• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το Montmelo με BMW S1000RR
Η πίστα στα καλύτερά της!
Τεστ-Μοντέλα 04/06/2011 - 21:03

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Το να οδηγείς σε μια πίστα που φιλοξενεί Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι μια καλή εμπειρία. Το να οδηγείς εκεί την ημέρα που γίνεται Αγώνας είναι κάτι τουλάχιστον συναρπαστικό. Τι κι αν φέτος πρόκειται μόνο για 3 γύρους, με την BMW S1000RR SafetyBike, που σε σχέση με μια νορμάλ, έχει εξάτμιση, shifter και δεν έχει φώτα και φλας, αλλά το βάρος που κερδίζεται από εκεί, έχει μεταφερθεί στην ουρά σε μια μονάδα bluetooth και στις on-board κάμερες. To κράνος της X-lite είναι ειδικά διαμορφωμένο με μικρόφωνο μέσα, ώστε να μεταφέρεται η περιγραφή του γύρου από τον οδηγό της και οι κάμερες της DORNA μεταφέρουν την εικόνα σε όλες τις γιγαντοοθόνες της πίστας!

 

Η πίστα του Montmelo έχει μήκος 4,727 μ. και η μεγάλη ευθεία στα 1,047 μ., είναι από τις μεγαλύτερες στο Πρωτάθλημα. Το ρεκόρ πίστας έχει από το 2008 ο Dani Pedrosa με Honda και χρόνο 1:42.358, ενώ ο απόλυτος γύρος που έχει γίνει σε δοκιμές είναι 1:41.186 από τον Casey Stoner και την Ducati του το 2008, με τα σούπερ-μαλακά λάστιχα της Bridgestone, του ενός γύρου!

 

H ΒΜW στο τέλος της μεγάλης ευθείας «έγραψε» 270 χαω με 5η, τη στιγμή που μια ώρα νωρίτερα ο Stoner είχε γράψει 327! Από κει και πέρα το πρώτο εσάκι το περνάμε με 2η ταχύτητα στο κιβώτιο και αμέσως την ώρα που πλαγιάζουμε για την παρατεταμένη δεξιά τρίτη στροφή της πίστας ανεβάζουμε 3η. Τα φρένα πριν την επόμενη τέταρτη δεξιά στροφή είναι δυνατά και εκεί μπορεί να δούμε την αρχή κάποιου προσπεράσματος που μπορεί να ολοκληρωθεί στην επόμενη κατηφορική αριστερή στροφή, μια από τις δύο πιο αργές στροφές της πίστες.

Η κατηφόρα συνεχίζει μέχρι την 7 και εκεί είναι ένα γρήγορο εσάκι που οδηγεί στην δεξιά τυφλή 9 που βγάζει στην πίσω ευθεία της πίστας. Ανεβάζουμε δύο ταχύτητες με την Γερμανική μοτοσυκλέτα και με 4η και φρενάρουμε δυνατά για την αριστερή στροφή 10, που στην είσοδό της είναι πολύ αργή. Η 11 είναι μια παρατεταμένη δεξιά που μετά μια μικρούλα ευθεία καταλήγει στην κατηφορική 12 και τέλος στην 13, την στροφή όπου ο Rossi πέρασε τον Lorenzo πρόπερσι. Εκεί βγαίνουμε στην μεγάλη ευθεία για έναν ακόμη γύρο.

 

Επόμενο άρθρο »

Aprilia RS4: «Τα παιδία παίζει»

« Προηγούμενο άρθρο

Estoril Live: Οδηγήσαμε στο Estoril BMW S1000RR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ