• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mugello Live: Stoner – Simoncelli σε φανταστικό ρυθμό
Σημείωσαν εκπληκτικούς χρόνους!
Νέα 04/07/2011 - 20:08

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

1:47.326 έγραψε το χρονόμετρο στο τέλος του Επίσημου Τεστ που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στην πίστα του Mugello.

O Casey Stoner (φωτ.1) με την Honda RC212V βρήκαν τις σωστές ρυθμίσεις και είναι περισσότερο από 7 δέκατα του δευτερολέπτου κάτω από τον καλύτερο χρόνο που έχει σημειωθεί στην πίστα, σε διάρκεια Αγώνα (περιλαμβάνονται όλες οι Δοκιμές και ο Αγώνας). Επισήμως δηλαδή ο ταχύτερος γύρος παραμένει το 1:48.034 που πέτυχε ο Αυστραλός στις Κατατακτήριες προχθές, ενώ το ρεκόρ πίστας θεωρείται ο καλύτερος χρόνος στη διάρκεια του Αγώνα και είναι το 1:48.402 που σημείωσε χθες ο Jorge Lorenzo.

 

Ο μόνος οδηγός που κατάφερε να πλησιάσει και μάλιστα να έχει μια σειρά πολλών γύρων κοντά σε τέτοιους χρόνους είναι ο Marco Simoncelli (φωτ.2) που με 1:47.422 έμεινε 0.096 του δευτερολέπτου πίσω, κάνοντας χαρούμενους τον ιδιοκτήτη της ομάδας Fausto Gresini και τον πατέρα του Paolo (φωτ.3).

Marco Simoncelli
Marco Simoncelli

Ο 3ος των δοκιμών σήμερα είναι ο Andrea Dovizioso (φωτ.4) που γύρισε στο 1:48.061, ενώ ο τέταρτος του HRC, o Dani Pedrosa έμεινε στο 1’49’’, αφού συμπλήρωσε μόλις 26 γύρους, ώστε να μην καταπονήσει κι άλλο την πρόσφατη εγχείρησή του στην κλείδα. Το HRC είχε τελικά στη διάθεσή τους νέο πιρούνι μπροστά, νέο ψαλίδι πίσω και νέα αμορτισέρ και μόνο ο Pedrosa δεν δοκίμασε το νέο πιρούνι, λόγω της αδυναμίας του στα φρένα. Και οι τρεις δήλωσαν ευχαριστημένοι από αυτά που δοκίμασαν και ότι βρήκαν τις ρυθμίσεις που τους έλειπαν στον αγώνα (οι δύο πρώτοι σήμερα), που και οι δύο αντιμετώπισαν προβλήματα με το χθεσινό τους set up.

F. Gresini, P. Simoncelli
F. Gresini, P. Simoncelli

O Stoner είπε:

«Βρήκαμε λίγη περισσότερη πρόσφυση, αλλά βασικά το set-up ήταν λίγο – πολύ ίδιο με το χθεσινό. Έτσι χθες το πρόβλημά μας ήταν τελικά η πίεση. Είχα πει ότι ένας χρόνος στο 1’47.0 θα μπορούσε να γίνει σε αυτήν την καινούργια άσφαλτο και σήμερα κάναμε 1’47.3 χωρίς ιδιαίτερη πίεση».

Βέβαια αναφέρθηκε από τη δική του μεριά στο συμβάν με τον Abraham και είπε:

«Αυτός προσπαθούσε να κερδίσει κάτι από μένα με το slipstreaming και επειδή μου έκοψε έναν καλό μου γύρο, του μπήκα μπροστά και μετά φρέναρα μετά την πρώτη στροφή, για να μην μου χαλάσει και άλλο! Και αυτός ήλθε και μου ζητούσε τα ρέστα και πιαστήκαμε στα χέρια. Αλλά θα πάω να του μιλήσω στο Sachsenring για να το λύσουμε το θέμα», κατέληξε…

Andrea Dovizioso
Andrea Dovizioso

Βέβαια αφού μετά την κατακραυγή από όλα τα site η Honda έκανε συσκέψεις και οι άνθρωποί τους προσπαθούσαν να πάρουν τη γνώμη μας και μόνο ένας Αυστραλός δημοσιογράφος έδειχνε να μην κατακρίνει την αντίδρασή του. Μάλιστα όλοι οι υπόλοιποι εδώ, λέμε ότι έπρεπε, ακόμη κι αν είχε κάνει λάθος ο Rookie Abraham, o Stoner ως πιο έμπειρος να του τα πει μετά στα πιτς και όχι να κάνει αυτά που έκανε μέσα στην πίστα.

 

Τέλος πάντων το θέμα μας είναι οι δοκιμές και ο Andrea Dovizioso μίλησε για τη δική του πλευρά και είπε ότι το νέο πιρούνι έχει περίεργη στμπεριφορά, έχει περισσότερες ταλαντώσεις, αλλά είναι ευκολότερο από το παλιό. Ο ίδιος δούλεψε περισσότερο στο φρένο του κινητήρα και πιστεύει ότι τώρα έχει μια καλή βάση για τον Αγώνα στην Γερμανία. Μετά μίλησε για το υπόλοιπο του Πρωταθλήματος:

S. Guintoli
S. Guintoli

«Είναι μεγάλο και αν συνεχίσω όπως χθες μπορώ να παίξω και γω. Η ταχύτητα του Stoner είναι γνωστή, μπορεί με καινούργιο λάστιχο να κάνει ένα – δύο πολύ γρήγορους γύρους, αλλά στον αγώνα μετράει και η φθορά των ελαστικών. Ο Lorenzo όταν είναι σε φόρμα κάνει τη διαφορά. Αλλά εγώ ποντάρω στην σταθερότητα. Ο στόχος είναι τα βάθρα και να εκμεταλλευτώ αδυναμίες τους όπως χθες».

Στο τέλος της ημέρας πίσω από τον Dovi, o Hector Barbera με την Ducati του σημείωσαν τον 4ο χρόνο, ενώ ο Karel Abraham που είχε εντυπωσιάσει το πρωί, δεν συνέχισε το απόγευμα, αφού μια πτώση του έφερε λίγο πόνο και δεν θέλησε η ομάδα του να το ρισκάρει συνεχίζοντας.

Ο Alvaro Bautista συμπληρώνοντας 87 γύρους κατέβασε το χρόνο του στο 1’49.1 και άφησε πίσω του 2 δέκατα τον Randy De Puniet που με τη σειρά του έκανε τον καλύτερό του χρόνο στο τετραήμερο.

Ο Hiro Aoyama ακολούθησε, αρκετά μπροστά από τον Sylvain Guintoli (φωτ.5) που θα ξαναγυρίσει στους 2 επόμενους αγώνες αντικαθιστώντας τον τραυματία Loris Capirossi.

 

O Andrea Iannone (φωτ.6), πήρε την μοτοσυκλέτα που χρησιμοποίησε ο Γάλλος και στην πρώτη του επαφή το απόγευμα με μοτοσυκλέτα MotoGP, σημείωσε έναν αξιόλογο χρόνο.

Στην τελευταία θέση της κατάταξης ο Mika Kallio πάνω στην Suter – BMW 1000cc (φωτ.7) δεν κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από την κορυφή κάτω από τα 6 δευτερόλεπτα και άφησε σκεπτικούς τους ανθρώπους της ομάδας, ως προς το αν θα συνεχίσουν το πρότζεκτ της Moto1, ή αν θα πρέπει να νοικιάσουν δορυφορική Honda για το 2012. Πάντως θα δοκιμάσουν και αύριο. Έχουν σαν στόχο το 1’51’’ και κάτω, αφού πρόσφατα ο Max Biaggi με την Aprilia RSV4 σημείωσε 1’51.0!

 

Aποτελέσματα τεστ

1. Casey Stoner Repsol Honda Team 1:47.326 47 γύροι

2. Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:47.422 +0.096 83 γ.

3. Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:48.061 0.735 66 γ.

4. Hector Barbera Mapfre Aspar Team 1:48.837 +1.511 67 γ.

5. Karel Abraham Cardion AB Motoracing 1:48.950 +1.624 46 γ.

6. Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:49.015 +1.689 26 γ.

7. Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:49.199 +1.873 87 γ.

8. Randy De Puniet Pramac Racing Team 1:49.384 +2.058 89 γ.

9. Hiroshi Aoyama San Carlo Honda Gresini 1:49.423 +2.097 76 γ.

10. Sylvain Guintoli Pramac Racing Team 1:52.398 +5.072 50 γ.

11. Αndrea Iannone Pramac Racing Team 1:52.400 +5.074 37 γ.

12. Mika Kallio Marc Vds Racing Team 1:53.668 +6.342 63 γ.

 

Επόμενο άρθρο »

O Rossi θα γίνει πατέρας;

« Προηγούμενο άρθρο

Απογοητευμένος δηλώνει ο de Puniet

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA