• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Εστορίλ, Τεστ: Ταχύτερος όλων ο Simoncelli
Έκανε έναν πολύ καλό χρόνο
Νέα 02/05/2011 - 11:23

Ο Marco Simoncelli ήταν ο πιο γρήγορος από όλους τους αναβάτες του MotoGP που έκαναν δοκιμές στην πίστα του Εστορίλ. Ο Ιταλός αναβάτης σήμερα σημείωσε χρόνο 1:36.211, ο οποίος είναι κοντά στο απόλυτο ρεκόρ της πίστας (1:35.715) το οποίο πέτυχε ο Jorge Lorenzo το 2008. Ο Simoncelli σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο λίγα λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας.

 

Πίσω του ήταν ο Jorge Lorenzo, ο οποίος ήταν ταχύς όλη τη διάρκεια της ημέρας και τρίτος βρέθηκε ο Casey Stoner, με διαφορά 0.391 δευτερόλεπτα από τον Simoncelli. Στην τέταρτη θέση ήταν ο Cal Crutchlow, ο οποίος μάλλον αποτέλεσε την έκπληξη, ενώ στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Valentino Rossi, ο οποίος μείωσε το χρόνο του συγκριτικά με το πρωί αλλά ήταν περίπου 1,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπατριώτη του οδηγό της Gresini Honda

 

Ο Simoncelli δήλωσε έπειτα από τις δοκιμές:

«Προφανώς είμαι ικανοποιημένος αλλά και θυμωμένος επειδή αποδείξαμε για μία ακόμα φορά ότι χτες θα μπορούσαμε να είμαστε στους πρώτους. Δοκιμάσαμε κάποια πράγματα που θα μας φανούν χρήσιμα στο μέλλον, όπως και τα ελαστικά της Bridgestone για το 2012. Γενικά, είμαι χαρούμενος σήμερα».

 

Σε ό,τι αφορά τις ομάδες, στη Yamaha ο Lorenzo έκανε δοκιμές με νέο ηλεκτρονικό σύστημα στην μοτοσυκλέτα και συμπλήρωσε 91 γύρους συνολικά. Ο Ben Spies δοκίμασε ένα νέο ψαλίδι και μια νέα ανάρτηση.

 

Στη Repsol Honda επικεντρώθηκαν κυρίως στις ρυθμίσεις της ανάρτησης και ο Stoner συμπλήρωσε 49 γύρους. O Pedrosa έκανε λίγους γύρους, μόλις 17, για να μην κουράσει τον ώμο του. Στο διάστημα αυτό αξιολόγησε τον νέο συμπλέκτη ενώ ο Dovizioso έκανε δοκιμές με ρυθμίσεις αγώνα.

 

Οι αναβάτες της Monster Yamaha Tech 3, επίσης, έκαναν δοκιμές με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης που είχαν επιλέξει για τον χτεσινό αγώνα (ο Crutchlow) και προσπάθησαν να βρουν τρόπο για να αυξήσουν την πρόσφυση της μοτοσυκλέτας (ο Edwards).

 

Στην Ducati, oι Rossi και Hayden έκαναν δοκιμές με μοτοσυκλέτες οι οποίες είχαν διαφορετικά πλαίσια μεταξύ τους, ενώ δοκίμασαν και ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα. Ο Rossi, ο οποίος συμπλήρωσε 82 γύρους στη πίστα χωρίς να ενοχλείται σημαντικά από τον ώμο του, δήλωσε:

«Επιτέλους, επιλέξαμε να δοκιμάσουμε το νέο πλαίσιο και πλέον ξέρουμε ποιο “δρόμο” να διαλέξουμε. Επίσης κάναμε κάποιες αλλαγές στον κινητήρα και τώρα αισθάνομαι πιο σίγουρος για την μοτοσυκλέτα. Δυστυχώς, και οι αντίπαλοί μας βελτιώθηκαν και έτσι η διαφορά μας με τον πρώτο παραμένει μεγάλη.

Σε ό,τι αφορά τον ώμο μου, αισθάνομαι καλά. Βεβαίως έπειτα από 50 γύρους κουράστηκα λίγο και δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω πολύ γρήγορα με τα νέα ελαστικά της Bridgestone. Πάντως, η αίσθηση που μου άφησαν ήταν πολύ καλή».

 

Εκτός από την εκπληκτική επίδοση του Marco Simoncelli, στη Honda Gresini, ο Hiroshi Aoyama έκανε δοκιμές με διάφορες ρυθμίσεις για αγώνα καθώς και με νέα δεδομένα στο ηλεκτρονικό σύστημα της μοτοσυκλέτας.

 

Ο Loris Capirossi (Pramac Racing) έκανε 97 γύρους και βελτίωσε τις ρυθμίσεις αγώνα ενώ ο Toni Elias (LCR Honda) δοκίμασε διαφορετικές ρυθμίσεις σε πολλούς τομείς της μοτοσυκλέτας του. Γι’ αυτό και έκανε 108 γύρους, τους περισσότερους από κάθε άλλον.

 

Τέλος, στη Suzuki τον κύριο λόγο είχε ο Nobuatsu Aoki, καθώς ο Αlvaro Bautista αποσύρθηκε νωρίς από τη διαδικασία εξαιτίας του τραυματισμού του. Ο Aoki συμπλήρωσε 68 γύρους και έκανε δοκιμές με το ηλεκτρονικό σύστημα της μοτοσυκλέτας.

 

Να σημειώσουμε ότι όλοι οι οδηγοί έκαναν δοκιμές με ένα νέο, μαλακό ελαστικό της Bridgestone το οποίο φτάνει γρηγορότερα στη θερμοκρασία λειτουργίας του.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα από τις σημερινές δοκιμές στο Εστορίλ:

1. Marco Simoncelli (San Carlo Honda Gresini) 1:36.211 

2. Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing) +0.105

3. Casey Stoner (Repsol Honda Team) +0.391

4. Cal Crutchlow (Monster Yamaha Tech 3) +0.639

5. Valentino Rossi (Ducati Marlboro Team) +1.171

6. Colin Edwards (Monster Yamaha Tech 3) +1.199

7. Ben Spies (Yamaha Factory Racing) +1.210

8. Andrea Dovizioso (Repsol Honda Team) +1.249

9. Nicky Hayden (Ducati Marlboro Team) +1.252

10. Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) +1.468

11. Hiroshi Aoyama (San Carlo Honda Gresini) +1.8217

12. Karel Abraham (Cardion AB Motoracing) +1.876

13. Toni Elias (LCR Honda MotoGP) +2.201

14. Loris Capirossi (Pramac Racing Team) +2.422

15. Nobuatsu Aoki (Rizla Suzuki MotoGP) +2.639

Επόμενο άρθρο »

WSBK: O Battaini δοκίμασε την Ducati για το 2012

« Προηγούμενο άρθρο

Eστορίλ, Τεστ: Ταχύτερος ο Simoncelli στις 16:00 τοπική

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ