• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Rossi πρέπει να κάνει το «μη πλαίσιο» να δουλέψει!
Δεν υπάρχει πισωγύρισμα στο χωροδικτύωμα για την Ducati!
Νέα 28/07/2011 - 21:24

Απόψεις: του Δημήτρη Διατσίδη 

 

H Ducati δουλεύει σκληρά και ακολουθεί κατά γράμμα τις «διαταγές» του Rossi σε ό,τι αφορά την εξέλιξη της νέας Desmosedici. Αυτό από την αρχή, την επόμενη μέρα της πρώτης δοκιμής στην Valencia τον περασμένο Νοέμβριο.

Τότε η μοτοσυκλέτα με το «μη πλαίσιο», όπως λέγεται η επαναστατική λύση με το carbon μπροστινό μέρος που συνδέει το πιρούνι με το πάνω μέρος του κινητήρα και από κει και πέρα χωρίς να υπάρχει κάτι στο ενδιάμεσο, παρά μόνο ο κινητήρας, η πίσω ανάρτηση και το υποπλαίσιο που στηρίζει την σέλα συνδέονται και αυτά στο πίσω μέρος του κινητήρα.

Ο σχεδιαστής της ο Filippo Preziosi, ο πατέρας της Desmosedici, μετά την επιτυχία της GP7 με την οποία ο Casey Stoner πήρε το Πρωτάθλημα το 2007 με 10 νίκες και συνέχισε με την GP8 και 6 νίκες, θέλησε να προχωρήσει στο επόμενο σχεδιαστικό στάδιο και έτσι η GP9 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα με «μη πλαίσιο» με την οποία ο Stoner πήρε 4 νίκες και άλλες 3 ήλθαν με την GP10.

 

O Rossi και ο Jeremy Burgess τα ήξεραν αυτά και συμφώνησαν να προχωρήσουν στην αναζήτηση περισσότερης φιλικότητας από αυτήν την μοτοσυκλέτα, με την βεβαιότητα ότι μέσα στη χρονιά θα την φέρουν στα μέτρα τους και θα αρχίσουν να δίνουν τις μάχες για τη νίκη. Όπως τότε που πήγαν στην Yamaha έτσι και τώρα στην Ducati, ο JB είχε πει: «πάμε με την προσδοκία να κερδίζουμε». Παράλληλα η Ducati, έχοντας απεριόριστη εμπιστοσύνη στον Rossi, όχι μόνο δεν σκέφτηκε να αλλάξει τον βασικό σχεδιασμό, αλλά προχώρησε στην υιοθέτηση της φιλοσοφίας του «μη πλαισίου» και στη νέα superbike 1199, που είναι έτοιμη στην παραγωγή και θα αρχίσει να πωλείται στα τέλη της χρονιάς! Βέβαια τη θέση του carbon πήρε το αλουμίνιο, αφού δεν θα μπορούσε το ευαίσθητο υλικό να βγει σε παραγωγή.

Μάλιστα η έκδοση αυτή δοκιμάστηκε και στην αγωνιστική της μορφή από τον Troy Bayliss και σημείωσε καλύτερους χρόνους από όλες τις φετινές superbike, της Aprilia του Biaggi συμπεριλαμβανομένης!

 

Έτσι και με τη σιγουριά ότι η επαναστατική ιδέα δουλεύει και στην πράξη σε μια μοτοσυκλέτα παραγωγής, απλά η Ducati περίμενε αργά ή γρήγορα να φέρει την GP11 στα μέτρα του ο Rossi και να αρχίσει το πανηγύρι των νικών και της τεχνολογικής υπέροχής του μικρού Δαυίδ, σε σχέση με τους Γολιάθ Honda & Yamaha.

Όμως προς το παρόν ακόμη και η λύση της GP11.1, του κινητήρα δηλαδή των 800cc πάνω στο πλαίσιο του 2012 των 1000cc, δεν φαίνεται να δίνει άμεσα αποτελέσματα. Το μπροστινό μέρος εξακολουθεί να μην κάνει αυτά που θέλει ο Rossi και στην Ducati σκέφτονται μέχρι και τον επανασχεδιασμό της GP12.

Όταν λέμε επανασχεδιασμό δεν είναι η λύση η επιστροφή στο χωροδικτύωμα ή η στροφή προς ένα πλαίσιο με δοκούς, περιμετρικού τύπου, γιατί η φιλοσοφία της Ducati είναι να διαφέρει και να προωθεί τις καινοτομίες. Έτσι η μόνη λύση που φαίνεται να προωθείται τώρα, είναι η αλλαγή του carbon με αλουμινένιο «μη πλαίσιο», σε μια ελπίδα αυτό να δίνει περισσότερη πληροφόρηση στον οδηγό και άρα να λυθεί το πρόβλημα της εισόδου στην στροφή.

Ο Rossi και η ομάδα του υπό τον Burgess από την μεριά τους, πρέπει να κάνουν το «μη πλαίσιο» να δουλέψει.

 

Επόμενο άρθρο »

Stoner: «Είναι νωρίς να μιλάμε για Τίτλο»

« Προηγούμενο άρθρο

O Capirossi δεν ενδιαφέρεται για το WSBK

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ