• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Zerozen Racing στο Τυμπάκι
Με Νίκη του Κοντομάρου, ευχαριστημένη η ομάδα
Νέα 10/06/2011 - 00:12

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Τυμπάκι 4-5 Ιουνίου 2011

3ος γύρος Πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας.

 

Δύσκολο και απαιτητικό ήταν για αναβάτες και για μηχανικούς το Τυμπάκι με κύριο πρόβλημα την υψηλή θερμοκρασία και την έντονη ηλιοφάνεια που ταλαιπώρησε του πάντες. Παρ’ όλα αυτά αρκετοί θεατές δήλωσαν το παρόν αποδεικνύοντας πως η Κρήτη αγαπά και στηρίζει τους αγώνες ταχύτητας. Πέραν της ζέστης, επιπλέον πρόβλημα για τις ομάδες και τους αναβάτες ήταν το γεγονός ότι δεν υπήρχε μέρα ελεύθερων δοκιμών μετατρέποντας ουσιαστικά τη διαδικασία των χρονομετρημένων σε πεδίο δοκιμών και προετοιμασίας για τον αγώνα. Αξίζει να αναφέρουμε πως μαζί με τους αγώνες του Πανελληνίου έγινε και αγώνας του Παγκρήτιου πρωταθλήματος με αρκετές συμμετοχές από τοπικούς αναβάτες, μεταξύ αυτών και ο δικός μας, Γιάννης Καλφάκης με Yamaha R6 που προετοιμάζει η ομάδας μας. Ο Γιάννης με πολύ καλό χρόνο στα χρονομετρημένα αλλά και με γρήγορη οδήγηση στον αγώνα λίγο έλειψε να ανέβει για πρώτη φορά στην υψηλότερη θέση του βάθρου! Δυστυχώς λίγες στροφές πριν τον τερματισμό του κατά τη διάρκεια προσπέρασης αργότερων αναβατών που ήταν ένα γύρο πίσω έχασε δύο θέσεις και τελικά τερμάτισε στη τρίτη θέση. Όπως και να έχει το αποτέλεσμα κρίνεται απόλυτα θετικό δεδομένου πως οι Κρητικοί ήταν πολύ γρήγοροι και άψογα προετοιμασμένοι!

 

Ξεκινώντας με τη κατηγορία Open η ομάδα μας συμμετέχει με δύο αναβάτες, τον Ανδρέα Τατσή και τον Βενιαμίν Θανάση Παπαθανασίου που θα έκανε το πρώτο του αγώνα με το R6 της ομάδας. Και οι δύο αναβάτες είχαν τρέξει την περασμένη χρονιά στο Τυμπάκι αλλά με διαφορετικές μοτοσυκλέτες οπότε έπρεπε να γίνει αρκετή δουλειά και απ’ τους δύο. Άκρως εντυπωσιακός ο Θανάσης κατάφερε πολύ γρήγορα στα πρώτα κιόλας χρονομετρημένα να γυρίσει σε χρόνους ανταγωνιστικούς για τη κατηγορία επιβεβαιώνοντας το ταλέντο του, πάντα όμως με τις συμβουλές της ομάδας και του πολυπρωταθλητή Σάκη Συνιώρη που μέσο του σχολείου του, τον έχει αναλάβει από τη περασμένη χρονια. Ο Ανδρέας όντας αρκετά ταλαιπωρημένος από επαγγελματικές του υποχρεώσεις τις προηγούμενες μέρες (Πολιτικός Μηχανικός στο επάγγελμα) αρκέστηκε στο να γνωριστεί καλύτερα με μοτοσυκλέτα με πιέσεις σε σημεία ώστε να εντοπίσουμε σημεία βελτίωσης για τον αγώνα. Στον αγώνα ο Θανάσης ξεκίνησε από την έβδομη θέση και ο Ανδρέας από την δέκατη τρίτη. Και οι δύο είχαν μια καλή εκκίνηση διατηρώντας τη θέση τους μέχρι τη δεύτερη στροφή όπου ένας αναβάτης μπροστά από το Θανάση είχε μια πτώση και προκειμένου να τον αποφύγει έκανε έξοδο, κατάφερε και έμεινε όρθιος και ξαναμπήκε στη πίστα τελευταίος, δυστυχώς στον τρίτο γύρο ήρθε η σειρά του Ανδρέα να έχει άτυχη στιγμή, με μια λάθος εκτίμηση κατά τη διάρκεια προσπέρασης έχασε το μπροστινό του και έπεσε με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει – ευτυχώς χωρίς τραυματισμό. Ο Θανάσης με σταθερό γυρολόγιο κοντά στο ταχύτερο του και χωρίς λάθη έβαλε το κεφάλι κάτω και άρχισε να περνά έναν έναν τους αντίπαλους αναβάτες φτάνοντας μέχρι τη δεύτερη θέση στη κατηγορία των 600 κυβικών και τη πέμπτη θέση γενικής, στο πρώτο του ουσιαστικά αγώνα με το R6!

 

Λιγότερες αλλαγές χρειάστηκαν να γίνουν στη μοτοσυκλέτα του Σωτήρη Μπεγνή που τρέχει στη κατηγορία Supersport μια και ήδη από την περσινή χρονιά υπήρχαν αρκετά δεδομένα που έκαναν πιο εύκολη τη δουλειά της ομάδας. Mόνη σημαντική διαφοροποίηση στα δεδομένα που είχαμε ήταν το νέο ελαστικό της Pirelli σε διάσταση 180/60 που λόγω βελτιωμένης πρόσφυσης απαίτησε μια σειρά από επιμέρους αλλαγές στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Ο Σωτήρης κατάφερε έναν αξιοπρεπέστατο πέμπτο χρόνο στα χρονομετρημένα και όλα έδειχναν πως θα είχε έναν καλό αγώνα και γιατί όχι, ένα βάθρο. Στον αγώνα έκανε μια μέτρια εκκίνηση που τον έφερε στις πίσω θέσεις, πολύ γρήγορα όμως κέρδισε τις περισσότερες και πριν κλείσει ο πρώτος γύρος βρέθηκε να μάχεται για τη πέμπτη, υπερέβαλε όμως στα φρένα της τελευταία στροφής και είχε επαφή με τον προπορευόμενο αναβάτη με αποτέλεσμα να έχει μια πτώση με λίγα χιλιόμετρα. Σήκωσε αμέσως τη μοτοσυκλέτα αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα λόγω στραβού τιμονιού, βγήκε στον επόμενο γύρο στα πίτ η μοτοσυκλέτα επισκευάστηκε αμέσως αλλά ο αγώνας είχε ήδη χαθεί, βγήκε να ολοκληρώσει τον αγώνα του και τελικά τερμάτισε στην ενδέκατη θέση.

 

Τελευταία συμμετοχή μας είναι αυτή της Formula Extreme με το Yamaha R1 που προετοιμάζει η ομάδας μας και οδηγεί ο Κώστας Κοντομάρος. Όλοι μας γνωρίζαμε πολύ καλά πως προκειμένου να κρατήσουμε ζωντανή την ελπίδα για το φετινό πρωτάθλημα έπρεπε με κάθε τρόπο να εξασφαλίσουμε τη νίκη. Γι’ αυτό το λόγο τέθηκαν συγκεκριμένοι στόχοι και τα σχετικά προβλήματα που θα αντιμετωπίζαμε με βάση τα δεδομένα που είχαμε για τη πίστα στο Τυμπάκι και τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούσαν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η πίστα είναι κλειστή, με μέτρια πρόσφυση, πολλές ανωμαλίες, έξι αριστερών έναντι τριών δεξιών στροφών και μικρή σε χιλιομετρική απόσταση που απαιτεί τη συμπλήρωση πολλών γύρων για την ολοκλήρωση του αγώνα, επίσης η ώρα διεξαγωγής ήταν στη καρδιά του μεσημεριού πράγμα πολύ αρνητικό για μοτοσυκλέτες και αναβάτες. Όλες οι δοκιμές οργανώθηκαν με τέτοιο τρόπο ώστε η προετοιμασία της μοτοσυκλέτας να ολοκληρωθεί με τη λήξη των χρονομετρημένων δοκιμών. Συγκεκριμένα έγινε αλλαγή στη χαρτογράφηση ώστε να αλλάξει ο τρόπος απόδοσης και να μειωθεί η εκρηκτικότητα της μοτοσυκλέτας μια και λόγο του ότι οι περισσότερες στροφές είναι λίγων χιλιομέτρων είχε μόνιμα τη τάση να σουζάρει, παράλληλα με αυτή την εξομάλυνση της απόδοσης έγινε πιο ξεκούραστη στη οδήγηση ώστε με τα κατάλληλα ελαστικά να διατηρηθεί το γυρολόγιο χαμηλά, καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Τέλος αλλαγές έγιναν στην ανάρτηση της αλλά και στη σχέση μετάδοσης. Όλες οι παραπάνω η διαδικασίες δεν μας επέτρεψαν στα χρονομετρημένα κάτι καλύτερο από τη τρίτη θέση. Την επόμενη μέρα κατά τη διαδικασία εκκίνησης ο Κώστας έφυγε πιο δυνατά απ’ όλους τους αναβάτες, έστριψε πρώτος και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα. Διατήρησε σταθερό γυρολόγιο σε όλο τον αγώνα όπως ακριβώς είχαμε ρυθμίσει τη μοτοσυκλέτα, μάλιστα ως απόλυτη επιβεβαίωση ήταν πως ο ταχύτερος γύρος της ήταν στον τριακοστό δεύτερο γύρο, από τους τριάντα τρεις του αγώνα! Συγκεκριμένα με την ολοκλήρωση του αγώνα η διαφορά του Κώστα από τον δεύτερο Φώτη Τσαλίκη ήταν 6.5 δευτερόλεπτα και 28.5 δευτερόλεπτα από το τρίτο Κώστα Πολίτη.

Ήταν ένα δύσκολο και πολύ απαιτητικό διήμερο για όλες τις ομάδες και γι’ αυτό και μόνο αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια.

 

Επόμενου ραντεβού, μετά το καλοκαίρι στη πίστα των Μεγάρων που επιστρέφει στο πρόγραμμα αγώνων ταχύτητας μετά από τρία χρόνια απουσίας.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

 

Επόμενο άρθρο »

Ο "βρεγμένος" Rossi, την βροχή δεν φοβάται

« Προηγούμενο άρθρο

Ποιοι οδηγοί υπέγραψαν για το 2012

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ