να χρησιμοποιηθούν δύο διαφορετικά γραναζώματα για την τελική σχέση μετάδοσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι συμβατικού τύπου και απαγορεύονται η αυτόματη μετάδοση και η ύπαρξη διπλού συμπλέκτη (ουσιαστικά) ή κιβώτιο CVT. Επίσης απαγορεύονται οι ηλεκτρομηχανικοί και οι ηλεκτροϋδραυλικοί συμπλέκτες.  

 

Ηλεκτρονικά:

Επιτρέπεται μόνο η χρήση κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας (ECU) η οποία έχει εγκριθεί από τους Οργανωτές. Αυτή δεν μπορεί να αλλάξει σε ό,τι αφορά το λογισμικό της ή τη συσκευή της. Ο Τεχνικός Διευθυντής μπορεί να ζητήσει από μια ομάδα να αλλάξει την ECU με μία άλλη, εγκεκριμένη, ανά πάσα στιγμή. Η κεντρική μονάδα θα περιλαμβάνει και ηλεκτρονικό «κόφτη» στροφών.

 

Πλαίσιο και βάρος:

Το πλαίσιο πρέπει να είναι πρωτότυπο, η σχεδίασή του και η κατασκευή του είναι ελεύθερη αρκεί να πληροί τους τεχνικούς κανονισμούς της FIM. Το ανώτατο όριο βάρος για μοτοσυκλέτα και οδηγό μαζί είναι τα 148 κιλά.

 

Αριθμός μοτοσυκλετών και κινητήρων ανά ομάδα:

Κάθε ομάδα μπορεί να έχει μόνο μία μοτοσυκλέτα ανά αναβάτη της στον τεχνικό έλεγχο. Σε όλη την αγωνιστική χρονιά επιτρέπονται το ανώτερο 8 κινητήρες ανά αναβάτη. Αν ένας κινητήρας επισκευαστεί θα προσμετράται ως καινούργιος.

Επόμενο άρθρο »

Eγχειρίστηκε επιτυχώς ο Barbera (upd)

« Προηγούμενο άρθρο

ΠΠΤ Σέρρες: Monster Energy team Peristeras, “Bourman”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ