• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ικανοποίηση στην Bridgestone
Από την απόδοση των νέων ελαστικών
Νέα 19/05/2011 - 15:19

Για το Γαλλικό Grand Prix, η Bridgestone διέθεσε ένα νέο σλικ πίσω ελαστικό ασύμμετρης σύνθεσης στη δεξιά και την αριστερή πλευρά του και τα αποτελέσματα από τη χρήση του ικανοποίησαν τους ανθρώπους της εταιρείας.

 

Ο Hirohide Hamashima, βοηθός Διευθυντή στο τμήμα εξέλιξης αγωνιστικών ελαστικών, δήλωσε:

«Η πληροφόρηση που είχαμε από τους αναβάτες αλλά και οι χρόνοι που έκαναν δείχνουν ότι το νέο σλικ ελαστικό ήταν ένα βήμα προόδου για εμάς. Ήδη από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής οι χρόνοι ήταν ταχύτεροι από το ρεκόρ γύρου αγώνα και αυτό μας κάνει πολύ χαρούμενους.

Βεβαίως, η επιτυχία δεν οφείλεται μόνο στα ελαστικά αλλά και στην προσπάθεια που κάνουν οι αναβάτες και ιδίως αυτoί της Honda οι οποίοι ήταν συνεχώς ταχύτεροι.

 

Τα λάστιχα έχουν τον καθοριστικό ρόλο να μεταφέρουν την ισχύ και την πρόθεση του οδηγού στην πίστα. Το νέο σλικ πίσω ελαστικό με την ασύμμετρη σύνθεση δεξιά και αριστερά προσφέρει καλύτερη αίσθηση ήδη από τους πρώτους γύρους, ακόμα και στις κρύες συνθήκες που επικρατούσαν στη Γαλλία.

Το πρωί της Παρασκευής η θερμοκρασία στην επιφάνεια της πίστας ήταν 23 βαθμοί Κελσίου και το απόγευμα είχε φτάσει τους 45 βαθμούς. Παρόλα αυτά οι οδηγοί κινούνταν ταχύτερα από το ρεκόρ γύρου αγώνα και αυτό δείχνει ότι το νέο ελαστικό λειτουργεί καλύτερα σε μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασίας». 

 

Όταν ρωτήθηκε ποιος ο λόγος να αναπτύξει η Bridgestone ένα νέο ελαστικό από τη στιγμή που δεν υπάρχει ανταγωνιστής, ο Hamashima απάντησε:

«Πάντα ανταγωνιζόμαστε τον εαυτό μας και έχουμε στόχο να δημιουργήσουμε το καλύτερο ελαστικό που μπορούμε. Σίγουρα ο ρυθμός εξέλιξης έχει μειωθεί αφού δεν έχουμε ανταγωνισμό, όμως με το νέο ελαστικό αποδείξαμε ότι δεν σταματήσαμε ποτέ την εξέλιξη για το MotoGP.

Ακούμε συνεχώς τις παρατηρήσεις των οδηγών και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βελτιώσουμε τα προϊόντα μας, έστω κι αν αυτό δεν μπορεί να γίνει άμεσα μερικές φορές. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το επίπεδο ασφάλειας των αναβατών από την αρχή κάθε χρονιάς. Μπορώ να πω ότι στη Γαλλία το καταφέραμε».

Επόμενο άρθρο »

F1, Jenson Button: «Είναι παλαβοί στο MotoGP!»

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2: Ευχαριστημένος ο Marquez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ