• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
888 Racing Team @ Σέρρες
Επίκεντρο της ομάδας ο οδηγός Νικόλας Λαουτάρης
Νέα 16/05/2011 - 14:01

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

 

888 Racing Team 

 

Είμαστε μια μικρή αγωνιστική ομάδα, με πολλή αγάπη για τη μοτοσυκλέτα, τη γρήγορη αλλά και ασφαλή οδήγηση που δημιουργήθηκε κόντρα στις οικονομικές αντιξοότητες της εποχής.

Επίκεντρο της ομάδας μας είναι ο οδηγός του ατίθασου Κ5 Νικόλας Λαουτάρης και μέλη όλοι οι φίλοι που είτε σε επαγγελματικό, είτε σε προσωπικό επίπεδο συμμερίζονται την αγάπη μας για τη μοτοσυκλέτα και ο καθένας με τον τρόπο του συμμετέχουν ενεργά στην προσπάθεια μας.

Τόσο απλά βρεθήκαμε μόνοι μας στις Σέρρες στις 8 Μαΐου ενάντια στις αντιξοότητες που προέκυψαν τις προηγούμενες μέρες και σε μεγάλο βαθμό οφείλονταν στην ασυνέπεια και τον αντιεπαγγελματικό που χαρακτηρίζει δυστυχώς πολλές δραστηριότητες στη Ελλάδα. Αυτή ήταν και η παρθενική εμφάνιση του Νικόλα Λαουτάρη στα αγωνιστικά δρώμενα παρόλο που η πίστα των Σερρών δεν του είναι άγνωστη καθώς έχει συμμετάσχει σε όλα τα σχολεία που έχουν λάβει χώρα στην συγκεκριμένη πίστα αλλά και στην Ελλάδα με κορυφαίο αυτό του Kevin Schwantz.

Ο Βάγιας Αθανασίου ήταν αυτός που κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή προσέφερε την μακρόχρονη εμπειρία του και τις πολύτιμες γνώσεις του, στο συνεργείο του στο Κιάτο ώστε το όμορφο Κ5 να είναι και όσο δυνατό και... συνεργάσιμο έπρεπε να είναι για τον αγώνα. Στην πίστα όμως ο μόνος υπεύθυνος για τη μοτοσυκλέτα, το στήσιμο και τις επιδόσεις της ήταν ο οδηγός της Νικόλας Λαουτάρης.

Δεδομένων λοιπόν των συνθηκών και με μοναδικούς χορηγούς τον "Αλητόπαρδο" και το COLORI POSTO ΠΑΤΡΑΣ που ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν, και με εμφανή την απουσία μηχανικού, η μονή κατηγορία που μπορούσαμε να συμμετάσχουμε ήταν η Οpen. Την Παρασκευή λοιπόν στα δοκιμαστικά το Κ5 ήταν σαν μαινόμενος ταύρος. Ασταθές σε όλες σχεδόν τις στροφές και απότομο στο άμεσο άνοιγμα του γκαζιού. Ο χρόνος ήταν στο 1.31 με 1.30 στους περισσότερους γύρους. Το Σάββατο ο Νικόλας δοκίμασε κάποιες νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις καθώς και στη γεωμετρία του Κ5 με αποτέλεσμα ο χρόνος να κατέβει στα χρονομετρημένα στο 1.28.5. Αυτός ο χρόνος τον τοποθέτησε στη γραμμή εκκίνησης την επόμενη μέρα δέκατο, δίπλα στον Αντρέα Τατσή.

Κάνοντας λοιπόν τις τελευταίες ρυθμίσεις που έκρινε απαραίτητες στις συμπιέσεις, από αυτή τη θέση ξεκίνησε ο Νικόλας με το Κ5 την Κυριακή για τον πρώτο τους αγώνα. Με εντυπωσιακή εκκίνηση βρέθηκε στην πρώτη πεντάδα, ωστόσο λόγω απειρίας σε αγωνιστικό επίπεδο, ο συνωστισμός στην Κ1 τον οδήγησε στο βρεγμένο γρασίδι να κάνει ...endurο! Ξαναμπήκε στην πίστα κοντά στην Κ2 και με διαφορά περίπου ενός δευτερολέπτου πίσω από τον 20ο δηλαδή τον τελευταίο αναβάτη.

Εννοείται πως δεν το έβαλε κάτω. Με το πείσμα του γυρνούσε σε απίστευτα για εκείνον γυρολόγια, περνώντας σχεδόν ένα αναβάτη σε κάθε γύρο, καταφέρνοντας έτσι να τερματίσει στην 7η θέση της τελικής κατάταξης με ταχύτερο γύρο 1.27.5

Καθόλου άσχημη θέση για πρωτοεμφανιζόμενο στα αγωνιστικά δρώμενα, που θέτει τις βάσεις για μια πολλά υποσχόμενη εξέλιξη.

 

Η 888 Racing Team ευχαριστεί όλους τους θεατές που τίμησαν τους αγώνες με την παρουσία τους και υπόσχεται πως σε κάθε αγώνα θα προσφέρει μαζί με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες πλούσιο θέαμα στα πλαίσια υγιούς συναγωνισμού και με γνώμονα πάντα την αγάπη για τη μοτοσυκλέτα και την ασφαλή οδήγηση.

Η ομάδα μας λόγω μειωμένου budget αλλά και μη τεχνικής υποστήριξης στην πίστα δεν θα παρευρεθεί στον αγώνα της Κρήτης. Ωστόσο σας δίνουμε ραντεβού τον Σεπτέμβριο στον αγώνα των Μεγάρων.

 

Υ.Γ. Η ομάδα υποστήριξης της 888 Racing Team (ξέρετε αυτοί που καβαλάνε τα stand, καθάρισε τα λάστιχα, βαλε βγάλε κουβέρτες και γρήγορα και όλα τα συναφή) θα συνεχίσει να παρέχει την αμέριστη υποστήριξη της στον Νικόλα Λαουτάρη ανιδιοτελώς!

Υ.Γ. 1  Όχι ακριβώς ανιδιοτελώς. Απαιτεί μια περιποίηση νυχιών μετά από κάθε αγώνα!

 

Με εκτίμηση 888 Racing Team

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Rossi στο Silverstone με Ducati 1198

« Προηγούμενο άρθρο

Φωτογραφικό: Στιγμές από το Le Mans

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα