• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΣΟΚ Sachsen: Ο Rossi κάνει πίσω!
Αφήνει ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, ακόμη και εγκατάλειψη του «μη πλαισίου»
Νέα 16/07/2011 - 23:28

Ο Valentino Rossi είχε επιλέξει (μετά τα κακά αποτελέσματα στο Assen), να στείλει για πρόωρη συνταξιοδότηση την Ducati GP11 και να δοκιμάσει την τύχη του με το πλαίσιο της GP12, το οποίο με τον κινητήρα των 1000 cc σχεδόν το είχε ερωτευτεί μετά τις δοκιμές στην Jerez και το Mugello. 

Σε χρόνο ρεκόρ, οι άνδρες του Ιταλικού εργοστασίου, με επικεφαλής τον Filippo Preziosi είχαν μεταμοσχεύσει τον 800αρη κινητήρα στο πλαίσιο του μέλλοντος, μια κίνηση έκπληξη που φαινόταν να είναι το τέλος όλων των προβλημάτων για το «γιατρό».

 

Η ψευδαίσθηση κράτησε μόνο για τρεις αγώνες και μετά τις καταστροφικές Κατατακτήριες στο Sachsenring φαίνεται ότι ο Rossi έχει αποφασίσει να κάνουν ένα βήμα πίσω! Ξανά με την GP11. «Σχεδιάζουμε να επιστρέψουμε στην παλιά μοτοσυκλέτα. Αύριο το βράδυ θα δούμε πότε θα είναι δυνατόν, εξετάζοντας τα διαθέσιμα μοτέρ. Δεν ξέρω αν θα την χρησιμοποιήσω στην Laguna Seca».  

 

«Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά σου με την μοτοσυκλέτα;», ρώτησε συνάδελφος Ιταλός δημοσιογράφος;

«Το μπροστινό μέρος, το οποίο είναι το ίδιο με αυτό της GP11, που δεν μου επιτρέπει να οδηγήσω όπως πρέπει. Δεν μου προσφέρει αυτοπεποίθηση και έτσι οι ικανότητές μου ως οδηγού δεν μπορούν να βγουν».

 

Μετά απάντησε στο γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά από ό,τι όταν χρησιμοποιείται αυτό το πλαίσιο με τον 1000αρη κινητήρα:

«Δεν μπορούμε να το καταλάβουμε. Ίσως γιατί απαιτείται ένα διαφορετικό στυλ οδήγησης. Με περισσότερη δύναμη η ταχύτητα μέσα στην στροφή δεν είναι τόσο σημαντική όσο στο 800αρι. Με την GΡ11.1 δεν μπορώ να φορτίσω το μπροστινό. Στο Mugello και το Assen δεν είχαμε πολύ χρόνο να το δοκιμάσουμε, αλλά εδώ το κάναμε και το αποτέλεσμα ήταν ακόμα χειρότερο».

 

«Η νέα επιφάνεια στο Mugello μπορεί να σας έχει εξαπατήσει σχετικά με τις πραγματικές δυνατότητες της GP12 στις δοκιμές;», ρώτησε κάποιος άλλος.

«Όχι, γνωρίζαμε ότι η πίστα ήταν καλύτερη από πριν και το έχουμε λάβει υπόψη αυτό. Επιπλέον είχα επίσης μια καλή αίσθηση από τις δοκιμές στην Jerez και αυτή η πίστα δεν έχει αλλάξει, γι' αυτό αποφάσισα να πάρω το ρίσκο. Βέβαια ήταν μια απόφαση που πήραμε μαζί με την ομάδα και σε αυτήν μας οδήγησε η επιθυμία να μην απογοητεύσουμε τους οπαδούς. Το Σαββατοκύριακο στο Silverstone πήγε στραβά και στο στεγνό και στο βρεγμένο και αυτό μας πείραξε πολύ και μας πίεσε να προσπαθήσουμε να πάρουμε τα αποτελέσματα γρήγορα».

 

Μετά η συζήτηση πήγε στο μεγάλο θέμα της GP12 και το αν με αυτά τα δεδομένα μπορεί να σταθεί ως η βάση της εξέλιξης για την επόμενη αγωνιστική μοτοσυκλέτα!

«Πιθανώς θα πρέπει να σκεφτούμε κάτι άλλο για το 2012. Χρειάζεται να κάνουμε κάτι παραπάνω», είπε και αυτή είναι μια δήλωση με πολλές ερμηνείες και πολλές προεκτάσεις. Κάτι που θα συζητηθεί πολύ από αύριο!

 

«Μπορούμε να περιμένουμε κάποιες εκπλήξεις από τον αγώνα αύριο;», ήταν η τελευταία ερώτηση στον Valentino.

«Δεν νομίζω ότι μια επιστροφή είναι δυνατή. Το σημερινό αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του. Δόξα τω Θεώ που δεν τρέχει ο Capirossi, γιατί αλλιώς θα ήμουν τελευταίος!»

Σκοτεινό λοιπόν το μέλλον, όπως στην 2η φωτογραφία; ή υπάρχει φως στο τούνελ;

Επόμενο άρθρο »

Sachsen Ζέσταμα: Σε φοβερή φόρμα ο Stoner, κοντά ο Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Sachsen Guareschi: «Πάμε μπροστά ή πίσω;»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ