• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
WSBΚ: 30 ίπποι λιγότεροι στο Miller
Εξαιτίας του υψόμετρου στο οποίο βρίσκεται
Νέα 27/05/2011 - 17:57

Το κύριο χαρακτηριστικό της πίστας Miller Motorsports Park δεν είναι τόσο το μήκος της (4,907 μέτρα), ούτε οι πολλές στροφές της (13 αριστερές και 10 δεξιές) όσο το υψόμετρο στο οποίο βρίσκεται αυτή.

Σημειώστε: 1,300 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Βεβαίως αυτό επηρεάζει την απόδοση ενός κινητήρα, ή ορθότερα αυτή επηρεάζεται (δηλαδή μειώνεται) από την μικρότερη πυκνότητα που έχει ο αέρας σε τόσο μεγάλο ύψος.

 

Ο Silvano Galbusera, o αρχιμηχανικός του Marco Melandri δήλωσε σχετικά:

«Σε τέτοιο ύψος, ο κινητήρας μιας μοτοσυκλέτας superbike χάνει περίπου 10%-12% της μέγιστης ισχύος του. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να αναπληρώσουμε την απώλεια παρά μόνο να ρυθμίσουμε έτσι την μοτοσυκλέτα ώστε να είναι πιο σταθερή στην έξοδο της στροφής».

 

Ο Frankie Carchedi, αρχιμηχανικός του Eugene Laverty, επισήμανε:

«Το πρώτο τμήμα της πίστας είναι γρήγορο όμως το δεύτερο είναι πιο αργό και περισσότερο τεχνικό. Είναι βασικό να έχεις καλή πρόσφυση σε όλο τον αγώνα. Η εμπειρία των προηγούμενων ετών έδειξε ότι η διατήρηση της ταχύτητας στους τελευταίους γύρους είναι βασική προϋπόθεση για ένα καλό αποτέλεσμα».

 

Βεβαίως, το μεγάλο υψόμετρο δεν είναι πρόβλημα για όλες τις ομάδες. Για παράδειγμα ο Bernhard Gobmeier, Διευθυντής της BMW Motorrad Motorsport, είπε:

«Οι αγώνες σε πίστες που είναι σε μεγάλο ύψος είναι καλοί για εμάς επειδή η S1000RR αποδίδει καλύτερα από άλλες μοτοσυκλέτες. Το υψόμετρο δεν έχει απαραίτητα αρνητική επίπτωση στους κινητήρες μας.

Προς το παρόν πρέπει να δουλέψουμε πολύ με το πλαίσιο ενώ τα αποτελέσματα από τις δοκιμές στο Misano ήταν θετικά. Είμαστε αισιόδοξοι για τον αγώνα στις ΗΠΑ».

 

Μπορεί η BMW να λέει ότι δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα, δεν ισχύει όμως αυτό και για την Honda η οποία δεν έχει καταφέρει κάτι καλό από το 2008, όταν είχε κερδίσει ο Carlos Checa. Ο Ronald Ten Kate δήλωσε επ’ αυτού:

«Για τον φετινό αγώνα δοκιμάσαμε και φέραμε στην Αμερική νέα μηχανικά μέρη όπως νέο ψαλίδι και διαφορετικά πιρούνια. Στις ολιγόωρες δοκιμές που κάναμε σε στεγνή πίστα όλα πήγαν καλά, όμως πρέπει να κάνουμε περισσότερες δοκιμές για να βρούμε το κατάλληλο στήσιμο για τις μοτοσυκλέτες μας».

Επόμενο άρθρο »

O Rossi θετικός στο τεστ της GP12 στο Mugello

« Προηγούμενο άρθρο

WSBK, Checa: «Να τελειώσουμε αυτό που αρχίσαμε»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα